8 квітня 2020 року на кафедрі міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля відбулася XI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених і студентів "Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів" у форматі відеоконференції ZOOM.
До оргкомітету конференції надійшло близько 250 тез з України та закордонних країн: Білорусі, Казахстану, Кот-д’Івуару, Кіпру, Нігерії, Нідерландів, Німеччини, Польщі, Росії, США, Чорногорії. В конференції взяли участь понад 150 студентів спеціальності «Маркетинг» Університету імені Альфреда Нобеля.
На пленарному засіданні було заслухано 11 доповідей:
- Алабі Ізраель (Кот-д’Івуар), міжнародна компанія MGID. Реализация проекта Affnam в цифровом маркетинге.
- Сулейменко Сергій, компанія Take Organics (Німеччина). Діяльність компанії Take Organics на світовому ринку органічних продуктів.
- Самарська Ірина, директор StandUp-клуба STNDP SHOW, smm менеджер і організатор заходів. Карантин — время, когда ты можешь понять, что влюблен в маркетинг не зря.
- Бондаренко Андрій, студент Університету імені Альфреда Нобеля. Омніканальна модель комунікації компанії як ефективний засіб підвищення лояльності споживачів.
- Степанович Валерія, студентка Університету імені Альфреда Нобеля. How content marketing builds your business.
- Кулак Михайло, Безсмертний Ілля, Лисенко Іван, студенти Університету імені Альфреда Нобеля. Сучасні тренди в маркетингу.
- Башмаков Андрій, студент Університету імені Альфреда Нобеля. Партизанский маркетинг в условиях интернет торговли.
- Плоскіна Яна, Красовська Анастасія, Колесник Катерина, студентки Університету імені Альфреда Нобеля. 10 заповідей smm.
- Сущенко Артем, Кбибш Абдеррахман, Ткаченко Данил, студенти Університету імені Альфреда Нобеля. The marketing mix New 4P.
- Ягупова Катерина, студентка Університету імені Альфреда Нобеля. Вплив аромамаркетингу на продаж товарів та послуг.
- Голубкова Соф’я, Жалдаченко Марія, Кебди Шахразад, Куніцина Анастасія, студентки Університету імені Альфреда Нобеля. The AIDA Model.
Формат відеоконференції дозволив прослухати та обговорити доповіді закордонних учасників: Алабі Ізраеля (міжнародна компанія MGID), який розповів про сучасні проблеми digital marketing, Сергія Сулейменко (компанія Take Organics, Німеччина) про тенденції світового ринку органічних продуктів, випускниці, директора маркетингового агентства Ірини Самарської. Успішно доповіли про результати своїх досліджень студенти-маркетологи. В конференції взяли участь студенти технікумів та коледжів м. Дніпро, у т.ч. Дніпровського технікуму зварювання та електроніки імені Є.О. Патона, Дніпровського транспортно-економічного коледжу.
Кафедра міжнародного маркетингу щиро вдячна учасникам конференції за активну участь та змістовні доповіді, бажає всім учасникам творчого натхнення і успіхів в наукових дослідженнях!