В травні викладачі кафедри міжнародного маркетингу – учасники проєкту «Модуль Жан Моне» успішно завершили викладання інтегрованого курсу «Європейські стратегії» для студентів 4 курсу освітніх програм «Маркетинг» і «Міжнародні економічні відносини». Слухачами курсу були також аспіранти, викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і низки ЗВО Дніпра та Дніпропетровської області. Викладання відбувалось в рамках проєкту «Стратегії Європейського Союзу, спрямовані на зростання, конкурентоспроможність і добробут» і охопило три блоки: «ЄС як модель регіональної інтеграції» (доц. Ганна Щолокова), «Стратегічні ініціативи ЄС» (проф. Ірина Тараненко), «Стратегія цифрового ринку ЄС» (доц. Анастасія Мостова).
Доцент Ганна Щолокова показала унікальність ЄС як регіонального інтеграційного утворення, наголосила на високих стандартах життя, що стало можливим завдяки ефективному функціонуванню системи інститутів та спільних політик.
Професор Ірина Тараненко сфокусувалась на особливостях стратегічного планування на макрорівні на прикладі ЄС та можливостях імплементації такого досвіду в Україні в період післявоєнного відновлення.
Доцент Анастасія Мостова приділила особливу увагу формуванню європейського Єдиного цифрового ринку, та його ролі у створенні сприятливого середовища для електронної комерції, цифрових мереж та інноваційних послуг, а також інтеграції українського бізнесу до Єдиного цифрового ринку ЄС.
В рамках викладання модуля Жан Моне проведено конкурс есе та соціологічне опитування студентів стосовно опанування цифрових навичок.
За результатами успішного завершення навчання слухачі отримають сертифікати учасника проєкту «Модуль Жан Моне» програми Еразмус+ про вивчення і складання відповідних навчальних курсів. Команда проєкту використає отриманий досвід, відгуки й побажання слухачів для удосконалення викладання своїх курсів наступного навчального року.