Орієнтація освітнього процесу на високу якість, підтримку відповідного клімату в колективі, який би забезпечував взаємоповагу і партнерські відносини НПП зі здобувачами, та високопрофесійний рівень проведення занять, які повинні бути цікавими, корисними та готувати здобувачів до реалій сучасного ринку праці, є одними зі стратегічних напрямів діяльності Університету імені Альфреда Нобеля. (п.2.3; п.3.1 Стратегії розвитку Університету імені Альфреда Нобеля 2030 р.). У своїй роботі Університет постійно керується нормативно-законодавчою базою освітянської сфери й спирається на Стандарти та рекомендації із забезпечення якості, запроваджені в Європейському просторі вищої освіти.
Для підтримки студентоцентрованого навчання (відповідно до п.22¹ Ст.1 ч.1 Закону України «Про вищу освіту», скоригованого згідно з Законом України № 392-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти»), орієнтації освітнього середовища Університету на задоволення потреб та інтересів здобувачів, покращення супроводу освітнього процесу та контролю внутрішнього забезпечення якості в Університеті здійснюється систематичне опитування «Викладач очима здобувачів», результати якого регулярно оприлюднюються.
У період з 27 листопада по 20 грудня 2019 року Департаментом дидактики за підтримки Центру програмно-інформаційних технологій було здійснено електронне опитування здобувачів вищої освіти очної (денної) форми навчання (1, 2, 3, 4 курсу бакалаврату та 1 курсу магістратури) «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2019/2020 н.р.
Одержано такі результати:
- Аналіз середньозваженого балу по кафедрах виявив варіативність цього показника у діапазоні від 6,57 (найменше значення) до 11,89 (максимальне значення).
На підставі аналізу результатів опитування по Університету сформовано рейтинг «Топ-10» найкращих науково-педагогічних працівників, які набрали найбільшу кількість балів.
Таблиця 1
«Топ-10» науково-педагогічних працівників Університету імені Альфреда Нобеля за результатами осіннього семестру 2019/2020 н.р.
1 |
Плющай О.О. |
11,89 |
2 |
Митрофанова Г.Я. |
11,77 |
3 |
Щолокова Г.В. |
11,73 |
4 |
Шкура І.С. |
11,67 |
5 |
Волкова Н.П. |
11,60 |
6 |
Голуб Д.О. |
11,57 |
7 |
Шкабаро В.М. |
11,56 |
8 |
Вошколуп Г.Ю. |
11,50 |
9 |
Павлович М.Г. |
11,47 |
10 |
Іщенко Т.В. |
11,40 |
Науково-педагогічні працівники кафедр, які набрали найбільшу кількість балів відносно інших науково-педагогічних працівників тієї ж кафедри, формують рейтинг лідерів кафедр «Топ-14».
Таблиця 2
«Топ-14» лідерів кафедр за результатами осіннього семестру 2019/2020 н.р.
Кафедра |
Науково-педагогічний працівник |
Середньо-зважений бал |
Кафедра англійської філології та перекладу |
Плющай О.О. |
11,89 |
Кафедра інноваційного менеджменту та міжнародної логістики |
Митрофанова Г.Я. |
11,77 |
Кафедра політології та міжнародних відносин |
Щолокова Г.В. |
11,73 |
Кафедра міжнародних економічних відносин та економічної теорії |
Шкура І.С. |
11,67 |
Кафедра педагогіки та психології |
Волкова Н.П. |
11,60 |
Кафедра права |
Шкабаро В.М. |
11,56 |
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності |
Орлова В.М. |
11,38 |
Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов |
Кондрашова Є.О. |
11,13 |
Кафедра міжнародного маркетингу |
Яременко С.С. |
11,12 |
Кафедра міжнародного туризму, готельно-ресторанного бізнесу та мовної підготовки |
Мединська С.І. |
11,12 |
Кафедра інформаційних технологій |
Ковилін Є.Р. |
11,12 |
Кафедра фізичного виховання та баскетболу |
Добровольський А.І. |
10,95 |
Кафедра економіки та моделювання бізнес-процесів |
Чумак Т.В. |
10,55 |
Кафедра міжнародних фінансів, обліку та оподаткування |
Болгар Т.М. |
10,52 |
По кожній кафедрі сформовано «Топ-3» науково-педагогічних працівників, які посіли перші три позиції відносно колег тієї ж кафедри за середнім показником.
