Здобувачі 3 та 4 курсу освітньої програми "Маркетинг" взяли участь у "Реклама-Фест", міжнародному конкурсі індивідуальних та колективних робіт серед студентів та школярів, який проводить кафедра маркетингу Одеського національного економічного університету. Звісно, що цього року фестиваль відбувся онлайн, але з Одеси та Варни.
Усі роботи учасників було створено на курсі "Реклама та рекламна діяльність" та торкалися актуальних соціальних проблем, про що було відмічено журі фестивалю, провідними фахівцями рекламної галузі.
Впродовж 2 днів фестивалю, 4-5 грудня, завідувач кафедри та учасники мали нагоду відвідати кілька майстер-класів від гостей фестивалю та дізнатися більше про сферу майбутньої роботи, а також подивитися роботи інших учасників.