17 листопада 2022 року в онлайн-режимі відбувся 17-й Український студентський фестиваль реклами.
Здобувачі освітньої програми "Маркетинг" та «Маркетинг: реклама та бізнес-комунікації» (2-3 курс) Університету імені Альфреда Нобеля взяли активну участь у фестивалі.
Роботи студентів кафедри міжнародного маркетингу були високо оцінені журі студентського фестивалю реклами та здобули чергову перемогу:
- 3-є місце у номінації «Зовнішня реклама» посіла Волоха Вікторія.
Назва роботи: «Залежність від гаджетів».
- 2 місце у номінації «ДРУКОВАНА РЕКЛАМА» виборола Кулик Олександра.
Назва роботи: «У кожної жінки свій фронт».
Конкурсні роботи було підготовлено під час вивчення курсу «Сучасні технології маркетингу (Реклама та рекламна діяльність)».
Керівник проєктів – Мішустіна Тетяна Сергіївна, завідувач кафедри міжнародного маркетингу, кандидат економічних наук, доцент.
Дякуємо організаторам Фестивалю – Спілці рекламістів України, Навчально-науковому інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка та партнерам фестивалю Всеукраїнській рекламній коаліції, ГО «Об’єднання маркетологів України» та Інформаційному агентству Соцпортал. Партнером тематичних номінацій виступив проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».
Вітаємо переможців та бажаємо подальших успіхів!