Курс «Стратегія цифрового ринку в Європейському Союзі: становлення та розвиток», який є частиною Проєкту Erasmus+ Модуль Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля», містить лекційні заняття та семінари з актуальних тем, присвячених цифровій трансформації сучасного бізнесу, економіки та суспільства.
Координатором курсу є доктор економічних наук, доцент кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля Анастасія Мостова. У курсі основна увага приділяється Концепції проєкту формування європейського Єдиного цифрового ринку (Digital Single Market, DSM), та його ролі у створенні сприятливого середовища для електронної комерції, цифрових мереж та інноваційних послуг.
Студенти вивчатимуть перспективи подальшої співпраці України та ЄС, які охоплюють напрями реалізації стратегії Єдиного цифрового ринку ЄС, а саме: покращення доступу споживачів і бізнесу до цифрових товарів і послуг у всій Європі, створення належних умов розвитку цифрових мереж та послуг, максимізація потенціалу зростання цифрової економіки.
Окрема тема інтеграції України до Єдиного цифрового ринку ЄС має на меті ознайомити студентів із сучасними тенденціями цифровізації, розвитку цифрових послуг, покращення доступу українських споживачів до Єдиного цифрового ринку. Ряд практичних занять присвячено опануванню студентами сучасних інструментів та платформ електронної торгівлі, соціальних медіа, можливостей інформаційних технологій та Fintech, що сприяє інтеграції українського бізнесу до Єдиного цифрового ринку ЄС.
У представленому курсі важлива роль відведена формуванню ключових компетенцій персоналу в процесі цифрової трансформації економіки ЄС та української інтеграції. Студентам запропоновано вдосконалити навички цифрової реклами та цифрового маркетингу на Єдиному цифрового ринку, що сприятиме підвищенню їх конкурентоспроможності на українському та міжнародному ринках праці.