XII Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених і студентів "Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів", яка щороку проводиться кафедрою міжнародного маркетингу, відбулася 14 квітня 2021 року в форматі відеоконференції ZOOM і зібрала понад 200 учасників. В конференції взяли участь представники 11 країн (Білорусь, Казахстан, Кіпр, Марокко, Молдова, Німеччина, Польща, Туреччина, США, Україна, Чорногорія, а також представники 12 ЗВО з Дніпра, Вінниці, Запоріжжя, Києва, Львова, Полтави, Харкова та ін.
Під час відеоконференції були представлені надзвичайно цікаві доповіді професіоналів та маркетологів-практиків - засновника і CEO Академії ІМТ Олександра Мілютіна, зав. каф. маркетингу НТУ Дніпровська політехніка к.е.н., доц. Сергія Касьяна, засновника агентства В91 Владислава Богуцького, директора рекламного агентства Faberge Marketing Partner Ганни Жихаревої-Толстік, випускниці спеціальності Маркетинг Олени Корсун, яка працює на посаді бренд-менеджера в ІТ компанії SoftServe, а також студентки PhD Лідії Болібрух (Львівська Політехніка), магістрантів спеціальності Маркетинг Університету імені Альфреда Нобеля Вероніки Гридасової та Людмили Черниш, студента Абдеррахмана Кбібша (Марокко) та багатьох інших. Надзвичайно цікавими були доповіді студентів, присвячені різноманітним інструментам інтернет-маркетингу, розробці маркетингових стратегій, особливостей маркетингової діяльності в умовах пандемії Covid 19 та ін.
Дякуємо всім учасникам, бажаємо творчого натхнення й успіхів у науковій діяльності. До наступної зустрічі!