25 листопада 2020 р. команда представників Університету імені Альфреда Нобеля, що є учасниками проекту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти», який проводиться в Україні Американською Радою з міжнародної освіти, продовжила знайомство з передовим досвідом розбудови процедур забезпечення академічної доброчесності в університетах США та Канади.
В обговоренні концепції інституційного самооцінювання у якості експертів взяли участь Девід Реттингер (Університет Мері Вашингтон, США); Тріша Бертрам Галлант (Каліфорнійський університет у Сан-Дієго, США); Аманда МакКензі (Університет Ватерлоо, Канада). Під час розмови з українськими освітянами розглядались актуальні питання інституційного самооцінювання академічної доброчесності, досвід використання (AIRS – Анкети інституційного самооцінювання), структурні, процедурні та умовні (знакові) індикатори.
Академічна спільнота отримала цікаву інформацію про дослідження академічної доброчесності, досвід і передісторію дослідження Дона МакГейб. Були обговорені проблемні питання організації опитувань студентів та викладачів з питань академічної доброчесності.
Керівники ЗВО та викладачі мали можливість отримати відповіді на запитання, які хвилюють представників українських закладів освіти: «Як студенти залучені до створення та змін до кодексів у США?»; «Скільки в середньому часу (років) займає формування системи забезпечення якості від моменту, коли політики академічної доброчесності ще немає, до моменту, коли ця політика вже ефективно працює?»; «Які обставини (причини, фактори) змушують вносити зміни до Кодексу честі?», «Як забезпечується об’єктивність екзаменів в університетах США та Канади?».
Дякуємо організаторам!
Чекаємо на продовження плідної роботи у проєкті та на нові знання!
Читайте також Проєкт Academic IQ від організації Американські Ради з міжнародної освіти. День другий.