Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

Тенденції сталого розвитку в туризмі та гостинності: лекція від Syed Mubarak Adbdul Razaak (Сінгапур)

П’ятого жовтня учасники програми віртуальної мобільності «Globally Networked Learning in Hospitality and Tourism» - здобувачі програм «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» Університету імені Альфреда Нобеля разом зі студентами із США мали змогу вивчити досвід Саїда Мубарака, віцепрезидента компанії «EPS (S) Pte Ltd » зі сталого розвитку та технологій (Сінгапур), який має понад 300 років досвіду управління сталим розвитком бізнесу, а саме проєктів енергоощадження, розумного використання природних ресурсів, організації соціальних програм та управління, а також сертифікації та стандартизації різних сфер бізнесу.

Цікавим був і більш ніж 8 років управління сталим розвитком можливо найбільшого комплексу SANDS в Макао (Китай) – з 2013 по 20 Саїд Мабурак управляв відділом сталого розвитку та відділом Механічних, електричних та сантехнічних робіт, що обслуговували 30 мільйонів квадратних футів комплексних курортів у Макао: готелі, казино, роздрібну торгівлю, розваги, конференц-зали та виставкові площі.

Отже, говорили не тільки про тенденції сталості та цілі сталого розвитку, а про те, що саме можна зробити в гостинності й туризмі, які точки ризику, наприклад, найвище серед інших індустрій використання електроенергії на квадратний метр, які програми та практики не тільки планувати, але й реалізовувати.

Надзвичайно інформативною є і сесія «запитання-відповіді», яка традиційно дозволяє здобувачам і лектору спілкуватися на тему питань професійного характеру, які хвилюють слухачів. Сьогодні запитували про розв'язання проблем надлишку споживання харчів та харчових відходів у готелях (швейцарський стіл), витрат електроенергії, пластику, води тощо. Запитували й про персоналізацію в обслуговуванні гостей та як персоналізація може прививати звички ощадливого ставлення до природних ресурсів. Також дізналися про цікаві практик бізнесу зі змін поведінки людей – працівників, постачальників, партнерів, гостей – щодо сталих, «зелених» практик.

Ми вдячні професору Діпра Джа з університету штату Вашингтон (США) за можливість послухати неймовірних професіоналів, закоханих у свою справу, які щедро діляться досвідом в організації та управління процесами, які хвилюють зараз не тільки галузь туризму та гостинності, а й увесь світ!

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52