26 листопада у межах навчального курсу «Організація готельно-ресторанного господарства» професором кафедри міжнародного туризму, готельно-ресторанного бізнесу та іншомовної підготовки, доктором економічних наук проведено кафедральний семінар-практикум з оперування спеціалізованим програмним забезпеченням «Servio» здобувачами ОП «Готельно-ресторанна справа» на тему «Організація управління та технологія обслуговування в готельно-ресторанному господарстві».
Мета проведення семінару-практикуму полягала у закріпленні теоретичних знань та відпрацювання практичних навичок з організації технологічного циклу обслуговування гостей та управління операційною діяльністю готельно-ресторанного комплексу за допомогою інноваційного програмного інструментарію «Servio».
Сьогодні в умовах динамічного, постійно змінного середовища, підприємства готельно-ресторанної сфери потребують найновіших методів управління для обґрунтування і прийняття ефективних управлінських рішень, що, своєю чергою, висуває високі вимоги до інформатизації та програмного забезпечення процесів обслуговування й управління закладами розміщення та харчування.
Автоматизація готельно-ресторанного бізнесу на основі програми «Servio» дозволяє використовувати сучасні методи управління і оперативного централізованого контролю діяльності підприємств, сприяє підвищенню рівня якості сервісу завдяки: прискоренню прийому гостей та їх замовлень; високої точності й швидкості обміну даними між функціональними системами; оперативному плануванню всіх видів господарської діяльності закладів індустрії гостинності; якісному обліку стану та руху номерного фонду; веденню деталізованої звітності, єдиного карткового рахунку та формуванню гнучкого підходу до кожного гостя.
Під час проведення семінару-практикуму здійснено огляд змісту та складових спеціалізованого програмного забезпечення «Servio» та розглянуто виконані здобувачами ОП «Готельно-ресторанна справа» проєктні роботи за даною тематикою.
Здобувачі вищої освіти Жоріна Анастасія, Мала Юлія, Моровлевська Марія презентували свою проєктну роботу на тему «Організація обслуговування з прийому та розміщення гостей за допомогою інформаційної системи управління готельним підприємством HMS «Servio», в якій розкрили зміст функцій і операцій даної інформаційної технології та на її основі виконали програму обслуговування клієнтів за повним технологічним циклом обслуговування у готельно-ресторанному комплексі.
Єрохін Артем, Комарова Анастасія і Чувізова Ілона виступили з доповіддю-презентацією на тему «Організація та технологія бухгалтерського обліку та звітності на основі спеціального програмного забезпечення «Servio», у якій сформували деталізований звіт за доходами та проаналізували статистичні дані діяльності готелю.
Здобувач Ігнатова Вероніка доповіла про зміст, порядок взаємодії й послідовність операцій щодо організації продажу готельного продукту за допомогою інноваційно-інформаційної програми «Servio».
За результатами навчання у межах відпрацьованих завдань здобувачі ОП «Готельно-ресторанна справа»:
- опанували знаннями щодо можливостей спеціалізованого програмного забезпечення «Servio» для координації діяльності всіх служб готельно-ресторанного господарства під час гостьового обслуговування;
- набули навичок щодо використання спеціалізованого програмного забезпечення «Servio», а саме з:
- організації технологічного процесу обслуговування, бронювання, реєстрації гостей, формування програми додаткових послуг;
- навчились здійснювати розрахункові операції на основі інформаційної програми «Servio».
За результатами кафедрального семінару-практикуму викладачі ОПП «Готельно-ресторанна справа» розглянули як можливості програмного забезпечення, так і методику викладання та навчання оперування програмним забезпеченням, яке може бути корисним для різних освітніх компонентів реалізації освітньо-професійної програми.