29 березня 2018 року на кафедрі міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля відбулася IX Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів до 25-річчя Університету імені Альфреда Нобеля «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів».
Конференція проводила роботу за такими секціями:
- Секція 1. Формування конкурентоспроможності економіки України та її регіонів в умовах глобалізації.
- Секція 2. Проблеми регіонального розвитку та конкурентоспроможність регіонів.
- Секція 3. Економічні та управлінські аспекти діяльності підприємств та сучасні маркетингові інструменти формування конкурентних переваг.
- Круглий стіл. Маркетингове управління конкурентоспроможністю.
До оргкомітету конференції надійшло понад 200 заявок від учасників з України та 12 закордонних країн (Білорусь, Великобританія, Кіпр, Іспанія, Казахстан, Нідерланди, Німеччина, Польща, Росія, США, Узбекистан, Чорногорія). У конференції взяли участь 147 студентів спеціальності «Маркетинг» Університету імені Альфреда Нобеля.
На пленарному засіданні та секціях було заслухано 14 доповідей. Кожна доповідь супроводжувалась активною дискусією. Кращими доповідачами було визнано:
- Могилевську Маргариту, студентку Університету імені Альфреда Нобеля, тема: «Інтернет-маркетинг»
- Бубело Романа, студента Університету імені Альфреда Нобеля, тема: «Принятие решений»
- Сторчак Ксенію, студентку Дніпровського транспортно-економічного коледжу, тема: «Сучасні аспекти логістичного аутсорсингу в Україні»
- Рощупкіну Аліну, студентку Дніпровського технікуму зварювання та електроніки імені Є.О. Патона, тема: «Фестиваль в системі івент-маркетингу»
Присутні мали можливість в режимі онлайн заслухати доповіді Anja Grube (ZEvA Hannover), Німеччина, на тему: «Quality assurance and international accreditation in the context of competitiveness of modern universities», та В’ячеслава Кривоноса, керівника рекламного агентства «Slav.ua», випускника Університету імені Альфреда Нобеля, на тему: «Маркетингові комунікації в мережі інтернет».
Активну участь у конференції взяли студенти технікумів та коледжів м. Дніпро, у т.ч. Дніпровського технікуму зварювання та електроніки імені Є.О. Патона, Дніпровського транспортно-економічного коледжу.
Кафедра міжнародного маркетингу щиро вдячна учасникам конференції за активність та змістовні доповіді та бажає подальших творчих успіхів.