Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

Воркшоп з бренд-менеджменту до Дня маркетолога

Студенти 2 курсу спеціальності «Маркетинг» Університету імені Альфреда Нобеля взяли участь у цікавому і корисному професійно спрямованому заході, присвяченому Дню маркетолога.

Представники служби маркетингу компанії Алеф Виналь запропонували студентам унікальний кейс, пов'язаний з розвитком бренду компанії.

Заняття пройшло у формі організованої фокус-групи, де студенти мали обрати найкращий варіант етикетки для товару, враховуючи вподобання цільової аудиторії, емоції, звички.

Також на розгляд аудиторії було запропоновано три варіанти відеороликів про продукцію компанії, спрямованих на формування лояльності споживачів до бренду. Свої враження необхідно було сформулювати особисто як в усній формі, так і відповівши на питання анкети.

Студенти проявили неординарний підхід, активність, зацікавленість у вирішенні практичних завдань. Кафедра міжнародного маркетингу висловлює щиру подяку маркетологам компанії за сприяння у формуванні майбутніх фахівців.

Розповісти

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52