Спеціальний майстер-клас для здобувачів 3 року навчання кафедри міжнародного маркетингу провела Ганна Жихарева-Толстік, директор Faberge Marketing Partner, за програмою Marketing Challenge Spring Days 2021. Цього разу під час зустрічі зі студентами вона підняла тему "Синергія маркетингових бюджетів: як планувати рекламні стратегії, коли компанія отримує офіційний дилерський контракт".
Тема була розкрита на прикладі практичних кейсів АГРО-СОЮЗ (Україна) і NESTE oil (Фінляндія).
Як завжди під час зустрічі прозвучало багато історій з практики, відбулася жвава дискусія, а слухачі дізналися секрети планування маркетингових бюджетів. Було цікаво та корисно, адже спілкування з практиками маркетингу завжди корисно для студентів. А на заняттях в комфортних аудиторіях Університету імені Альфреда Нобеля студенти практиків зустрічають регулярно.