Під час викладання курсів Модуля Жан Моне було проведено конкурс на найкраще есе, у рамках якого слухачі написали есе на одну з тем відповідно до тематики курсів, а саме: «ЄС як модель регіональної інтеграції», «Стратегічні ініціативи ЄС» та «Стратегія цифрового ринку в Європейському Союзі: становлення та розвиток».
Підбито підсумки конкурсу та визначено переможців. Авторами найкращих есе стали студенти спеціальностей «Міжнародні економічні відносини» та «Маркетинг» Університету імені Альфреда Нобеля.
Теми найкращих есе та прізвища студентів-переможців:
- Дякова А.В. Перспективні напрями підвищення цифрової грамотності населення України в умовах євроінтеграції
- Живага В.В. Цифрова грамотність населення України: стан та перспективи підвищення
- Іванішина А.Г. Основні маркетплейси ЄС: сучасні тренди та перспективи для українського бізнесу
- Кузьменко М.О. Європейські цінності як основа функціонування ЄС
- Максимова С.Р. Особливості стратегічного планування в ЄС на сучасному етапі
- Руденко К.А. Можливості використання досвіду ЄС при розробці стратегії соціально-економічного розвитку України
- Прєжина Д.Р. Цілі, пріоритетні завдання та результати виконання стратегії «Європа-2020»
- Худотеплий М.В. Участь України в стратегічних ініціативах Європейського Союзу
- Чиньонова П.Є. Необхідність розробки та імплементації стратегій ЄС
- Шайхутдінова Е.Р. Сучасні тенденції та перспективи розвитку електронної торгівлі в ЄС та Україні
Слухачі, які долучилися до конкурсу, були зацікавлені у висловленні своєї активної позиції щодо європейського майбутнього України. Автори найкращих есе взяли участь у Круглому столі «Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів» в рамках XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів», яка проходила 18 квітня 2023 року. За підсумками Круглого столу сформовано збірник та опубліковано на сайті Університету.