12 квітня відбувся майстер-клас Ганни Жихаревої-Толстік, директора рекламного агентства FABERGE MARKETING PARTNER на тему "Event-маркетинг як фундамент комунікаційних стратегій для B&C сегменту". Захід відбувся за програмою Marketing Challenge Spring Days-2021.
Здобувачі дізналися, що спільного в комунікаційних стратегіях торгово-розважальних центрів, продуктових брендів та політичних партій. Було презентовано низку найцікавіших кейсів з практики співпраці агентства з компаніями і брендами Vodafone, McCoffee, ТРЦ Мост Сіті, Караван, Appollo, автосалон Аеліта.
Майстер-клас відвідали майже 100 здобувачів освітньої програми маркетинг та дізналися про особливості складання брифу, організацію та проведення заходів, спрямованих на залучення споживачів і просування продуктів/брендів на ринку.