Координатор курсу доцент Анастасія Мостова провела заняття з актуального в сучасних умовах курсу «Стратегія цифрового ринку в Європейському Союзі: становлення та розвиток» за проєктом «Модуль Жан Моне» кафедри міжнародного маркетингу зі студентами спеціальностей «Маркетинг» та «Міжнародні економічні відносини».
Студенти мали змогу ознайомитися з поняттями цифрової економіки, єдиного цифрового ринку, Стратегією Єдиного цифрового ринку ЄС, її складовими, та ключовими досягненнями на шляху до формування прозорого цифрового середовища. На лекції було розглянуто Цифровий компас 2030: Європейський шлях для цифрової декади, до якого належать захищена та стійка цифрова інфраструктура, цифрові навички громадян та професіоналів, цифровізація державних послуг та перехід на електронне урядування, а також цифрова трансформація бізнесу.
Слухачі дізналися про основні завдання та ключові законодавчі акти та стратегічні ініціативи у сфері інтеграції України до Єдиного цифрового ринку ЄС.
На занятті було визначено ключові досягнення України на шляху до Єдиного цифрового ринку, а також сучасні проблеми та виклики.
Студенти також дізналися про тенденції українського ринку електронної комерції, перспективи впровадження цифрової стратегії, використання цифрових інструментів в економіці, кращі практики використання електронної комерції для розвитку українського бізнесу та його виходу на закордонні ринки.