Протягом минулого тижня викладачі кафедри міжнародного маркетингу продовжили цикл зустрічей у форматі ZOOM зі студентами 4 курсу освітніх програм «Маркетинг» і «Міжнародні економічні відносини», для ознайомлення з навчальними курсами модуля Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу, спрямовані на зростання, конкурентоспроможність і добробут», які будуть викладатися у весняному семестрі поточного навчального року.
Зустрічі провела академічний координатор проєкту, доктор економічних наук, професор Ірина Тараненко. Обговорили можливості, які надає здобувачам вивчення модуля. Опанування особливостей стратегічного планування на макрорівні на прикладі ЄС та можливостей імплементації такого досвіду в Україні в період післявоєнного відновлення, а також формування глибоких спеціалізованих знань щодо цифрової стратегії, цифрового єдиного ринку ЄС та використання цифрових інструментів в економіці є надзвичайно важливими компетентностями для удосконалення професійної підготовки випускників, можливостей працевлаштування та покращення суспільних навичок.
Також здобувачі отримають навички проведення міждисциплінарних наукових досліджень, результати яких зможуть доповісти на секції XIV Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених і студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів», яку щорічно проводить кафедра міжнародного маркетингу. Назва секції «Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів».
Передбачено запрошення гостьових лекторів - викладачів із закордонних країн (в тому числі країн ЄС), фахівців-практиків у галузі економіки Європейського Союзу.
Після успішного закінчення модуля студентам будуть видані сертифікати учасника проєкту «Модуль Жан Моне» програми Еразмус+ про вивчення й успішне складання відповідних навчальних курсів.