У жовтні 2021 р. науково-педагогічні працівники кафедри міжнародного туризму, готельно-ресторанного бізнесу та іншомовної підготовки доктор економічних наук, доцент Юдіна О.І., кандидат наук з державного управління, доцент Захарова С.Г., доцент кафедри Бойко Л.Г., доктор економічних наук, професор Смєсова В.Л., викладач Скачкова О.А. пройшли курс підвищення кваліфікації від готельної мережі «Reikartz Hotel Group» і «LEVELUP разом з REIKARTZ», у межах якого було розглянуто стандарти обслуговування, основні показники ефективності й принципи роботи сучасної готельно-ресторанної мережі, а також питання щодо особливостей організації діяльності ресторанного комплексу, служби хаускіпінгу, використання програмних інструментів забезпечення технологічного циклу формування та реалізації готельного продукту. Після закінчення курсу керівник навчального центру компанії «Reikartz Hotel Group» Ірина Магалецька передала НПП кафедри МТГРБІП для використання на постійній основі навчальну інформаційну програму «Servio». Програма «Servio» є сучасним багатофункціональним інструментом для автоматизації закладів сфери гостинності й спрямована на підвищення ефективності рівня обслуговування та процесу управління.
Вже в межах курсу навчання, 12 листопада професором кафедри Юдіною О.І. в академічних групах ГРС-19-1/2 спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» було проведено лекційне та практичні заняття з дисципліни «Організація готельно-ресторанного бізнесу» за темою «Технологічний цикл та програмні інструменти обслуговування в готелі».
Мета навчальних занять полягала у вивченні теоретичних основ технологічного алгоритму гостьового циклу обслуговування, видів, функцій і принципів роботи служб готелю, набуття практичних навичок з організації технологічного процесу обслуговування, бронювання, реєстрації гостей, формування програми додаткових послуг, освоєнні процедури здійснення розрахункових операцій на основі інформаційної програми «Servio».
За результатами проведених занять здобувачі вищої освіти ознайомилися з алгоритмом забезпечення взаємопов'язаної роботи всіх служб готельно-ресторанного підприємства для організації комплексного обслуговування та врахування побажань кожного клієнта, контролю роботи персоналу, набули практичних навичок з бронювання готельних номерів, синхронізації процесів функціонування підрозділів.
Попереду «Servio»переду – виконання проєктної роботи для закріплення отриманих знань та відпрацювання практичних навичок здобувачів програми «Готельно-ресторанна справа».