16-17 листопада команда здобувачів освітньої програми "Маркетинг" кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля взяли участь у креатив-батлі "Рекламний полігон" та мали за 48 годин розробити 3 рекламні кампанії за конкурсними брифами. Цього року конкурс проходив online. Але це не завадило учасникам блискуче впоралися із завданням та розробити рекламні брифи, які були присвячені соціальним проблемам. Команда працювала під керівництвом Тетяни Мішустіної, доцента кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля.
За результатами батлу команда Університету імені Альфреда Нобеля потрапила у шорт-лист, між іншим, єдина з Дніпра!
Участь у "Рекламному полігоні" та інших конкурсах – це майстер-класи від журі та відомих рекламістів України, поради та інсайти щодо майбутньої роботи, маркетингу та реклами, необхідна додаткова практика для тренування корисних навичок здобувачами!
Вітаємо учасників з новими досягненнями та бажаємо подальших успіхів!