На кафедрі міжнародної торгівлі і підприємництва Університету імені Альфреда Нобеля відбулося осіннє засідання в Освітньому центрі B2B.
Мова йшла про особливості продажів товарів для краси, які й в умовах воєнного стану потрібні споживачам для забезпечення їх життєдіяльності. Досвідом поділилася фахівець-практик Олена Мешал, яка працює на фірмовому підприємстві компанії Yves Rocher.
Олена розповіла про компанію, яка пропонує споживачам продукцію з натуральної сировини. Розглянуто програму лояльності компанії, акцентовано увагу на соціальній відповідальності бренду. Значна частина засідання була присвячена специфіці роботи в фірмовій мережі з кадрами.
Розповідаючи про свою роботу, Олена поділилася власними «таємницями» взаємодії в команді, що було корисним для всіх, хто був присутнім на засіданні!
Такі зустрічі є взаємно збагачуючими для учасників B2B.
До нових зустрічей під мирним небом!