Засідання Комітету з якості академічних стандартів, яке відбулося 18 січня 2021 року, проводилося у вигляді симулятивної фокус-групи з акредитації освітньої програми "Професійна освіта" за третім рівнем підготовки здобувачів освітнього ступеня доктора філософії.
Учасники фокус-групи з’ясовували відповідність освітньо-наукової програми "Професійна освіта" за третім рівнем підготовки здобувачів освітнього ступеня доктора філософії критеріям оцінювання якості відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. Серед питань, які розглядались, були наступні: бачення науково-педагогічними працівниками своєї ролі в реалізації освітньо-наукової програми; як мета освітньо-наукової програми (ОНП) пов’язана з місією та зі стратегією Університету; у чому полягає унікальність / особливість освітньо-наукової програми; що з досвіду вітчизняних та закордонних закладів вищої освіти, їх освітніх програм, було враховано при розробці ОНП; як розроблялась та як переглядається ОНП; чи беруть участь у перегляді ОНП здобувачі та яким чином; які зміни до ОНП врахували пропозиції та побажання стейкхолдерів; де можна переглянути пропозиції стейкхолдерів; чи обирають здобувачі навчальні дисципліни та який механізм вибору; чи проводиться моніторинг навчального навантаження; як часто оновлюються робочі навчальні програми дисциплін; чи фіксуються здобутки з міжнародної мобільності, отримання грантів тощо здобувачів освітнього ступеня доктора філософії; чи мають змогу здобувачі освітнього ступеня доктора філософії публічно обговорювати свої здобутки; чи відповідають досягнення науково-педагогічних працівників, які беруть участь у реалізації ОНП, темам наукових досліджень здобувачів освітнього ступеня доктора філософії та навчальним дисциплінам, які викладають; як відбувався відбір науково-педагогічних працівників для викладання на ОНП; як відбувається підбір керівника наукової роботи; чи існує процедура визнання результатів навчання отриманих в інших ЗВО і в чому вона полягає; Комісія з трансферу, у чому її функції; які заходи вживаються в Університеті з метою надання підтримки здобувачам вищої освіти; чи вивчається думка здобувачів та де можна ознайомитися з результатами цих опитувань; як впроваджуються / підтримуються ідеї академічної доброчесності?