Курс «Цифровізація, цифрова освіта та міграційні процеси: досвід ЄС для України» націлений на:
– поширення знань та досліджень про політику і стратегії ЄС у сфері цифровізації суспільства, подолання міграційних викликів з точки зору забезпечення національної безпеки та врегулювання конфлікту інтересів країн ЄС і мігрантів, переваг і можливостей цифрової освіти, а також вирішення глобальних проблем сучасності та популяризацію європейських практик на регіональному, національному, світовому рівнях через викладання курсу та проведення дискусійних заходів;
– формування активної проєвропейської позиції та налагодження продуктивного діалогу між академічною спільнотою і всіма іншими представниками суспільства – державним сектором, бізнесом, політиками всіх рівнів, громадськістю, ЗМІ, що забезпечить підтримку політики ЄС у сфері цифровізації, міграції, цифрової освіти, утвердження основоположних цінностей ЄС щодо поваги до прав людини та людської гідності, свободи, демократії, рівності, верховенства права (ст. 2 Договору про ЄС), інклюзії, доступності, відкритості, а також наблизить ЄС до України;
– активізацію дискусій, вдосконалення викладання та досліджень, збільшення публікацій, професійний ріст у сфері пошуку рішень проблем цифровізації, міграції та цифрової освіти для ЄС та України через участь у конференції, круглому столі, підготовку статей і тез доповідей.
Метою вивчення курсу є формування у здобувачів системи знань і компетентностей щодо особливостей процесу цифровізації економіки та суспільства в країнах Європейського Союзу відповідно до сучасних тенденцій та викликів світового господарства, механізмів захисту даних і забезпечення кібербезпеки, проблем впровадження сучасних інформаційних технологій в Європі; розуміння особливостей міграційної політики країн ЄС, основних міграційних потоків, наслідків та викликів сучасної міграційної кризи, механізмів їх подолання; ознайомлення з політиками і заходами країн ЄС у сфері цифрової освіти, новими технологіями у навчальному процесі, викликами інтеграції нових технологій у традиційні освітні моделі.