Відбулась зустріч з з гуру інтернет-маркетингу Сергієм Очигавою
Секрети бізнесу спільно з Board Дніпро
Students Nobel Business Hub продовжує діяльність!
17 листопада 2023 р. в Університет імені Альфреда Нобеля завітали представники Board Дніпро, щоб поділитися досвідом підприємництва та управління бізнесом.
Нашими гостями були:
Денис Сидора. Засновник компанії RUSH - організація корпоративів, весіль, тімбілдінгів, особистих днів народжень та презентацій клієнтам.
Ілля Гальченко. Засновник компаній BerlinMarket - продаж побутової техніки європейських брендів, Wognishe - заміський комплекс відпочинку.
Станіслав Ліфлянчик. Власник адвокатської фірми "ПАКС" — Юридичний супровід підприємницької діяльності, правова допомога в питаннях права власності та нерухомості, сімейні та спадкові спори. Другий бізнес — медіапроєкт "Закон і люди". Станіслав – випускник спеціальності «Право» Університету імені Нобеля.
В засіданні Students Nobel Business Hub взяли участь здобувачі спеціальностей «Менеджмент», «Маркетинг», «Міжнародні економічні відносини», «Психологія», «Право».
Гості розповіли про свої бізнеси, перші кроки в підприємництві, поділилися секретами формування та просування бренду, роботи в кризових умовах. Окремі фрагменти діалогу зі студентами дивіться у відео.
Дякуємо гостям за цінний досвід та мотивацію до дій. Чекаємо на наступну зустріч!
Marketing Challenge Week – практики в аудиторіях!
Marketing Challenge Week став уже доброю традицією кафедри міжнародного маркетингу і цього року майже 20 спікерів поділилися своїми знаннями, ідеями та обговорили зі студентами особливості маркетингу конкретних компаній в реаліях сьогодення.
Одним з основних акцентів Marketing Challenge Week стала цифровізація маркетингу. Спікери ділилися своїми знаннями про соціальні мережі, нейромережі та штучний інтелект, контент-маркетинг, SEO та інші важливі інструменти, які допомагають компаніям ефективно просувати свої товари та послуги. Не обійшли увагою й соціальну відповідальність бізнесу та допомогу ЗСУ.
Крім того, випала чудова нагода для нетворкінгу, адже круто отримати контакт ментора який відкритий для запитань та допомоги, або обрати талановитого студента для подальшої співпраці.
Завдяки яскравим виступам та різноманітності тем, Marketing Challenge Week став справжнім успіхом.
Дякуємо нашим спікерам за корисну та актуальну інформацію.
Клуб Маркетолог: в гостях Владислав Богуцький
23 квітня 2021 року Владислав Богуцький провів майстер-клас для здобувачів освітньої програми "Маркетинг".
Владислав розповів про стратегії SMM, особливості роботи, портрет цільової аудиторії, контент, tone of voice, KPI та інструменти для роботи.
Дуже цікава та надзвичайно корисна інформація від практика цифрового маркетингу в межах роботи Клубу Маркетолог та Spring Marketing Challenge Days, який у квітні проводить кафедра міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля.
Владислав вже багато років займається таргетованою рекламою, тому точно знає, як змусити соціальні мережі продавати. Він з радістю поділився своїми знаннями з присутніми, та проконсультував деяких студентів, як краще робити.
В Університеті імені Альфреда Нобеля студенти ніколи не сумують на заняттях, адже практики заходять в аудиторії обов'язково!
Клуб "Маркетолог" в онлайн форматі
Клуб "Маркетолог" в онлайн форматі. Майстер-клас для студентів-маркетологів "Старт власного бізнесу: з чого почати?" на платформі ZOOM провели Катерина Дорошевська й Аліна Щербина
- амбасадори підприємництва в Дніпрі,
- співзасновниці платформи БУДЬ в UA та агентства з розвитку креативних індустрій,
- консультанти, бренд-ментори й мотиваційні спікери з тем підприємництва, комунікацій та персонального бренду.
Про що йшла мова?
- Пошук ніші. В якій сфері відкривати бізнес?
- З чого почати прямо зараз? Покроковий план.
