28 квітня 2020 року на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету відбувся IV Всеукраїнський конкурс студентських дипломних робіт зі спеціальності 075 Маркетинг
http://www.khnu.km.ua/root/page.aspx?l=0&r=8&p=27520
Студенти кафедри міжнародного маркетингу Університету знову підтвердили високий рівень підготовки магістрів з маркетингу. Магістерська робота Язикової Олени на тему: «Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця» під керівництвом к.е.н., доц. Яременко Світлани Степанівни отримала Диплом II ступеня!
Щиро вітаємо переможця та керівника! Бажаємо нових здобутків і перемог!
Щиро дякуємо організаторам конкурсу – шановній Світлані Володимирівні Ковальчук та колективу кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету, високопрофесійним членам журі за організацію та проведення конкурсу в сучасних складних умовах!