12 травня в клубі "Маркетолог" відбулася інтерактивна лекція-воркшоп сертифікованого експерта з маркетингу МІМ Віталія Осадчого для студентів англомовних програм Маркетинг і Міжнародні економічні відносини, на тему: Competition: why we are (not) ready to the new marketing reality 2020.
Обговорювались такі проблеми:
* Are you personally ready to the new reality? how 'bout your family?
* Are there (m) any examples of the industries that survived the COVID hype, domestically and globally?
* The borders are (and will be) shut: where's Ukraine going?
* New marketing communications: panic- or science-based?
* A piece of advice from an old-school rocker: life is short, so play it hard.
Робоча мова — англійська.
Кафедра міжнародного маркетингу, учасники та гості клубу «Маркетолог» щиро вдячні Віталію Осадчому за цікаву і корисну зустріч. Сподіваємося на довготривалу співпрацю!