Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

Х Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів»

28 березня 2019 року на кафедрі міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля відбулася ювілейна Х Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ».

Конференція проводила роботу за такими секціями:

Секція 1. Економічні та управлінські аспекти діяльності підприємств та сучасні маркетингові інструменти формування конкурентних переваг.
Секція 2. Маркетингові аспекти формування конкурентоспроможності економіки України та її регіонів.
Круглий стіл. Маркетингове управління конкурентоспроможністю.

Збірник тез доповідей

1

2

4

5

В конференції взяли участь більше 200 учасників з України та зарубіжних країн (Білорусь, Іспанія, Казахстан, Кіпр, Нідерланди, Німеччина, Польща, Росія, США, Чорногорія та ін.).

Активну участь у конференції взяли студенти Університету імені Альфреда Нобеля, Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, НТУ Дніпровська Політехніка, Дніпровського аграрно-економічного університету, Дніпровського технікуму зварювання та електроніки імені Є.О. Патона і Дніпровського транспортно-економічного коледжу.

На пленарному засіданні та секціях було заслухано 17 доповідей. Кожна доповідь супровождувалася активною дискусією. Велику зацікавленість викликала доповідь Олега Кононенка, фахівця компанії «НОКс Фішес» (м. Київ), на тему: Аналіз інформаційних потоків у традиційних і соціальних джерелах інформації. Про стратегію кросс-маркетингу розповіли іноземні студенти-маркетологи Kebdi Shakhrazad та Kbіbsh Abderrahman (Морокко).

Кращими доповідачами було визнано: Бондаренка Андрія, тема: «Дослідження споживчих переваг і лояльності споживачів для досягнення маркетингових цілей компанії», Бубело Романа, тема: «Маркетинг в компании: отдел или философия?», Селезньову Орину, тема: «Маркетингові інструменти в умовах спаду споживчих настроїв покупців», Сущенка Артема, тема: «CRM-маркетинг», Мандрику Єгора, тема: «Концепція соціального маркетингу та взаємодія із споживачем у соціальних мережах у контексті формування національної конкурентоспроможності», Кеся Дениса, тема: «Арбитраж трафика – маркетинговая модель с выгодой для каждой из сторон», Ткаченко Оксану, тема: «Системне забезпечення креативного маркетингу».

Кафедра міжнародного маркетингу бажає учасникам конференції подальших наукових досягнень.

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52