Тараненко Ірина Всеволодівна
Академічний координатор проєкту Erasmus+ Модуль Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» № 101085347 — EUSTRAT — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH
Координатор курсу «Стратегічні ініціативи ЄС»
Доктор економічних наук, професор, професор кафедри міжнародного маркетингу
Університет імені Альфреда Нобеля, Україна, 49000, м. Дніпро, вул. Січеславська Набережна, 18
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0002-2697-786X
Web of Science Researcher ID: N-7880-2018
Досвідчений викладач та науковець, загальний науковий доробок включає понад 150 наукових публікацій, з них 7 монографій (в т.ч. 2 одноосібні), 7 статей у виданнях, що індексуються SCOPUS, Web of Science, понад 120 статей у фахових виданнях України. Наукові публікації свідчать про високий науково-дослідний потенціал науковця. Сфера наукових інтересів є міждисциплінарною: стратегії інноваційної конкурентоспроможності країн, конкурентоспроможність на мікро-, мезо-, макрорівнях, міжнародний маркетинг, стратегічний маркетинг, міжнародні економічні відносини. Брала участь у міжнародних освітньо-наукових проєктах, міжнародних стажуваннях.
Керівник науково-дослідної теми «Маркетингове управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо-, макрорівнях в сучасних умовах глобалізації» № держреєстрації в УкрІНТЕІ 0114U005600.
Викладає професійно-орієнтовані дисципліни на освітніх програмах бакалавра і магістра «Маркетинг», «Міжнародні економічні відносини» в Університеті імені Альфреда Нобеля, а також на бакалаврській освітній програмі «International Management», валідованій University Trinity Saint David (UK).
Радник ректора з міжнародної освіти та координатор процедури акредитації освітніх програм Університету імені Альфреда Нобеля, навчальної програми з маркетингу в Україні (акредитована ZEvA Agency Hannover, Німеччина у 2016, 2021).
Член ГО «Об’єднання маркетологів України».
ОСВІТА
2021 |
закінчила Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля», здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти Магістр, спеціальність Маркетинг, освітня програма Маркетинг |
2021 |
закінчила Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля», здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти Магістр, спеціальність Філологія, освітньо-професійна програма Переклад (англійська) |
2015 |
доктор економічних наук (08.00.02 – світове господарство і міжнародні економічні відносини), Донецький національний університет (м. Вінниця); тема дисертації: «Стратегії інноваційної конкурентоспроможності країн в глобальній економічній системі» |
1985 |
кандидат економічних наук (08.00.01 – політична економія), Московський державний університет імені М.В. Ломоносова; тема дисертації: «Взаємний вивіз капіталу розвинених капіталістичних країн в сучасних умовах» |
1982 |
закінчила Московський державний університет імені М.В. Ломоносова за спеціальністю «Політична економія» та здобула кваліфікацію економіст, викладач політичної економії |
ДОСВІД РОБОТИ
08.2020 – до сьогодні |
професор кафедри міжнародного маркетингу, Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля» |
03.2016 – 08. 2021 |
зав. кафедри міжнародного маркетингу, Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля» |
СТАЖУВАННЯ
12. |
Цикл тренінгів Lifecell Digital Academy (Спільний проєкт Української асоціації маркетингу і Lifecell) |
05. 2019 |
Varna University of Management (Bulgaria). Educational and Pedagogical Professional Internship “Innovative methods and technologies of higher education in the context of globalization of the world”. |
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Books (monographs):
- Тараненко І.В., Мішустіна Т.С., Яременко С.С. (2022). Стратегічна роль інтегрованих маркетингових комунікацій в інноваційній діяльності підприємств. Маркетингові комунікації в сучасному мінливому середовищі: монографія [Ромат Є. В., Wiktor J., Bajak M., Sobura J., Sanak-Kosmowska K., Багорка М. О. та ін.]; за заг. ред. В. Ф. Іванова та Є. В. Ромата. Київ : Студцентр, 212 с.
- Taranenko V. and others (2017). Marketynhove stratehichne upravlinnia konkurentospromozhnistiu na mikro-, mezo- i makrorivniakh [Marketing strategic management of competitiveness at micro-, meso- and macro-levels:Monograph] / I. V. Taranenko, O. Yu. Krasovska, S. S. Yaremenko.
- Taranenko V. (2013) Innovatsiyna konkurentospromozhnist' krain u suchasnykh umovakh hlobalizatsiyi[Innovative competitiveness of countries in the current context of globalization] / I. V. Taranenko. – Dnipropetrovsk: Alfred Nobel University, 2013. – 424 p.
Selected academic articles:
- Shevchenko V., Taranenko I., Yaremenko S., Mishustina T., Poprotskyy O., Mostova A. (2022). Trends in Digital Marketing in the Context of Information Society Development. Postmodern Openings, 2022, 13(2), 448-460. Web of Science. https://doi.org/10.18662/po/13.2/464
- Iryna Taranenko, Tetyana Mishustina, Svitlana Yaremenko. Marketing innovations in communication and product promotion in the EU and Ukraine. Journal of Modern Economic Research, 2021. 3(2) pp. 55-71.
