Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

Участь студентів-маркетологів в менторській програмі ANA – американської асоціації рекламістів

Мотивовані і талановиті студенти-маркетологи Ангеліна Прохорович, Софія Шаня, Анастасія Примас, Яна Плоскіна, Віра Моренець, Катерина Колесник і Дарія Караповська, за сприяння генерального директора Української Асоціації Маркетингу Ірини Лилик, влітку 2022 року взяли участь у менторській програмі MADE (Marketing and Advertising Education) від Association of National Advertisers – ANA Educational Foundation (США). Протягом трьох місяців студенти працювали з досвідченими менторами – професіоналами у сфері бізнесу, маркетингу, брендингу та стратегій, які займають керівні посади в національних і глобальних компаніях США: Меган Зігесмунд, віцепрезидент відділу нового бізнесу та зовнішніх відносин Ad Council; Мей Лімбах, директор з маркетингу брендів Aramark Барбара Шиплі, старший віцепрезидент з інтеграції брендів AARP; Лара О'Ші, виконавчий директор зі стратегії VLMR&Y, одного з найбільших маркетингових агентств США, та інші. Спілкування між студентами та менторами проходило у Microsoft Teams, Zoom, через електронну пошту.

Ментори порадили студентам, як розпочати професійну кар’єру в маркетингу, які способи отримання першої роботи, де знайти ресурси для розширення своїх знань Завдяки менторам та їхнім рекомендаціям студенти мали можливість пройти співбесіду в кількох компаніях та рекламних агенціях, щоб розпочати кар’єру. У результаті участі в програмі студенти отримали практичні знання щодо принципів ведення бізнесу та маркетингу в кращих іноземних компаніях. Вони будуть застосувати ці знання для побудови своєї майбутньої кар’єри в Україні та за кордоном.

Нижче – враження студенток-учасниць від програми.

Віра Моренець: Я в захваті від програми. Сповнена новими термінами, особливостями маркетингу, інформацією та мотивацією, тепер я готова продовжити свій шлях у світі брендингу, маркетингових стратегій та підтримки бренду. Я вдячна ANA Educational Foundation, організаторам цієї програми та особливо ментору Ларі О'ші за цю можливість. Сподіваюся, що програма буде затребувана і буде існувати й далі, щоб інші студенти мали змогу поспілкуватися з фахівцями та обговорити свої хвилювання щодо майбутньої професії.

Анастасія Примас: Без сумніву, я задоволена програмою. Отримані під час навчання знання активно використовую у професійній діяльності. Учасники отримують безцінний досвід, що є надзвичайно важливим. Однозначно варто продовжити програму.

Катерина Колесник: Шамір Аеркулангара був найкращим ментором. Ми знайшли спільні точки дотику, і наше спілкування було легким і водночас професійним. З моєї точки зору, ця програма є гарною для розвитку володіння англійською мовою, розширення професійної мережі та обміну досвідом. Звичайно, я вдячна ANA Educational Foundation та Українській Асоціації маркетингу, а також моєму ментору за цю неймовірну можливість.

Яна Плоскіна: Я отримала набагато більше, ніж очікувала! Ментор Мей Лімбах детально ознайомила мене зі своїм досвідом роботи та маркетингу, відповіла на запитання, що хвилюють, та допомогла визначити сфери маркетингу, які мені найкраще підходять. Ми будемо підтримувати зв'язок і надалі, щоб ділитися досвідом і отримувати підтримку.

Дарія Караповська: Участь у менторській програмі MADE дала мені чітке уявлення про багато сфер маркетингу та обраної професії. Я пробувала працювати в цифровій сфері, і зараз це виходить непогано! Нарешті, я чітко бачу і розумію, що я хочу і чого не хочу робити в маркетингу, і застосовую отриманий досвід у своєму житті. Це була чудова ініціатива!

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52