23 квітня 2024 року відбулося засідання Комітету з якості академічних стандартів, на якому розглянуто результати опитування роботодавців щодо рівня їх задоволеності якістю підготовки випускників Університету імені Альфреда Нобеля та моніторингу якості організації вибору навчальних дисциплін вільного вибору здобувача.
100% роботодавців – учасників опитування надали позитивну відповідь щодо рекомендації приймати на роботу випускників Університету імені Альфреда Нобеля.
На думку роботодавців основними перевагами у підготовці випускників Університету імені Альфреда Нобеля є (перші три позиції): високий рівень теоретичних знань, володіння комунікативними навичками, володіння інформаційними технологіями, прагнення до саморозвитку та самоосвіти.
Розглянуто результати моніторингу якості організації вибору навчальних дисциплін вільного вибору здобувача. Одним з отриманих результатів є перелік факторів-лідерів, які впливають на вибір здобувачами навчальної дисципліни, а саме: спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії, зв’язок навчальної дисципліни з майбутньою професією, практична спрямованість навчальної дисципліни. Науково-педагогічним працівникам вищезазначені фактори доцільно враховувати при розробці навчальних дисциплін вибору здобувачами, а також при формуванні анотацій дисциплін вільного вибору.