Василиса Петлицька, заступник директора з маркетингу мережі магазинів «Єва» провела для здобувачів 2 та 3 курсу англомовних програм «Маркетинг» та «Менеджмент» Університету імені Альфреда Нобеля цікавий воркшоп з неймінгу, тобто влучного підбору назви для торговельних марок / брендів. Василиса поділилася різноманітною інформацією та власним досвідом щодо розробки назв торговельних марок та тестування сприйняття назв споживачами, запропонувала практичні вправи учасникам воркшопу.
Студенти активно відповідали на запитання та з захопленням бралися до виконання практичних вправ. Усі отримали домашнє завдання – запропонувати назву для нового проєкту від «Єва» - унікального для Дніпра ресторану.
Слід додати, що Василиса – випускниця Університету імені Альфреда Нобеля, яка побудувала успішну кар’єру у маркетингу та рекламі, вона із задоволенням зустрічається зі студентами та ділиться досвідом і практичними порадами.
Такі зустрічі з гостьовими спікерами та практиками є частими для здобувачів, адже основна мета Університету імені Альфреда Нобеля – надати не лише теоретичні знання, а й ознайомити студентів з різними інструментами, які вони зможуть використовувати на практиці. Зустрічі з практиками для студентів-маркетологів тривають.