Творчі та ґрунтовні роботи надійшли від школярів на творчий профорієнтаційний конкурс "Моя професія – маркетолог XXI століття", який організувала та провела кафедра міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля серед учнів 11-8 класів.
Більшість учасників конкурсу бачать себе маркетологами та планують пов'язати своє подальше навчання та діяльність саме з маркетингом: дослідженням ринку, формуванням товарного асортименту, впливом на цінову політику, промоцією продуктів та послуг. Учасники охопили різні сфери маркетингу у конкурсних есе та зробили презентації, саме тому було складно обрати переможців.
Проте місця було розподілено наступним чином:
Номінація «Відеоролик»:
- 1 місце
Сліпович Роман
(КЗО "Дніпропетровський обласний ліцей-інтернат фізико-математичного профілю")
- 2 місце
Табакова Софія
(ЗЗСО №20, м. Бердянськ)
Номінація «Презентація»:
- 1 місце
Голуб Петро
(Кам’янський медичний коледж)
- 2 місце
Джепа Христина, Мікрух Богдана
("Кислянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Зайцівської сільської ради (Дніпропетровська область)
- 3 місце
Єфремова Анастасія
(ССЗШ № 22, м.Дніпро)
Лейтас Аліна
(СЗШ № 64, м.Дніпро)
Ткаченко Богдан.
(НВК №27, м. Дніпро)
Крім того, есе переможців рекомендовано до публікації у збірнику тез учасників наукової конференції "Маркетингове управління конкурентоспроможністю", яка відбулася 14 квітня на базі Університету імені Альфреда Нобеля.
Щиро вітаємо переможців конкурсу!
Запрошуємо вивчати маркетинг в Університеті імені Альфреда Нобеля!