VII Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю»
25 березня 2016 року на базі кафедри маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля пройшла VII Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю».Партнерами проведення конференції виступили: Університет Чорногорії (Факультет морської справи, Котор), Кіпрський інститут маркетингу (Кіпр), Дніпропетровська міська організація роботодавців (Україна).
Основною метою конференції є залучення до науково-дослідної роботи талановитих студентів, обговорення актуальних проблем маркетингу, а також об'єднання і підтримка молодих фахівців, що вивчають найцікавіші, спірні й проблемні аспекти різних областей економіки. Робота конференції була організована за такими основними напрямами:формування конкурентоспроможності економіки України в умовах глобалізації;проблеми регіонального розвитку та конкурентоспроможність регіонів; економічні та управлінські аспекти діяльності підприємств та сучасні маркетингові інструменти формування конкурентних переваг.
Захід викликав підвищений інтерес у молодих дослідників не лише Дніпропетровської області та України, але і молодих вчених країн ближнього і далекого закордоння. На участь в конференції було подано 38 заявок з 10 закордонних країн (Росія, Білорусь, Узбекистан, Німеччина, Кіпр, Чорногорія, Словаччина, Боснія і Герцеговина, Польща, Нідерланди), 150 осіб подало заявки з навчальних закладів України.
Прозвучали наступні доповіді гостей і учасників:
- Евсега Світлана, студентка Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу «Проблемы и перспективы брендинга городов украины».
- Волкова Анастасія, студентка Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля «Конкурентоспособность в маркетинге».
- Галкін Євген, студент Національного гірничого університету «Enhancing of competitiveness through restoration of synergy between culture and economy».
- Євлашевич Єлізавета, студентка Машинобудівного коледжу Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара «Формування конкурентоспроможності інноваційного сектору економіки україни в умовах глобалізації».
- Кузнецов Кирило, студент Дніпропетровського технікуму зварювання та електроніки ім. Є. О. Патона «Розвиток гібридних маркетингових каналів комунікації».
- Лось та Девлетшаєва Анастасії, студентки Дніпропетровського технікуму зварювання та електроніки ім. Є. О. Патона «Захист прав споживачів в Україні».
- Мельник Андрей, студент Национального горного университета «Фланговая атака в маркетинге».
- Сімаганов Артем, студент Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу «Психологічний вплив аромату та дотику на споживача».
- Руснак Антон, студент Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля «Online Banking Shop».
- Титаренко Єгор, студент Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля «Маркетинг в индустрии развлечений».
- Фурман Анастасія, студентка Дніпродзержинського комерційного технікуму ДДТУ «Сучасні маркетингові інструменти при формуванні конкурентних переваг біологічно активних добавок»
та інші.
У обговоренні доповідей і роботі секцій взяли участь запрошені гості й викладачі вишу. За підсумками роботи конференції були виявлені переможці у всіх секціях і нагороджені грамотами.