Карантинні обмеження не стали перешкодою для членів Комітету з якості академічних стандартів. Жовтневе засідання Комітету було проведено в онлайн форматі.
Першим питанням порядку денного було питання про відповідність освітніх програм кафедри глобальної економіки критеріям оцінювання якості відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти
На кафедрі здійснюється підготовка здобувачів за освітніми програмами зі спеціальності 051 Економіка на трьох рівнях вищої освіти: бакалаврському, магістерському та на PhD рівнях. До розробки цілей та освітніх компонент програм активно залучаються стейкхолдери (роботодавці, випускники та здобувачі). Задоя А.О., завідувач кафедри глобальної економіки, зазначив, що колектив кафедри активно співпрацює з закордонними установами.
Під час розгляду освітніх програм кафедри права, політології та міжнародних відносин відповідно до критеріїв оцінювання якості освітньої програми було зазначено, що цілі ОП сформульовані відповідно до вимог стандартів вищої освіти, рекомендацій стейкхолдерів, досвіду аналогічних вітчизняних освітніх програм та узгоджені з місією Університету імені Альфреда Нобеля: «Створення реальних освітніх та наукових цінностей, які відповідають новітнім вимогам та потребам XXI сторіччя й орієнтовані на динамічний розвиток економіки та суспільства, європейську та світову інтеграцію нашої держави; надання всім, хто обрав навчання в університеті, таких знань та вмінь, завдяки яким вони будуть мобільними та конкурентоспроможними на ринку праці в Україні та за її межами», основна ідея якої відображається у гаслі Університету «Освіта для життя». Цілі ОПП також повною мірою відповідають стратегічним цілям Університету, закріпленим у Стратегії розвитку на 2016-2030 рр.
Навчання і викладання за освітніми програмами сприяють досягненню заявлених в програмах цілей та програмних результатів навчання, відповідають вимогам студентоцентрованого підходу та принципам академічної свободи. Здобувач розглядається як суб’єкт із власними унікальними інтересами, індивідуальними потребами, досвідом та бекграундом, який спроможний бути автономним і відповідальним учасником освітнього процесу.