В Університеті імені Альфреда Нобеля здобувачі, як замовники освітніх послуг, залучені до формування внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності. Вони формують політику щодо забезпечення якості шляхом участі у щосеместровому опитуванні «Викладач очима здобувачів», де висловлюють свої думки щодо методів навчання/викладання, вміння науково-педагогічних працівників мотивувати на досягнення результатів навчання, змісту навчальних дисциплін чи їх актуальності тощо.
У період з 10.05.2022 р. по 23.05.2022 р. за дисциплінами весняного семестру 2021/2022 н.р. департаментом дидактики дистанційно було проведено електронне опитування «Викладач очима здобувачів».
Результати опитування такі:
«Топ-10» викладачів Університету імені Альфреда Нобеля за результатами весняного семестру 2021/2022 н.р.
Викладачі кафедр, які набрали найбільшу кількість балів, порівняно з іншими викладачами тієї ж кафедри, формують рейтинг «Лідерів кафедр»
Лідери кафедр за результатами весняного семестру 2021/2022 н.р.
Плющай О.О.
кафедра європейських
і східних мов
та
перекладу
середньозважений бал 11,92
Грицкевич П.С.
кафедра англомовної прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов
середньозважений бал 11,85
Карпова М.Є.
кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології
та соціальної роботи
середньозважений бал 11,72
М'ясоїд Г.І.
кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного
бізнесу
середньозважений бал 11,72
Шкабаро В.М.
кафедра права, політології та міжнародних
відносин
середньозважений бал 11,46
Вареник В.М.
кафедра інноваційного менеджменту та фінансової аналітики
середньозважений бал 11,46
Чумак Т.В.
кафедра
глобальної
економіки
середньозважений бал 11,32
Косарєв В.М.
кафедра
інформаційних
технологій
середньозважений бал 11,22
Для зворотного зв’язку зі здобувачами вищої освіти та підтримання належної якості надання освітніх послуг, результати анкетування обговорять зі здобувачами, що навчаються за відповідними освітньо-професійними програмами. З метою підвищення якості викладання навчальних дисциплін, результати опитування та пропозиції здобувачів проаналізують на засіданнях всіх кафедр.
На засіданнях груп зі змісту та якості освіти розглянуть можливі шляхи покращення ситуації по тим критеріям, за якими здобувачі висловили зауваження та сформують пропозиції щодо удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти.