Для здобувачів спеціальності «Менеджмент вже стало доброю традицією відвідування семінарів «Анатомія бізнесу», які організовує компанія Бітрікс24.
15 жовтня 2019 року відбувся черговий захід, на якому були представлені цікаві доповіді щодо організації бізнесу в сучасних умовах.
Тематика виступів була різнобічною:
5 точок суперсили вашого бізнесу, Костянтин Павленко, Бітрікс24, менеджер партнерського відділу;
Чому «проповідники» бренду важливіші за продажі? Влада Миколюк, ексєвангелістка Work.ua, Concord bank, засновниця PR-платформи PRoector;
Маркетинг впливу. Як змусити лідерів думок працювати на ваш бізнес, Катерина Дорошевська, платформа “БУДЬ в UA”, співзасновниця платформи для розвитку креативного бізнесу, PR-стратегиня, Аліна Щербина, платформа “БУДЬ в UA”, співзасновниця платформи для розвитку креативного бізнесу, PR-стратегиня;
Як продавати швидко та легко. 5 технік закриття угоди, Олександр Трубін, NEURON, Business HD, Президент МАП, засновник;
Ефективні інструменти розвитку офлайн-бізнесу в соціальних мережах, Катерина Руденко, Агенство K-marketing Agent, founder digital, інтернет-маркетологиня, блогерка;
Секрети адаптації CRM-системи під будь-який напрям роботи, Юлія Мартиненко, Консалтингововий проект Umable, експертка з автоматизації бізнес-процесів;
Теорія та практика управління змінами, Ілля Новіков, тьютор модуля МВА "Теорія та практика управління змінами. Управління проектами організаційного розвитку в Академія MBA International";
ДНК крутої команди та інструменти мотивації, Максим Сундалов, Онлайн-школа англійської мови EnglishDom, кофаундер та CEO;
Бізнес-нетворкінг як інструмент просування себе. Шість складових формування бізнес бренду, Соломія Бойко, Школи Бізнес-Нетворкінгу Соломії Бойко, експертка та консультантка, організаторка Бізнес-Нетворкінг Турів в Європу.
Дякуємо організаторам та спікерам за цікавий захід, нову та цікаву інформацію!