23 березня 2021 року відбувся майстер-клас на тему «Основи налаштування рекламної кампанії в Google Ads» під керівництвом доцента кафедри міжнародного маркетингу д.е.н. А.Д. Мостової.
У майстер-класі взяли участь студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Університету імені Альфреда Нобеля, викладачі, фахівці-практики. Присутні дізналися про основні етапи створення та запуску рекламних кампаній за допомогою інструментарію Google Ads, навчилися підбирати перелік ключових слів за обраними тематиками та прогнозувати їх ефективність за основними метриками. На майстер-класі визначили цілі рекламної кампанії, стратегії встановлення ставок за клік, створили рекламні оголошення та навчилися ними керувати. Обговорили конкурентні переваги, які надає підприємствам контекстна реклама у Google Ads. Студенти та інші учасники майстер-класу проявили активність і зацікавленість, отримали гарну мотивацію до подальшого навчання та професійного розвитку.