В рамках реалізації проєкту “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти”, що впроваджують Американські Ради з міжнародної освіти, команда Університету імені Альфреда Нобеля у складі проректора із забезпечення якості вищої освіти Шкура І.С., голови Комітету з якості академічних стандартів Митрофанової Г.Я. та начальника департаменту дидактики Онищенко М.Ю. взяла участь у тренінгу “Інтерпретація даних для якісних змін”, що відбувся у листопаді 2021 року.
Захід був продовженням серії навчальних тренінгів, організованих для 60-ти учасників проєкту. Тренінги для учасників націлені на розбудову інституційної спроможності ЗВО задля підтримки системи якості освіти та академічної доброчесності. Завдяки тренінгу “Інтерпретація даних для якісних змін” учасники більш детально дізнались навіщо потрібні внутрішньоінституційні опитування та ознайомились з методами ефективної інтерпретації отриманих даних. На тренінгу експерти розказали як ідентифікувати аспекти, які потребують покращення, та яким чином можна вибудовувати напрями посилення політик у системі академічної доброчесності та якості освіти.
Програма тренінгу, який тривав два тижні, була дуже насиченою. На першій сесії розглядалось таке питання: «Чому ми говоримо про академічну доброчесність, дослідницька етика та інституційні зміни з академічною доброчесністю». Спікерами були Девід Реттінжер, (Університет Мері Вашингтон, США); Тріша Бертрам Галлант, (Каліфорнійський університет у Сан-Дієго, США); Аманда МакКензі, (Університет Ватерлоо, Канада) та Катерина Костогриз, (координаторка проєкту Academic IQ, Україна).
Другу сесію було присвячено питанню «Як правильно інтерпретувати дані, отримані з внутрішньоінституційних опитувань». На третій сесії, до якої долучилась Тетяна Жерьобкіна, консультантка проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти», дослідниця, соціологиня, говорили про роль отриманих даних, комунікацію та якісні зміни.
Під час тренінгу командою нашого Університету були підготовлені кілька практичних завдань, які пройшли обговорення з учасниками проєкту «Academic IQ» при проведенні фокус-груп.
Дякуємо спікерам та колегам з інших ЗВО за корисну інформацію та цікаві пропозиції.