У рамках міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля», який реалізує кафедра міжнародного маркетингу, закінчено другий цикл викладання навчальних курсів: «ЄС як модель регіональної інтеграції» (доц. Ганна Щолокова), «Стратегічні ініціативи ЄС» (проф. Ірина Тараненко), «Стратегія цифрового ринку ЄС» (доц. Анастасія Мостова).
Зважаючи на те, що процес європейської інтеграції знаходиться у стані постійної еволюції, викладачі перед початком кожного циклу оновлюють навчальні матеріали й лекції. Отже, слухачі мали можливість ознайомитися із найновішими тенденціями розвитку ЄС та європейської інтеграції України як країни-кандидата на вступ, особливостями нової стратегії конкурентоспроможності ЄС та інструментами цифрового ринку ЄС.
По завершенню другого циклу викладання було підбито підсумки. Слухачі, які продемонстрували найкращі показники за результатами опанування навчальних курсів, отримали сертифікати.
Важливе значення для подальшого удосконалення викладання має зворотний зв’язок від слухачів курсів – їх опитування проводиться як на початку, так і в кінці кожного з циклів викладання. Фідбек є позитивним, що є важливим мотивувальним чинником для команди проєкту.
Чекаємо на нові зустрічі у наступному семестрі!