21 жовтня 2021 року за підтримки Американських Рад з міжнародної освіти, що впроваджують проєкт “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти”, було проведено лекцію-дискусію “Що робити з замовними роботами?”.
Захід був присвячений кампанії боротьби з замовними роботами, що проводить проєкт “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти”. На заході спікерка Вероніка Краснічан розповіла про поняття замовних робіт, їх різновиди, а також про проведені міжнародні опитування здобувачів стосовно досвіду замовлення робіт та результати цих опитувань. Також на лекції-дискусії говорили про потенційні причини того, чому здобувачі вдаються до замовлення навчальних та кваліфікаційних робіт, які наслідки несуть ці недоброчесні практики, та як виявляти та запобігати замовним роботам.
Наприкінці вебінару відбулась сесія питань-відповідей. Дякуємо організаторам за змістовний і корисний захід.
З дозволу лекторки, ми ділимося презентацією (українською мовою), яку можна завантажити за цим посиланням.
Інформація про спікерку:
Вероніка Краснічан – докторантка кафедри права та соціальних наук факультету бізнесу та економіки Університету імені Менделя (м. Брно, Чехія). Вероніка є передовою фахівчинею з питань замовних робіт у Чеській Республіці, а також членкинею Європейської мережі академічної доброчесності. У 2017 році Вероніка захистила магістерську роботу на тему: «Аналіз ринку замовних робіт у Чехії», за яку отримала нагороду Декана, а своє докторське дослідження вона присвятила питанням бізнес-етики. Вероніка є однією з основних дослідників у GlobalEssay MillsSurvey («Світове дослідження компаній, що пишуть на замовлення»), а також у International ContractCheating Project («Міжнародний проєкт з дослідження замовних робіт»). Вероніка мала змогу поділитися досвідом участі у цих проєктах на засіданні Пан-Європейської платформиз питаньетики, прозорості та чесності в галузіосвіти (ETINED) Ради Європи у 2018 році.
Спеціально для проєкту «Academic IQ», Вероніка Краснічан також написала статтю про замовні роботи. Ознайомитися з нею можна на сайті проєкту тут.
З повагою,
команда проєкту «Academic IQ»