Координатор курсу, д.е.н., доцент Анастасія Мостова представила слухачам оновлений курс «Стратегія цифрового ринку в Європейському Союзі: становлення та розвиток» в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне. Студенти спеціальності «Маркетинг» ознайомилися з поняттями цифрової економіки, цифрової трансформації бізнесу та суспільства, Єдиного цифрового ринку ЄС та її складовими.
На лекціях було розглянуто Цифровий компас 2030: Європейський шлях для цифрової декади, до якого належать захищена та стійка цифрова інфраструктура, цифрова трансформація бізнесу і суспільства, цифрові навички громадян та професіоналів, цифровізація державних послуг та перехід на електронне урядування. Слухачі дізналися про основні завдання, прийняті законодавчі акти та стратегічні ініціативи у сфері інтеграції України до Єдиного цифрового ринку ЄС.
На практичних заняттях було вивчено ключові досягнення України на шляху до Єдиного цифрового ринку, а також сучасні проблеми та виклики. Студенти провели дослідження тенденцій та проблем українського ринку електронної комерції, розповіли про успішні кейси українських онлайн-магазинів, ІТ-компаній та підприємств інших секторів економіки, які вийшли на європейські ринки та успішно продають товари і послуги онлайн. Студенти також пройшли опитування на рівень цифрової грамотності за допомогою сервісу Цифрограм та поділилися своїми результатами. Обговорили перспективи підвищення цифрових навичок для успішної кар’єри та особистісного розвитку.