- Паливо для бізнесу. Якщо не гроші, то що?
Студенти отримали відповіді на питання та багато цінних рекомендацій щодо створення та маркетингового забезпечення власного бізнесу. Щиро дякуємо Катерині й Аліні, чекаємо на наступні зустрічі!
Інтерактивна лекція-воркшоп сертифікованого експерта з маркетингу МІМ Віталія Осадчого
12 травня в клубі "Маркетолог" відбулася інтерактивна лекція-воркшоп сертифікованого експерта з маркетингу МІМ Віталія Осадчого для студентів англомовних програм Маркетинг і Міжнародні економічні відносини, на тему: Competition: why we are (not) ready to the new marketing reality 2020.
Обговорювались такі проблеми:
* Are you personally ready to the new reality? how 'bout your family?
* Are there (m) any examples of the industries that survived the COVID hype, domestically and globally?
* The borders are (and will be) shut: where's Ukraine going?
* New marketing communications: panic- or science-based?
* A piece of advice from an old-school rocker: life is short, so play it hard.
Робоча мова — англійська.
Кафедра міжнародного маркетингу, учасники та гості клубу «Маркетолог» щиро вдячні Віталію Осадчому за цікаву і корисну зустріч. Сподіваємося на довготривалу співпрацю!
Клуб "Маркетолог" - відбувся майстер-клас Олексія Глущенко "SMM в умовах карантину"
Клуб "Маркетолог" продовжує роботу: 4 травня успішно пройшов майстер-клас у форматі ZOOM з Олексієм Глущенко, директором рекламного агентства target.glu на тему: "SMM в умовах карантину".
Студенти-маркетологи 1-3 курсів дізналися багато цікавого про роботу рекламних агентств з просування у соціальних мережах, особливості та перспективні ринки SMM послуг в Україні та за кордоном, технології залучення клієнтів, підготовку фахівців з таргетингу та SMM.
Світ Інтернет-маркетингу став ближчим і зрозумілим завдяки Олексію Глущенко.
До нових зустрічей!
Засідання клубу Маркетолог
На черговому засіданні клубу Маркетолог відбулася зустріч студентів 1-3 курсів спеціальності «Маркетинг» з Надією Омельяновою, директором з міжнародних відносин компанії «BBStaff», випускницею спеціальності «Маркетинг» Університету імені Альфреда Нобеля.
На засіданні було розглянуто особливості маркетингової діяльності та специфіку роботи маркетологів у міжнародних компаніях та обговорено можливості проходження практики студентами спеціальності «Маркетинг» за кордоном.
Клуб маркетолог: провідні тренди маркетингу-2019
30 жовтня в Університеті імені Альфреда Нобеля відбулося чергове засідання клубу Маркетолог під керівництвом доцента кафедри міжнародного маркетингу Яременко Світлани Степанівни.
Гостем і спікером клубу Маркетолог була Катерина Антоненко, фахівець зі зв’язків з громадськістю компанії Comfy, випускниця спеціальності Маркетинг, Університету імені Альфреда Нобеля.
Студенти, спеціальності Маркетинг дізналися про нові тренди маркетингу 2019, типові помилки рекламних кампаній та роль креативу в діяльності маркетолога. Студенти цікавилися ключовими етапами при побудові своєї майбутньої кар’єри в українських та зарубіжних компаніях.
Отримали велике задоволення від зустрічі і студенти і спікер, яка розповіла, що отримала заряд позитивної енергії від майбутніх фахівців в галузі маркетингу.
Кафедра міжнародного маркетингу провела щомісячне засідання клубу «Маркетолог»
10 жовтня відбулося чергове засідання клубу «Маркетолог». Студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» та «Реклама та бізнес комунікації», а також студенти Дніпровського транспортно-економічного коледжу зустрілись з Іриною Растихіною – директором маркетингової служби мережі аптечних закладів «Лінда Фарм».
Ірина розповіла з практичної точки зору про діяльність маркетингової служби, а також про функціональні обов’язки маркетолога.
Студенти отримали цінні рекомендації з питань майбутньої професії та здобули мотиваційні поштовхи для подальшого отримання знань.