- Iryna Taranenko, Valentyna Chychun, Olha Korolenko, Iryna Goncharenko, Iryna Zhuvahina (2021). Management of the Process of E-Commerce Development in Business on the Example of the European Union. Studies of Applied Economics 39, No 5. Scopus http://ojs.ual.es/ojs/index.php/eea/article/view/4911
- Horiashchenko, Y., Taranenko, I., Yaremenko, S., Shevchenko, V., Mishustina, T., & Klimova, I. (2021). Integrated System of Enterprises’ Innovative Development Management Under the Conditions of Post-Fordism. Postmodern Openings, 12 (3Sup1), 45-60. Web of Sciencehttps://lumenpublishing.com/journals/index.php/po/article/view/4314
- Hurzhyi, N., Mishustina, T., Kulinich, T., Dashko, I., Harmider, L., & Taranenko, I. The Impact of Innovative Development on the Competitiveness of Enterprises. Postmodern Openings, 2021, 12(4), 141-152. Web of Science. https://doi.org/10.18662/po/12.4/365.
- Тараненко І.В., Мішустіна Т.С., Яременко С.С. (2021). Стратегічні інноваційні орієнтири маркетингової комунікаційної діяльності підприємств країн ЄС та України Нобелівський вісник №1 (56), С. 92-106. https://econforum.duan.edu.ua/images/PDF/2021/11.pdf
- Taranenko I.V. (2019) Mekhanizmy realizatsii hlobal'nykh stratehij innovatsijnoi konkurentospromozhnosti[Mechanisms for implementation of global strategies of innovative competitiveness]. Ekonomichnyj prostir: zb. nauk. pr. – [Economic space: Collection of research papers. – Dnipro: PSACEA], №141, pp. 113-126.
- Taranenko I.V., Kulieba O.O., Yaremenko S.S. (2019). Hlobal'ne makroseredovysche funktsionuvannia pidpryiemstv trubnoi promyslovosti u skladi metalurhijnoho kompleksu Ukrainy. [The global macro-environment of the pipe industry enterprises in the metallurgical complex of Ukraine]. Akademichnyj ohliad. [Academic Review. - Dnipro: Alfred Nobel University], № 2, pp. 24-38.
- Iryna Taranenko, Olga Balueva, Tatyana Oklander, Ilona Petryk, Tetyana Pozhuieva, Larysa Garmider (2019). Indicative Method of Human Capital Management in the Planning of the Strategic Development of the Company. – International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE), Volume 8, Issue 11, 2077-2081.
- Taranenko I.V. (2018). Stratehichni instrumenty zabezpechennia innovatsijnoi konkurentospromozhnostipidpryiemstva v hlobal'nomu seredovyschi. [Strategic tools for ensuring the innovative competitiveness of the enterprise in the global environment] Yevropejs'kyj vektor ekonomichnoho rozvytku: zb. nauk. pr. [European vector of economic development: Collection of research papers]. - Dnipro: Alfred Nobel University, No 2 (25). PP. 110 –122.
- Taranenko I. (2015). Stratehichni zavdannia Enerhetychnoho soiuzu YeS u konteksti rozvytku svitovoho enerhetychnoho rynku [The strategic objectives of the EU Energy Union in the context of the global energy market]. Bulletin of Priazovsky State Technical University. Series: Economic Sciences: - Mariupol: PDTU Publishing House, 2015. - Issue. 30.– P. 144–152
- Taranenko I. (2014). Innovatsijna konkurentospromozhnist' krain u suchasnykh umovakh hlobalizatsii [Innovative competitiveness of countries in modern globalization] – Dnipropetrovsk: Dnipropetrovsk Alfred Nobel University. – 424 p
- Taranenko I. (2012). Marketynhovi innovatsii: metodolohiia doslidzhennia ta dosvid vprovadzhennia v krainakh YeS. [Marketing innovations: research methodology and implementation experience in EU countries]. Marketing and innovation management - 2012. - №4. - P. 58–65.
- Taranenko I. (2011). Innovatsijni stratehichni initsiatyvy YeS. [The Innovative Strategic Initiatives of EU]. Theoretical and practical aspects of economics and intellectual property.– Mariupol: Avanti, 2011. - Vol. 1 - P. 72-78
Textbooks:
- Taranenko I.V. (2017). Stratehichnyj marketynh: zbirnyk zavdan' dlja praktychnykh zanjat' ta samostіjnoyiroboty studentiv. [Strategic Marketing: A Compendium of Tasks for Students' Practical Training and Self-Directed Learning] Dnipro: Alfred Nobel University. – 111 p.
- Taranenko I.V. (2022) Marketynhovi doslidzhennia [The Marketing Research] / V. A. Poltorak, I. V. Taranenko, Yu. Krasovska. – Kyiv: CUL ed. 320 p.