Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

XIII Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених і студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів»

Продовжуємо жити та працювати! У день вишиванки, 19 травня, кафедра міжнародного маркетингу, на перекір обставинам, вкотре зібрала науковців, студентів та практиків з різних країн на конференцію, ніхто навіть уявити не міг ті глобальні виклики з якими ми усі сьогодні стикнулися.

Українські маркетологи вже потрошку прийшли до тями та поділились досвідом як налаштовувати рекламу в умовах війни, у якому напрямку розвиватись, як будувати маркетинг роботодавця у таких важких умовах, не оминули й соціальну рекламу і волонтерську діяльність тощо.

Вітання учасникам конференції надійшли з Туреччини, Польщі, Хорватії та Німеччини! Формат відеоконференції дозволив нам послухати та обговорити доповіді закордонних учасників.

На пленарному засіданні мали змогу, зокрема почути засновника і СЕО Академії ІМТ Олександра Мілютіна, HR експерта у сфері туризму, засновницю Школи гостинності NadiOkul Омельянової Надії, засновника агентства В91 Targeting Agtncy Владислава Богуцького, директора Центру Розробки SoftServ Олену Корсун. Приємно коли до конференції долучаються випускники, радіємо їх кар’єрному зростанню та успіхам!!

Порадували доповіді на актуальні теми та яскраві презентації наших студентів, справжніх маркетологів, хай поки що і майбутніх! Перелічимо лише декілька напрямів досліджень: гейміфікація як інструмент залучення покупців, необхідні кроки для успішної CRM стратегії, мистецтво персоналізації бренду, військова соціальна реклама 2022, емпіричний маркетинг, витвори мистецтва у рекламі та багато інших цікавенних тем!

ТЕЗИ ДОПОВІДЕЙ

Дякуємо всім учасникам, ви дійсно надзвичайні! Бажаємо творчого натхнення та успіхів у науковій діяльності. До зустрічі наступного року, дуже сподіваюсь, у стінах рідного університету!

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52