Орієнтація освітнього процесу на високу якість, підтримку відповідного клімату в колективі, який би забезпечував взаємоповагу і партнерські відносини НПП зі здобувачами, та високопрофесійний рівень проведення занять, які повинні бути цікавими, корисними та готувати здобувачів до реалій сучасного ринку праці, є одними зі стратегічних напрямів діяльності Університету імені Альфреда Нобеля. (п.2.3; п.3.1 Стратегії розвитку Університету імені Альфреда Нобеля 2030 р.). У своїй роботі Університет постійно керується нормативно-законодавчою базою освітянської сфери й спирається на Стандарти та рекомендації із забезпечення якості, запроваджені в Європейському просторі вищої освіти.
Для підтримки студентоцентрованого навчання (відповідно до п.22¹ Ст.1 ч.1 Закону України «Про вищу освіту», скоригованого згідно з Законом України № 392-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти»), орієнтації освітнього середовища Університету на задоволення потреб та інтересів здобувачів, покращення супроводу освітнього процесу та контролю внутрішнього забезпечення якості в Університеті здійснюється систематичне опитування «Викладач очима здобувачів», результати якого регулярно оприлюднюються.
У період з 27 листопада по 20 грудня 2019 року Департаментом дидактики за підтримки Центру програмно-інформаційних технологій було здійснено електронне опитування здобувачів вищої освіти очної (денної) форми навчання (1, 2, 3, 4 курсу бакалаврату та 1 курсу магістратури) «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2019/2020 н.р.
Одержано такі результати:
- Аналіз середньозваженого балу по кафедрах виявив варіативність цього показника у діапазоні від 6,57 (найменше значення) до 11,89 (максимальне значення).
На підставі аналізу результатів опитування по Університету сформовано рейтинг «Топ-10» найкращих науково-педагогічних працівників, які набрали найбільшу кількість балів.
Таблиця 1
«Топ-10» науково-педагогічних працівників Університету імені Альфреда Нобеля за результатами осіннього семестру 2019/2020 н.р.
1 |
Плющай О.О. |
11,89 |
2 |
Митрофанова Г.Я. |
11,77 |
3 |
Щолокова Г.В. |
11,73 |
4 |
Шкура І.С. |
11,67 |
5 |
Волкова Н.П. |
11,60 |
6 |
Голуб Д.О. |
11,57 |
7 |
Шкабаро В.М. |
11,56 |
8 |
Вошколуп Г.Ю. |
11,50 |
9 |
Павлович М.Г. |
11,47 |
10 |
Іщенко Т.В. |
11,40 |
Науково-педагогічні працівники кафедр, які набрали найбільшу кількість балів відносно інших науково-педагогічних працівників тієї ж кафедри, формують рейтинг лідерів кафедр «Топ-14».
Таблиця 2
«Топ-14» лідерів кафедр за результатами осіннього семестру 2019/2020 н.р.
Кафедра |
Науково-педагогічний працівник |
Середньо-зважений бал |
Кафедра англійської філології та перекладу |
Плющай О.О. |
11,89 |
Кафедра інноваційного менеджменту та міжнародної логістики |
Митрофанова Г.Я. |
11,77 |
Кафедра політології та міжнародних відносин |
Щолокова Г.В. |
11,73 |
Кафедра міжнародних економічних відносин та економічної теорії |
Шкура І.С. |
11,67 |
Кафедра педагогіки та психології |
Волкова Н.П. |
11,60 |
Кафедра права |
Шкабаро В.М. |
11,56 |
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності |
Орлова В.М. |
11,38 |
Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов |
Кондрашова Є.О. |
11,13 |
Кафедра міжнародного маркетингу |
Яременко С.С. |
11,12 |
Кафедра міжнародного туризму, готельно-ресторанного бізнесу та мовної підготовки |
Мединська С.І. |
11,12 |
Кафедра інформаційних технологій |
Ковилін Є.Р. |
11,12 |
Кафедра фізичного виховання та баскетболу |
Добровольський А.І. |
10,95 |
Кафедра економіки та моделювання бізнес-процесів |
Чумак Т.В. |
10,55 |
Кафедра міжнародних фінансів, обліку та оподаткування |
Болгар Т.М. |
10,52 |
По кожній кафедрі сформовано «Топ-3» науково-педагогічних працівників, які посіли перші три позиції відносно колег тієї ж кафедри за середнім показником.