Викладачі кафедри міжнародного маркетингу – учасники проєкту «Модуль Жан Моне» 22 листопада провели зустріч у форматі ZOOM зі студентами 4 курсу освітніх програм «Маркетинг» і «Міжнародні економічні відносини». Метою було ознайомлення студентів з навчальними курсами модуля «Стратегії Європейського Союзу, спрямовані на зростання, конкурентоспроможність і добробут», які будуть викладатися у весняному семестрі поточного навчального року.
Академічний координатор проєкту, доктор економічних наук, професор Ірина Тараненко розповіла про цілі та задачі проєкту «Модуль Жан Моне» Erasmus+, який реалізує в рамках гранту Єврокомісії команда кафедри міжнародного маркетингу, а також про заходи, які передбачені під час його реалізації. Звернула увагу на те, що модуль є міждисциплінарним і поєднує проблематику Європейських студій, міжнародних економічних відносин, маркетингу, менеджменту і цифрового суспільства. Зупинилась на значенні проєкту в контексті удосконалення професійної підготовки випускників, працевлаштування та покращення суспільних навичок, сприяння інноваціям у викладанні і наукових дослідженнях.
Координатори курсів доц. Ганна Щолокова («ЄС як модель регіональної інтеграції»), проф. Ірина Тараненко («Стратегічні ініціативи ЄС», Анастасія Мостова («Стратегія цифрового ринку ЄС») представили свої курси і розповіли, які проблеми будуть розглянуті та які інноваційні методи викладання будуть використовуватися. Також студентам було повідомлено, що після успішного закінчення модуля вони отримають сертифікати учасника проєкту «Модуль Жан Моне» програми Еразмус+ про вивчення і складання відповідних навчальних курсів.
Надана інформація викликала велику зацікавленість у студентів, і ми домовилися провести ще одну зустріч для більш детального обговорення запропонованих курсів вже наступного тижня!