Marketing Challenge Week став уже доброю традицією кафедри міжнародного маркетингу і цього року майже 20 спікерів поділилися своїми знаннями, ідеями та обговорили зі студентами особливості маркетингу конкретних компаній в реаліях сьогодення.
Одним з основних акцентів Marketing Challenge Week стала цифровізація маркетингу. Спікери ділилися своїми знаннями про соціальні мережі, нейромережі та штучний інтелект, контент-маркетинг, SEO та інші важливі інструменти, які допомагають компаніям ефективно просувати свої товари та послуги. Не обійшли увагою й соціальну відповідальність бізнесу та допомогу ЗСУ.
Крім того, випала чудова нагода для нетворкінгу, адже круто отримати контакт ментора який відкритий для запитань та допомоги, або обрати талановитого студента для подальшої співпраці.
Завдяки яскравим виступам та різноманітності тем, Marketing Challenge Week став справжнім успіхом.
Дякуємо нашим спікерам за корисну та актуальну інформацію.