Осінній семестр 2022/2023 н.р. проходив у дистанційному режимі, як і у попередній навчальний рік. Попри ускладнені зовнішні обставини, відсутність електропостачання, інтернет-зв’язку та тривалі повітряні тривоги Університет імені Альфреда Нобеля продовжив надавати освітні послуги у повному обсязі та підтримувати на високому рівні якість освітньої діяльності.
У період з 06.02.2023 р. по 06.03.2023 р. за дисциплінами осіннього семестру 2022/2023 н.р. департаментом дидактики дистанційно було проведено електронне опитування «Викладач очима здобувачів».
Результати опитування такі:
«Топ-10» викладачів Університету імені Альфреда Нобеля за результатами осіннього семестру 2022/2023 н.р.
Викладачі кафедр, які набрали найбільшу кількість балів, порівняно з іншими викладачами тієї ж кафедри, формують рейтинг «Лідерів кафедр»
Лідери кафедр за результатами осіннього семестру 2022/2023 н.р.
Павлович М.Г.
кафедра європейських і східних мов та перекладу
середньозважений бал 11,95
Гайдар В.П.
кафедра іноземних мов
середньозважений бал 11,78
Біла А.В.
кафедра права
середньозважений бал 11,74
Вареник В.М.
кафедра інноваційного менеджменту та фінансової аналітики
середньозважений бал 11,66
Пожарь Ю.В.
кафедра інформаційних технологій
середньозважений бал 11,63
Смєсова В.Л.
кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу
середньозважений бал 11,59
Орлова В.М.
кафедра міжнародної торгівлі і підприємництва
середньозважений бал 11,56
Мішустіна Т.С.
кафедра міжнародного маркетингу
середньозважений бал 11,36
Гаркуша І.В.
кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи
середньозважений бал 11,27
Юдіна А.В.
кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи
середньозважений бал 11,27
Ключник Р.М.
кафедра глобальної економіки
середньозважений бал 10,99
Для зворотного зв’язку зі здобувачами вищої освіти та підтримання належної якості надання освітніх послуг, результати анкетування обговорять зі здобувачами, що навчаються за відповідними освітньо-професійними програмами. З метою підвищення якості викладання навчальних дисциплін, результати опитування та пропозиції здобувачів проаналізують на засіданнях всіх кафедр.
На засіданнях груп зі змісту та якості освіти розглянуть можливі шляхи покращення ситуації по тим критеріям, за якими здобувачі висловили зауваження та сформують пропозиції щодо удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти.