Цього року здобувачі освітньої програми "Маркетинг" (3 курс) пройшли виробничу практику і це було перше знайомство з підприємствами, проте все пройшло вдало.
Дехто знайшов роботу, тобто йому запропонували залишитися на підприємстві та продовжувати розробляти та впроваджувати маркетингові концепції, хтось домовився про подальшу співпрацю, хтось нарешті вирішив чим саме хоче займатися у майбутньому та на якій діяльності сфокусувати своє навчання.
Наприклад, Катерина Колесник, яка навчається на англомовній програмі "Marketing", обрала за місце виробничої практики компанію омніканального маркетингу з Дніпра "Adindex", і відразу отримала пропозицію залишилася у команді й надалі працювати у відділі PR та маркетинг. Звісно, що з таким унікальним набором знань, як у Катерини, маркетинг та англійська мова, знайти роботу в компанії, яка працює з клієнтами з усього світу, доволі просто.
Євгенія Вєркєєва, яка опановує "Маркетинг: Реклама та бізнес комунікації", за місце практики обрала компанію "EVA" головний офіс якої знаходиться у Дніпрі. Такий вибір Євгенія зробила через те, що вже писала курсову роботу про компанію "EVA", а домовилася про проходження практики з Василисою Петлицькою, заступником керівника відділу маркетингу "EVA", яка неодноразово зустрічалася зі студентами та розповідала про особливості роботи у "EVA" та її рекламні кампанії.
Анастасія Логвінова, яка також вивчає "Маркетинг: Реклама та бізнес комунікації" пройшла практику на підприємстві ТОВ "Вінтера-трейд" і залишилася там працювати. Тепер Анастасія відповідальна за маркетингову складову роботи заводу з виготовлення металопластикових вікон, адже її ретельний аналіз підприємства та робота над каталогом продукції приємно вразили власників підприємства.
Тамара Савенкова, яка вивчає "Маркетинг", за базу практики обрала Міжнародну Школу Бізнесу IBS Університету імені Альфреда Нобеля. Впродовж трьох тижнів вона допомагала з організацією та запуском програми післядипломного навчання «Управління в органах місцевого самоврядування України для лідерів громади і депутатів місцевих рад», яка реалізується у рамках Програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE). Також Тамара відповідала за соціальні мережі та зовнішню рекламу Міжнародної Школи Бізнесу IBS Університету імені Альфреда Нобеля.
А деякі студенти не могли зупинитися у навчанні та під час практики записалися на тижневий курс "PR та комунікації", що проводила організація Noosphere та успішно його пройшли.
Це лише незначний перелік історій успіху здобувачів кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля.
Приєднуйтеся до команди успішних та вивчайте маркетинг в Університеті імені Альфреда Нобеля!