Система забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти Університету імені Альфреда Нобеля функціонує відповідно до Стратегії розвитку Університету імені Альфреда Нобеля на 2016 – 2030 рр. і складається з системи внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості. Система управління якістю Університету імені Альфреда Нобеля визнана такою, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 і гарантує відповідність результатів освітньої діяльності вимогам замовників.
Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» система внутрішнього забезпечення якості Університету передбачає щосеместрове оцінювання науково-педагогічних працівників та регулярне оприлюднення результатів таких оцінювань.
За дисциплінами осіннього семестру 2020/2021 н.р. департамент дидактики провів дистанційне електронне опитування «Викладач очима здобувачів» через автоматичну систему управління (АСУ). В опитуванні взяли участь здобувачі вищої освіти всіх форм навчання (1-4 курсу бакалавріату та 1-2 курсу магістратури).
На підставі аналізу результатів опитування в цілому по Університету було сформовано «Топ 10» найкращих викладачів, які набрали найбільшу кількість балів:
«Топ-10» викладачів Університету імені Альфреда Нобеля за результатами осіннього семестру 2020/2021 н.р.
Викладачі кафедр, які набрали найбільшу кількість балів, у порівнянні з іншими викладачами тієї ж кафедри, формують рейтинг «Лідерів кафедр»:
Лідери кафедр за результатами осіннього семестру 2020/2021 н.р.
Вошколуп Г.Ю.
кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи
середньозважений бал 11,81
Для зворотного зв’язку зі здобувачами вищої освіти та підтримання належної якості надання освітніх послуг, результати анкетування обговорять зі здобувачами, що навчаються за відповідними освітньо-професійними програмами. З метою підвищення якості викладання навчальних дисциплін, результати опитування та пропозиції здобувачів проаналізують на засіданнях всіх кафедр.
На засіданнях груп зі змісту та якості освіти розглянуть можливі шляхи покращення ситуації по тим критеріям, за якими здобувачі висловили зауваження та сформують пропозиції щодо удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти.