Галузева конкурсна комісія вирішила визнати переможцями Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», проведеного в Університеті імені Альфреда Нобеля та нагородити
№ пп |
Диплом І, ІІ, ІІІ ступеня (потрібне зазначити) |
Прізвище, ім’я, по батькові студента (повністю) |
Прізвище, ім’я, по батькові (повністю), посада наукового керівника |
Назва роботи |
Найменування закладу вищої освіти (повністю) |
1 |
Диплом І ступеня |
Гайдаєнко Микита Олександрович |
Окландер Михайло Анатолійович, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу |
"Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері" |
Державний університет «Одеська політехніка» |
2 |
Диплом І ступеня |
Самодіна Юлія Ігорівна |
Решетнікова Ірина Леонідівна, д.е.н., професор |
"Сталий маркетинг в просуванні органічних продуктів на вітчизняному ринку" |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» |
3 |
Диплом І ступеня |
Зінькова Світлана Василівна |
Гнилякевич-Проць Ірина Зіновіївна, к.е.н., доцент |
"Комплексний DIGITAL-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі" |
Львівський національний університет імені Івана Франка |
4 |
Диплом І ступеня |
Тхорук Юлія Сергіївна, Збарживецька Вікторія Борисівна |
Біловодська Олена Анатоліївна, д.е.н., професор |
"Інноваційні інструменти та стратегія звуження ніші для просування бізнесу в соціальних мережах" |
Київський національний університет технологій та дизайну |
5 |
Диплом І ступеня |
Шаталова Лілія Олександрівна |
Журило Вікторія Володимирівна, к.е.н., доцент |
"Формування іміджу бренду компанії на ринку консалтингових послуг України" |
Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
6 |
Диплом І ступеня |
Декадіна Вікторія Володимирівна |
Прядко Ольга Миколаївна, к.е.н., доцент |
"Формування лояльності споживачів до бренду в FASHION-індустрії" |
Харківський державний університет харчування та торгівлі |
7 |
Диплом ІІ ступеня |
Атрощенко Анастасія Євгеніївна |
Власенко Олена Павлівна, к.е.н., доцент |
"Діагностика профілю споживача на ринку В2С в умовах цифрової трансформації" |
Поліський національний університет (м. Житомир) |
8 |
Диплом ІІ ступеня |
Андрєєва Вероніка Шахрамівна |
Смирнова Наталія Василівна, к.е.н., доцент |
"Маркетингові комунікації підприємства ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19" |
Одеський національний економічний університет |
9 |
Диплом ІІ ступеня |
Петренко Катерина Андріївна |
Жегус Олена Валентинівна, д.е.н., доцент |
"Маркетингові інновації як інструмент формування конкурентних переваг закладу ресторанного господарства" |
Харківський державний університет харчування та торгівлі |
10 |
Диплом ІІ ступеня |
Кісурін Владислав Володимирович |
Іваннікова Марина Миколаївна, к.е.н., доцент |
"Використання технік нейромаркетингу у роботі благодійних організацій" |
ВНЗ Укоопспілки "Полтавський ун-т економіки і торгівлі" |
11 |
Диплом ІІ ступеня |
Черниш Людмила Володимирівна |
Тараненко Ірина Всеволодівна д.е.н., професор, завідувач кафедри міжнародного маркетингу |
"Розробка маркетингової стратегії для ТМ ВАМВІК (продукції одноразових дитячих підгузків)" |
Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро) |
12 |
Диплом ІІ ступеня |
Пелехацький Дмитро Олександрови, Якубінська Юлія Едуардівна |
Боєнко Олена Юріївна, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу |
"Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компаній" |
Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця) |
13 |
Диплом ІІ ступеня |
Рясних Артур Артемович |
Ковальчук Світлана Володимирівна, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва |
"Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства (на прикладі ТОВ "Елеюс")" |
Хмельницький національний університет |
14 |
Диплом ІІ ступеня |
Камілевська Ольга-Магдалена Віталіївна |
Мних Ольга Богданівна, д.е.н., професор |
"Екомаркетинг як фактор зміни поведінки економічних агентів у ринковому середовищі" |
Національний університет "Львівська політехніка" |
15 |
Диплом ІІ ступеня |
Андрієнко Марія Сергіївна |
Пряхіна Катерина Андріївна, к.е.н., доцент |
"Формування бренду міста як чинник підвищення його конкурентоздатності" |
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського |
16 |
Диплом ІІІ ступеня |
Кононенко Оксана Ігорівна, Мартиненко Анастасія Олександрівна |
Притиченко Тамара Іванівна, к.е.н., доцент |
"Ребрендинг Федерації бадмінтону Харківської області" |
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
17 |
Диплом ІІІ ступеня |
Фільченкова Яна Курамбаєвна |
Бєлова Тетяна Геннадіївна, к.е.н., доцент |
"Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства" |
Національний університет харчових технологій (м. Київ) |
18 |
Диплом ІІІ ступеня |
Грабовський Олег Олександрович |
Кадирус Ірина Григорівна, к.е.н., доцент |
"Розробка маркетингових заходів конкурентоспроможності підприємства" |
Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
19 |
Диплом ІІІ ступеня |
Горпинич Анна Валеріївна. |
Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна, к.е.н., доцент |
"Брендинг як інструмент системи маркетингу та профорієнтації закладу вищої освіти" |
Сумський національний аграрний університет |
20 |
Диплом ІІІ ступеня |
Бутрій Анастасія Ігорівна |
Бєлова Тетяна Геннадіївна, к.е.н., доцент |
"Визначення стратегічної поведінки підприємства на ринку" |
Національний університет харчових технологій (м. Київ) |
21 |
Диплом ІІІ ступеня |
Гончарова Анна Сергіївна |
Бутенко Олена Петрівна, к.е.н., доцент |
"Оптимізація товарного портфоліо з використанням компенсаторних інструментів синхромаркетингу" |
Харківський національний університет будівництва та архітектури |
22 |
Диплом ІІІ ступеня |
Шишкова Тетяна Костянтинівна |
Янковець Тетяна Миколаївна, к.е.н., доцент |
"Управління цифровим маркетингом підприємства" |
Київський національний торговельно-економічний університет |
23 |
Диплом ІІІ ступеня |
Любінчак Катерина Русланівна, Денисова Анастасія Сергіївна |
Янчук Тетяна Василівна, к.е.н., доцент |
"Ефективність впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах" |
Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця) |
24 |
Диплом ІІІ ступеня |
Бардаков Юрій Олегович |
Шинкаренко Наталія Валентинівна, к.е.н, доцент |
"Формування товарного асортименту підприємства ринку спецій" |
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
25 |
Диплом ІІІ ступеня |
Назаренко Анастасія Павлівна |
Сагер Людмила Юріївна, к.е.н, доцент |
"Роль автобіографічної пам'яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу" |
Сумський державний університет |
26 |
Диплом ІІІ ступеня |
Монастирська Катерина Олексіївна |
Кислова Людмила Анатоліївна, к.е.н., доцент |
"Формування фірмового стилю в системі брендингу торговельних підприємств" |
Маріупольський державний університет |
27 |
Диплом ІІІ ступеня |
Яричевська Ярина Ігорівна |
Косар Наталія Степанівна, к.е.н., доцент |
"Заходи екологічного маркетингу у діяльності органів місцевого самоврядування" |
Національний університет "Львівська політехніка" |
28 |
Диплом ІІІ ступеня |
Леонова Ірина Вячеславівна |
Іванечко Неля Ростиславівна, к.е.н, доцент |
"Розвиток каршерингу в Україні" |
Західноукраїнський національний університет (м. Тернопіль) |
29 |
Диплом ІІІ ступеня |
Мельник Юлія Василівна |
Танасійчук Альона Миколаївна, д.е.н., професор |
"Управління маркетинговою діяльністю підприємства" |
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (м. Вінниця) |
Нагородити грамотами
1 |
Грамота |
ПОНОМАРЕНКО Юлія Сергіївна |
КУРБАЦЬКА Лариса Миколаївна |
"Використання SMM у комунікаціях закладу вищої освіти" |
Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
2 |
Грамота |
МАНЕЦЬКА Юлія Сергіївна |
МАТІЙКО Наталя Олександрівна |
"Дизайн-менеджмент як нова реальність при формуванні маркетингової стратегії" |
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова (м. Миколаїв) |
3 |
Грамота |
КРИЖАНОВСЬКА Вікторія Юріївна |
КАРАБАЗА Ірина Анатоліївна |
"Визначення портрету потенційного споживача мінеральної води "Боржомі" при плануванні стратегії просування товару 4на ринок 5України" |
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг) |
4 |
Грамота |
ГЕРАСИМЕНКО Дарина Василівна |
МІНЧЕНКО Марія Геннадіївна |
"Оцінка ефективності застосування контент-маркетингу для ІТ сфери" |
Сумський державний університет |
5 |
Грамота |
ЯРОШЕНКО Анастасія Володимирівна |
ТАРАСОВ Ігор Юрійович |
"Формування попиту на послуги нового мережевого торговельного підприємства" |
Харківський державний університет харчування та торгівлі |
6 |
Грамота |
РЯБЧЕНКО Ігор Сергійович |
МОСКАЛЕНКО Валентина Анатоліївна |
"Формування ефективного маркетингу інноваційного товару" |
Національний університет "Чернігівська політехніка" |
7 |
Грамота |
ГУК Анастасія Олександрівна |
СОБОЛЄВА Тетяна Олександрівна |
"Клієнтоорієнтований підхід в управлінні конкурентоспроможністю" |
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана |
8 |
Грамота |
ВАКУЛІШИНА Ірина Миколаївна |
ОНОПРІЄНКО Ірина Миколаївна |
"Маркетингові інновації товарної політики промислового підприємства" |
Сумський аграрний університет |
9 |
Грамота |
ФРОЛОВА Юлія Сергіївна, ІЗОТОВА Юлія Романівна |
ПРИХОДЬКО Дар'я Олександрівна |
"Розробка бізнес-моделі ДІGITAL-продукту для ЗВО" |
Харківський національний автомобільно-дорожній університет |
10 |
Грамота |
КИРИЛЕНКО Анастасія Анатоліївна |
ЛОЗИНСЬКИЙ Василь Тарасович |
"Маркетингове дослідження комунікаційної політики хлібопекарського підприємства" |
Національний університет "Львівська політехніка" |
11 |
Грамота |
ЗАМОРОЗ Інга Миколаївна |
СТАМАТ Вікторія Михайлівна |
"Розвиток муніципального маркетингу міста Миколаєва" |
Миколаївський національний аграрний університет |
12 |
Грамота |
ГОРДІЄНКО Крістіна Юріївна |
ПЕТРИКІВА Ольга Станіславівна |
"Івент-маркетинг як інструмент банківського маркетингу в умовах глобалізації" |
Харківський національний університет будівництва та архітектури |
РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК
робіт-учасників ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020-2021 навчальному році зі спеціальності «Маркетинг»
№ |
ШИФР |
НАЗВА |
Рецензент 1 |
Рецензент 2 |
Разом |
Роботи, автори яких запрошуються на підсумкову науково-практичну конференцію |
|||||
45 |
"Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері" |
97 |
90 |
187 |
|
12 |
"Сталий маркетинг в просуванні органічних продуктів на вітчизняному ринку" |
91 |
91 |
182 |
|
51 |
"Інноваційні інструменти та стратегія звуження ніші для просування бізнесу в соціальних мережах" |
90 |
90 |
180 |
|
67 |
"Комплексний DIGITAL-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі" |
93 |
86 |
179 |
|
34 |
"Формування іміджу бренду компанії на ринку консалтингових послуг України" |
90 |
86 |
176 |
|
54 |
"Формування лояльності споживачів до бренду в FASHION-індустрії" |
85 |
90 |
175 |
|
85 |
"Розробка маркетингової стратегії для ТМ ВАМВІК (продукції одноразових дитячих підгузків)" |
89 |
82 |
171 |
|
99 |
"Діагностика профілю споживача на ринку В2С в умовах цифрової трансформації" |
81 |
90 |
171 |
|
35 |
"Маркетингові комунікації підприємства ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19" |
85 |
85 |
170 |
|
53 |
"Маркетингові інновації як інструмент формування конкурентних переваг закладу ресторанного господарства" |
85 |
84 |
169 |
|
92 |
"Використання технік нейромаркетингу у роботі благодійних організацій" |
80 |
88 |
168 |
|
36 |
"Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компаній" |
90 |
76 |
166 |
|
118 |
"Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства (на прикладі ТОВ "Елеюс")" |
82 |
82 |
164 |
|
73 |
"Екомаркетинг як фактор зміни поведінки економічних агентів у ринковому середовищі" |
75 |
88 |
163 |
|
27 |
"Ребрендинг Федерації бадмінтону Харківської області" |
82 |
80 |
162 |
|
39 |
"Формування бренду міста як чинник підвищення його конкурентоздатності" |
84 |
78 |
162 |
|
21 |
"Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства" |
81 |
80 |
161 |
|
60 |
"Розробка маркетингових заходів конкурентоспроможності підприємства" |
81 |
80 |
161 |
|
22 |
"Визначення стратегічної поведінки підприємства на ринку" |
80 |
80 |
160 |
|
114 |
"Брендинг як інструмент системи маркетингу та профорієнтації закладу вищої освіти" |
78 |
82 |
160 |
|
94 |
"Оптимізація товарного портфоліо з використанням компенсаторних інструментів синхромаркетингу" |
81 |
75 |
156 |
|
4 |
"Управління цифровим маркетингом підприємства" |
73 |
80 |
153 |
|
10 |
"Розвиток каршерингу в Україні" |
76 |
76 |
152 |
|
32 |
"Формування товарного асортименту підприємства ринку спецій" |
79 |
73 |
152 |
|
38 |
"Ефективність впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах" |
76 |
75 |
151 |
|
50 |
"Роль автобіографічної пам'яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу" |
74 |
76 |
150 |
|
109 |
"Формування фірмового стилю в системі брендингу торговельних підприємств" |
75 |
73 |
148 |
|
75 |
"Заходи екологічного маркетингу у діяльності органів місцевого самоврядування" |
73 |
75 |
148 |
|
23 |
"Управління маркетинговою діяльністю підприємства" |
73 |
73 |
146 |
|
Інші роботи |
|||||
61 |
SММ комунікації |
"Використання SMM у комунікаціях закладу вищої освіти" |
72 |
71 |
143 |
91 |
Дизайн-менеджмент |
"Дизайн-менеджмент як нова реальність при формуванні маркетингової стратегії" |
70 |
72 |
142 |
5 |
Боржомі |
"Визначення портрету потенційного споживача мінеральної води "Боржомі" при плануванні стратегії просування товару на ринок України" |
68 |
74 |
142 |
49 |
CONTENT MARKETING |
"Оцінка ефективності застосування контент-маркетингу для ІТ сфери" |
72 |
70 |
142 |
55 |
Торговельні мережі |
"Формування попиту на послуги нового мережевого торговельного підприємства" |
70 |
72 |
142 |
90 |
Innovation |
"Формування ефективного маркетингу інноваційного товару" |
70 |
72 |
142 |
65 |
Клієнтоорієнтованість |
"Клієнтоорієнтований підхід в управлінні конкурентоспроможністю" |
72 |
69 |
141 |
43 |
Маркетингові інновації 2 |
"Маркетингові інновації товарної політики промислового підприємства" |
70 |
71 |
141 |
7 |
АРР FOR |
"Розробка бізнес-моделі ДІGITAL-продукту для ЗВО" |
68 |
72 |
140 |
74 |
Комунікації у хлібопекарстві |
"Маркетингове дослідження комунікаційної політики хлібопекарського підприємства" |
72 |
68 |
140 |
78 |
Муніципальний маркетинг |
"Розвиток муніципального маркетингу міста Миколаєва" |
72 |
68 |
140 |
102 |
Івент-маркетинг банку |
"Івент-маркетинг як інструмент банківського маркетингу в умовах глобалізації" |
68 |
72 |
140 |
31 |
Рекламна діяльність |
"Удосконалення рекламної діяльності ПАТ "ЕРЛАН" |
72 |
67 |
139 |
100 |
Екологічний маркетинг |
"Використання інструментів екологічного маркетингу в сфері лісогосподарства" |
67 |
72 |
139 |
103 |
Маркетингова стратегія 1 |
"Розробка маркетингової стратегії підприємства" |
68 |
70 |
138 |
19 |
МРВНзЛ |
"Упаковка - інструмент маркетингу для ефективного збільшення обсягу продажів продукції" |
67 |
71 |
138 |
20 |
Клієнт понад усе |
"Застосування нейронних мереж на базі CRM в маркетинговій інформаційній системі готелю, як інструмент розробки ефективної бізнес-стратегії" |
72 |
65 |
137 |
33 |
Зовнішнє середовище |
"Аналіз зовнішнього середовища підприємства ТОВ "Дніпропрессталь" |
67 |
70 |
137 |
37 |
Лояльність SMM |
"Управління купівельною лояльністю споживача засобами SMM" |
70 |
67 |
137 |
76 |
075 МКЛ |
"Особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку консалтингових послуг" |
69 |
68 |
137 |
71 |
Дитячий маркетинг |
"Маркетингове забезпечення розвитку підприємств - виробників дитячих іграшок" |
66 |
70 |
136 |
2 |
Інтернет-маркетинг 1 |
"Інтернет-маркетинг підприємства" |
70 |
66 |
136 |
13 |
Якісний сервіс |
"Визначення рівня задоволеності пасажирів АТ "Укрзалізниця" |
66 |
70 |
136 |
89 |
Хто Кого |
"Маркетингові інновації готелів в "епоху COVID-19" |
64 |
72 |
136 |
106 |
Маркетингова стратегія 2 |
"Маркетингові стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку зерна" |
70 |
65 |
135 |
25 |
Медичний маркетинг |
"Маркетингова цінова політика підприємства медичної галузі" |
72 |
62 |
134 |
107 |
Автомобільний ринок |
Збутова діяльність торговельних підприємств на автомобільному ринку України під час пандемії COVID-19" |
68 |
66 |
134 |
48 |
WEB ANALYTICS |
"WEB-аналітика, як дієвий інструмент сучасних маркетингових інформаційних систем" |
62 |
70 |
132 |
64 |
Millennium |
"Упаковка як елемент товарної політики шоколадної фабрики Міllennium" |
65 |
66 |
131 |
42 |
Довкілля |
"Особливості та перспективи розвитку екологічного маркетингу на підприємстві" |
64 |
66 |
130 |
59 |
Маркетинговий потенціал |
"Маркетинговий потенціал як адаптаційна складова економічного розвитку підприємства" |
63 |
67 |
130 |
77 |
Комунікаційна політика |
"Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства" |
66 |
64 |
130 |
81 |
Політичні PR-технології |
"Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу політичної партії" |
62 |
68 |
130 |
96 |
Стратегічний маркетинг |
"Маркетингова стратегія розвитку підприємства на ринку" (на прикладі ТОВ "Імпорт-Офіс України") |
65 |
65 |
130 |
112 |
Маркетинг 1 |
"Формування маркетингової стратегії підприємства" |
70 |
60 |
130 |
116 |
Маркетинг зірок |
Таргетована реклама як ефективний засіб маркетингової діяльності Інтернет-магазину "Cosmonova" |
60 |
70 |
130 |
88 |
Епоха маркетингу |
"Маркетинг в антикризових програмах туристичних операторів" |
56 |
72 |
128 |
84 |
МММС |
"Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства на ринку ландшафтного дизайну" |
65 |
63 |
128 |
79 |
Маркетинг XYZ |
"Проектування маркетингових інструментів впливу на поведінку кінцевого споживача кондитерських виробів" |
63 |
64 |
127 |
9 |
ЯКВ |
"Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства" |
62 |
65 |
127 |
87 |
Меркурій |
"Планування і проведення комунікаційної кампанії підприємства" |
60 |
65 |
125 |
44 |
Маркетингові технології |
"Маркетингові технології ресторанної індустрії в українських реаліях як інструмент досягнення конкурентних переваг на прикладі закладу швидкого харчування MCDONALD'S у м. Херсон" |
50 |
70 |
120 |
30 |
Електронний бізнес |
"Удосконалення логістичної діяльності підприємства електронної торгівлі" |
57 |
62 |
119 |
97 |
Бюджет розвідки |
"Аналіз структури бюджету розвідкових маркетингових досліджень за їхньою функціональністю" |
58 |
61 |
119 |
3 |
Спонсорський маркетинг |
"Спонсорство в системі маркетингових комунікацій підприємства" |
58 |
60 |
118 |
82 |
Управління брендом |
"Управління брендом логістичного підприємства" |
60 |
58 |
118 |
72 |
Маркетинг мінімаркетів |
"Маркетингова діяльність мережі мінімаркетів" |
67 |
50 |
117 |
86 |
Взула-Забула |
"Інноваційні шляхи удосконалення політики просування продукції ТМ "WINGS" на ринку взуття |
60 |
56 |
116 |
113 |
Фокус |
"Фокусування інтернет-маркетингу підприємства |
55 |
60 |
115 |
80 |
Поведінка споживачів |
"Маркетингові технології управління поведінкою споживачів продукції меблевого підприємства" |
54 |
60 |
114 |
29 |
Міла |
"Маркетингове забезпечення функціонування підприємств Львівської області на внутрішньому і зовнішньому ринках" |
53 |
60 |
113 |
63 |
Коти прекрасні |
"Дослідження ринку вершкового масла" |
46 |
65 |
111 |
41 |
КВБЗ |
"Напрями підвищення конкурентоспроможності ПРАТ "Крюковський вагонобудівний завод" |
48 |
62 |
110 |
108 |
Маркетинг закладу вищої освіти |
"Удосконалення маркетингу закладу вищої освіти" |
65 |
44 |
109 |
14 |
ПІВНІЧ |
"Internet-інструменти для просування власного контенту і товарів онлайн" |
64 |
44 |
108 |
17 |
МарМен |
"Дослідження маркетингу віртуальних інноваційних продуктів" |
58 |
49 |
107 |
56 |
Світло |
"Вимірювання знань та ставлення споживачів до товарів" |
50 |
57 |
107 |
55 |
Комплекс маркетингу |
"Комплекс маркетингу в умовах діджиталізації" |
53 |
50 |
103 |
46 |
Онлайн школа 977 |
"Розробка маркетингової стратегії приватного закладу освіти" |
51 |
50 |
101 |
47 |
ОЦМДБ |
"Особливості цифровізації маркетингової діяльності банку" |
50 |
50 |
100 |
69 |
URBN_21 |
"Розробка бізнес-моделі і SMMв галузі бджільництва" |
40 |
60 |
100 |
58 |
Юпітер |
"Визначення знань і ставлення споживачів до товарів" |
55 |
44 |
99 |
66 |
Стартап маркетинг |
"Сучасні комп'ютерні технології як основа системної маркетингової діяльності стартапів" |
57 |
41 |
98 |
8 |
Укрпромжитлобуд |
"Діджиталізація системи маркетингових комунікацій" |
56 |
40 |
96 |
117 |
Культура торгівлі |
Сучасні аспекти торговельного обслуговування в магазині" |
60 |
34 |
94 |
28 |
Маркетинг ТП |
"Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств" |
47 |
45 |
92 |
40 |
OBOLON |
"Управління товарним асортиментом ПРАТ "Оболонь" м. Олександрія" |
49 |
43 |
92 |
111 |
Маркетингова діяльність |
"Маркетингові аспекти діяльності "Яготинський маслозавод" на ринку молока та молочної продукції" |
27 |
65 |
92 |
24 |
Туризм |
"Реклама в Інтернеті та PR в туристичному бізнесі" |
59 |
31 |
90 |
105 |
Товарна політика |
"Теоретичний та практичний аспект формування товарної політики підприємства" |
34 |
52 |
86 |
104 |
Маркетинговий механізм |
"Маркетинговий механізм в підвищенні ефективності управління підприємством" |
43 |
40 |
83 |
16 |
УМ |
"Управління маркетинговою інформаційною взаємодією" промислового підприємства з партнерами та споживачами |
26 |
56 |
82 |
70 |
Ринок спецій |
"Ринок спецій та прянощів в Україні: сучасний стан" |
34 |
48 |
82 |
93 |
Sustainable fashion |
"Маркетингове забезпечення сучасних викликів індустрії моди" |
41 |
39 |
80 |
95 |
Маркетинг 2 |
"Ефективність методів і показників маркетингу персоналу в сучасних умовах" |
48 |
32 |
80 |
83 |
Яхта |
"Управління маркетинговою політикою компаній в країнах Євросоюзу та України" |
51 |
29 |
80 |
68 |
Онлайн середовище |
"Вплив інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів в Інтернет-середовищі |
34 |
46 |
80 |
57 |
Поттер |
"Дослідження складових маркетингової стратегії проштовхування підприємства" |
46 |
33 |
79 |
62 |
Фермер |
"Формування системи управління маркетинговою діяльністю фермерських господарств" |
38 |
40 |
78 |
6 |
Стратегія здоров’я |
"Стратегічне маркетингове управління ПАТ "МОНФАРМ" м. Монастирище Черкаської області" |
30 |
40 |
70 |
11 |
Кактус |
"Підвищення ефективність діяльності підприємства і перспективи її підвищення в умовах сучасної економіки" |
32 |
37 |
69 |
110 |
Вдосконалення маркетингової діяльності |
"Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства" |
30 |
39 |
69 |
18 |
Пошта країни |
"Маркетингова комунікаційна політика АТ "Укрпошта" та шляхи її вдосконалення" |
21 |
47 |
68 |
101 |
ЕРУДИТ |
"Методи вибору цільового ринку підприємства" |
40 |
28 |
68 |
1 |
Інтернет-маркетинг 2 |
"Дослідження використаних сучасних інформаційних технологій Інтернет-маркетингу в електронній комерції" |
35 |
32 |
67 |
26 |
Видавничий маркетинг |
"Маркетингова діяльність у галузі книговидавництва" |
40 |
25 |
65 |
98 |
Інтернет-маркетинг 3 |
"Роль інтернет-реклами в просуванні товару на ринок В2С" |
34 |
31 |
65 |
115 |
Прогресивні активні |
"Формування стереотипів поведінки споживача" |
43 |
19 |
62 |
15 |
Збут |
"Організація стимулювання збуту на підприємстві" |
17 |
32 |
49 |
Галузева конкурсна комісія вирішила визнати переможцями Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», проведеного в Університеті імені Альфреда Нобеля та нагородити
№ пп |
Диплом І, ІІ, ІІІ ступеня (потрібне зазначити) |
Прізвище, ім’я, по батькові студента (повністю) |
Прізвище, ім’я, по батькові (повністю), посада наукового керівника |
Назва роботи |
Найменування закладу вищої освіти (повністю) |
1 |
Диплом І ступеня |
Гайдаєнко Микита Олександрович |
Окландер Михайло Анатолійович, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу |
"Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері" |
Державний університет «Одеська політехніка» |
2 |
Диплом І ступеня |
Самодіна Юлія Ігорівна |
Решетнікова Ірина Леонідівна, д.е.н., професор |
"Сталий маркетинг в просуванні органічних продуктів на вітчизняному ринку" |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» |
3 |
Диплом І ступеня |
Зінькова Світлана Василівна |
Гнилякевич-Проць Ірина Зіновіївна, к.е.н., доцент |
"Комплексний DIGITAL-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі" |
Львівський національний університет імені Івана Франка |
4 |
Диплом І ступеня |
Тхорук Юлія Сергіївна, Збарживецька Вікторія Борисівна |
Біловодська Олена Анатоліївна, д.е.н., професор |
"Інноваційні інструменти та стратегія звуження ніші для просування бізнесу в соціальних мережах" |
Київський національний університет технологій та дизайну |
5 |
Диплом І ступеня |
Шаталова Лілія Олександрівна |
Журило Вікторія Володимирівна, к.е.н., доцент |
"Формування іміджу бренду компанії на ринку консалтингових послуг України" |
Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
6 |
Диплом І ступеня |
Декадіна Вікторія Володимирівна |
Прядко Ольга Миколаївна, к.е.н., доцент |
"Формування лояльності споживачів до бренду в FASHION-індустрії" |
Харківський державний університет харчування та торгівлі |
7 |
Диплом ІІ ступеня |
Атрощенко Анастасія Євгеніївна |
Власенко Олена Павлівна, к.е.н., доцент |
"Діагностика профілю споживача на ринку В2С в умовах цифрової трансформації" |
Поліський національний університет (м. Житомир) |
8 |
Диплом ІІ ступеня |
Андрєєва Вероніка Шахрамівна |
Смирнова Наталія Василівна, к.е.н., доцент |
"Маркетингові комунікації підприємства ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19" |
Одеський національний економічний університет |
9 |
Диплом ІІ ступеня |
Петренко Катерина Андріївна |
Жегус Олена Валентинівна, д.е.н., доцент |
"Маркетингові інновації як інструмент формування конкурентних переваг закладу ресторанного господарства" |
Харківський державний університет харчування та торгівлі |
10 |
Диплом ІІ ступеня |
Кісурін Владислав Володимирович |
Іваннікова Марина Миколаївна, к.е.н., доцент |
"Використання технік нейромаркетингу у роботі благодійних організацій" |
ВНЗ Укоопспілки "Полтавський ун-т економіки і торгівлі" |
11 |
Диплом ІІ ступеня |
Черниш Людмила Володимирівна |
Тараненко Ірина Всеволодівна д.е.н., професор, завідувач кафедри міжнародного маркетингу |
"Розробка маркетингової стратегії для ТМ ВАМВІК (продукції одноразових дитячих підгузків)" |
Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро) |
12 |
Диплом ІІ ступеня |
Пелехацький Дмитро Олександрови, Якубінська Юлія Едуардівна |
Боєнко Олена Юріївна, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу |
"Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компаній" |
Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця) |
13 |
Диплом ІІ ступеня |
Рясних Артур Артемович |
Ковальчук Світлана Володимирівна, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва |
"Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства (на прикладі ТОВ "Елеюс")" |
Хмельницький національний університет |
14 |
Диплом ІІ ступеня |
Камілевська Ольга-Магдалена Віталіївна |
Мних Ольга Богданівна, д.е.н., професор |
"Екомаркетинг як фактор зміни поведінки економічних агентів у ринковому середовищі" |
Національний університет "Львівська політехніка" |
15 |
Диплом ІІ ступеня |
Андрієнко Марія Сергіївна |
Пряхіна Катерина Андріївна, к.е.н., доцент |
"Формування бренду міста як чинник підвищення його конкурентоздатності" |
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського |
16 |
Диплом ІІІ ступеня |
Кононенко Оксана Ігорівна, Мартиненко Анастасія Олександрівна |
Притиченко Тамара Іванівна, к.е.н., доцент |
"Ребрендинг Федерації бадмінтону Харківської області" |
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
17 |
Диплом ІІІ ступеня |
Фільченкова Яна Курамбаєвна |
Бєлова Тетяна Геннадіївна, к.е.н., доцент |
"Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства" |
Національний університет харчових технологій (м. Київ) |
18 |
Диплом ІІІ ступеня |
Грабовський Олег Олександрович |
Кадирус Ірина Григорівна, к.е.н., доцент |
"Розробка маркетингових заходів конкурентоспроможності підприємства" |
Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
19 |
Диплом ІІІ ступеня |
Горпинич Анна Валеріївна. |
Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна, к.е.н., доцент |
"Брендинг як інструмент системи маркетингу та профорієнтації закладу вищої освіти" |
Сумський національний аграрний університет |
20 |
Диплом ІІІ ступеня |
Бутрій Анастасія Ігорівна |
Бєлова Тетяна Геннадіївна, к.е.н., доцент |
"Визначення стратегічної поведінки підприємства на ринку" |
Національний університет харчових технологій (м. Київ) |
21 |
Диплом ІІІ ступеня |
Гончарова Анна Сергіївна |
Бутенко Олена Петрівна, к.е.н., доцент |
"Оптимізація товарного портфоліо з використанням компенсаторних інструментів синхромаркетингу" |
Харківський національний університет будівництва та архітектури |
22 |
Диплом ІІІ ступеня |
Шишкова Тетяна Костянтинівна |
Янковець Тетяна Миколаївна, к.е.н., доцент |
"Управління цифровим маркетингом підприємства" |
Київський національний торговельно-економічний університет |
23 |
Диплом ІІІ ступеня |
Любінчак Катерина Русланівна, Денисова Анастасія Сергіївна |
Янчук Тетяна Василівна, к.е.н., доцент |
"Ефективність впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах" |
Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця) |
24 |
Диплом ІІІ ступеня |
Бардаков Юрій Олегович |
Шинкаренко Наталія Валентинівна, к.е.н, доцент |
"Формування товарного асортименту підприємства ринку спецій" |
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
25 |
Диплом ІІІ ступеня |
Назаренко Анастасія Павлівна |
Сагер Людмила Юріївна, к.е.н, доцент |
"Роль автобіографічної пам'яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу" |
Сумський державний університет |
26 |
Диплом ІІІ ступеня |
Монастирська Катерина Олексіївна |
Кислова Людмила Анатоліївна, к.е.н., доцент |
"Формування фірмового стилю в системі брендингу торговельних підприємств" |
Маріупольський державний університет |
27 |
Диплом ІІІ ступеня |
Яричевська Ярина Ігорівна |
Косар Наталія Степанівна, к.е.н., доцент |
"Заходи екологічного маркетингу у діяльності органів місцевого самоврядування" |
Національний університет "Львівська політехніка" |
28 |
Диплом ІІІ ступеня |
Леонова Ірина Вячеславівна |
Іванечко Неля Ростиславівна, к.е.н, доцент |
"Розвиток каршерингу в Україні" |
Західноукраїнський національний університет (м. Тернопіль) |
29 |
Диплом ІІІ ступеня |
Мельник Юлія Василівна |
Танасійчук Альона Миколаївна, д.е.н., професор |
"Управління маркетинговою діяльністю підприємства" |
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (м. Вінниця) |
Нагородити грамотами
1 |
Грамота |
ПОНОМАРЕНКО Юлія Сергіївна |
КУРБАЦЬКА Лариса Миколаївна |
"Використання SMM у комунікаціях закладу вищої освіти" |
Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
2 |
Грамота |
МАНЕЦЬКА Юлія Сергіївна |
МАТІЙКО Наталя Олександрівна |
"Дизайн-менеджмент як нова реальність при формуванні маркетингової стратегії" |
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова (м. Миколаїв) |
3 |
Грамота |
КРИЖАНОВСЬКА Вікторія Юріївна |
КАРАБАЗА Ірина Анатоліївна |
"Визначення портрету потенційного споживача мінеральної води "Боржомі" при плануванні стратегії просування товару 4на ринок 5України" |
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг) |
4 |
Грамота |
ГЕРАСИМЕНКО Дарина Василівна |
МІНЧЕНКО Марія Геннадіївна |
"Оцінка ефективності застосування контент-маркетингу для ІТ сфери" |
Сумський державний університет |
5 |
Грамота |
ЯРОШЕНКО Анастасія Володимирівна |
ТАРАСОВ Ігор Юрійович |
"Формування попиту на послуги нового мережевого торговельного підприємства" |
Харківський державний університет харчування та торгівлі |
6 |
Грамота |
РЯБЧЕНКО Ігор Сергійович |
МОСКАЛЕНКО Валентина Анатоліївна |
"Формування ефективного маркетингу інноваційного товару" |
Національний університет "Чернігівська політехніка" |
7 |
Грамота |
ГУК Анастасія Олександрівна |
СОБОЛЄВА Тетяна Олександрівна |
"Клієнтоорієнтований підхід в управлінні конкурентоспроможністю" |
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана |
8 |
Грамота |
ВАКУЛІШИНА Ірина Миколаївна |
ОНОПРІЄНКО Ірина Миколаївна |
"Маркетингові інновації товарної політики промислового підприємства" |
Сумський аграрний університет |
9 |
Грамота |
ФРОЛОВА Юлія Сергіївна, ІЗОТОВА Юлія Романівна |
ПРИХОДЬКО Дар'я Олександрівна |
"Розробка бізнес-моделі ДІGITAL-продукту для ЗВО" |
Харківський національний автомобільно-дорожній університет |
10 |
Грамота |
КИРИЛЕНКО Анастасія Анатоліївна |
ЛОЗИНСЬКИЙ Василь Тарасович |
"Маркетингове дослідження комунікаційної політики хлібопекарського підприємства" |
Національний університет "Львівська політехніка" |
11 |
Грамота |
ЗАМОРОЗ Інга Миколаївна |
СТАМАТ Вікторія Михайлівна |
"Розвиток муніципального маркетингу міста Миколаєва" |
Миколаївський національний аграрний університет |
12 |
Грамота |
ГОРДІЄНКО Крістіна Юріївна |
ПЕТРИКІВА Ольга Станіславівна |
"Івент-маркетинг як інструмент банківського маркетингу в умовах глобалізації" |
Харківський національний університет будівництва та архітектури |
РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК
робіт-учасників ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020-2021 навчальному році зі спеціальності «Маркетинг»
№ |
ШИФР |
НАЗВА |
Рецензент 1 |
Рецензент 2 |
Разом |
Роботи, автори яких запрошуються на підсумкову науково-практичну конференцію |
|||||
45 |
"Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері" |
97 |
90 |
187 |
|
12 |
"Сталий маркетинг в просуванні органічних продуктів на вітчизняному ринку" |
91 |
91 |
182 |
|
51 |
"Інноваційні інструменти та стратегія звуження ніші для просування бізнесу в соціальних мережах" |
90 |
90 |
180 |
|
67 |
"Комплексний DIGITAL-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі" |
93 |
86 |
179 |
|
34 |
"Формування іміджу бренду компанії на ринку консалтингових послуг України" |
90 |
86 |
176 |
|
54 |
"Формування лояльності споживачів до бренду в FASHION-індустрії" |
85 |
90 |
175 |
|
85 |
"Розробка маркетингової стратегії для ТМ ВАМВІК (продукції одноразових дитячих підгузків)" |
89 |
82 |
171 |
|
99 |
"Діагностика профілю споживача на ринку В2С в умовах цифрової трансформації" |
81 |
90 |
171 |
|
35 |
"Маркетингові комунікації підприємства ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19" |
85 |
85 |
170 |
|
53 |
"Маркетингові інновації як інструмент формування конкурентних переваг закладу ресторанного господарства" |
85 |
84 |
169 |
|
92 |
"Використання технік нейромаркетингу у роботі благодійних організацій" |
80 |
88 |
168 |
|
36 |
"Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компаній" |
90 |
76 |
166 |
|
118 |
"Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства (на прикладі ТОВ "Елеюс")" |
82 |
82 |
164 |
|
73 |
"Екомаркетинг як фактор зміни поведінки економічних агентів у ринковому середовищі" |
75 |
88 |
163 |
|
27 |
"Ребрендинг Федерації бадмінтону Харківської області" |
82 |
80 |
162 |
|
39 |
"Формування бренду міста як чинник підвищення його конкурентоздатності" |
84 |
78 |
162 |
|
21 |
"Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства" |
81 |
80 |
161 |
|
60 |
"Розробка маркетингових заходів конкурентоспроможності підприємства" |
81 |
80 |
161 |
|
22 |
"Визначення стратегічної поведінки підприємства на ринку" |
80 |
80 |
160 |
|
114 |
"Брендинг як інструмент системи маркетингу та профорієнтації закладу вищої освіти" |
78 |
82 |
160 |
|
94 |
"Оптимізація товарного портфоліо з використанням компенсаторних інструментів синхромаркетингу" |
81 |
75 |
156 |
|
4 |
"Управління цифровим маркетингом підприємства" |
73 |
80 |
153 |
|
10 |
"Розвиток каршерингу в Україні" |
76 |
76 |
152 |
|
32 |
"Формування товарного асортименту підприємства ринку спецій" |
79 |
73 |
152 |
|
38 |
"Ефективність впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах" |
76 |
75 |
151 |
|
50 |
"Роль автобіографічної пам'яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу" |
74 |
76 |
150 |
|
109 |
"Формування фірмового стилю в системі брендингу торговельних підприємств" |
75 |
73 |
148 |
|
75 |
"Заходи екологічного маркетингу у діяльності органів місцевого самоврядування" |
73 |
75 |
148 |
|
23 |
"Управління маркетинговою діяльністю підприємства" |
73 |
73 |
146 |
|
Інші роботи |
|||||
61 |
SММ комунікації |
"Використання SMM у комунікаціях закладу вищої освіти" |
72 |
71 |
143 |
91 |
Дизайн-менеджмент |
"Дизайн-менеджмент як нова реальність при формуванні маркетингової стратегії" |
70 |
72 |
142 |
5 |
Боржомі |
"Визначення портрету потенційного споживача мінеральної води "Боржомі" при плануванні стратегії просування товару на ринок України" |
68 |
74 |
142 |
49 |
CONTENT MARKETING |
"Оцінка ефективності застосування контент-маркетингу для ІТ сфери" |
72 |
70 |
142 |
55 |
Торговельні мережі |
"Формування попиту на послуги нового мережевого торговельного підприємства" |
70 |
72 |
142 |
90 |
Innovation |
"Формування ефективного маркетингу інноваційного товару" |
70 |
72 |
142 |
65 |
Клієнтоорієнтованість |
"Клієнтоорієнтований підхід в управлінні конкурентоспроможністю" |
72 |
69 |
141 |
43 |
Маркетингові інновації 2 |
"Маркетингові інновації товарної політики промислового підприємства" |
70 |
71 |
141 |
7 |
АРР FOR |
"Розробка бізнес-моделі ДІGITAL-продукту для ЗВО" |
68 |
72 |
140 |
74 |
Комунікації у хлібопекарстві |
"Маркетингове дослідження комунікаційної політики хлібопекарського підприємства" |
72 |
68 |
140 |
78 |
Муніципальний маркетинг |
"Розвиток муніципального маркетингу міста Миколаєва" |
72 |
68 |
140 |
102 |
Івент-маркетинг банку |
"Івент-маркетинг як інструмент банківського маркетингу в умовах глобалізації" |
68 |
72 |
140 |
31 |
Рекламна діяльність |
"Удосконалення рекламної діяльності ПАТ "ЕРЛАН" |
72 |
67 |
139 |
100 |
Екологічний маркетинг |
"Використання інструментів екологічного маркетингу в сфері лісогосподарства" |
67 |
72 |
139 |
103 |
Маркетингова стратегія 1 |
"Розробка маркетингової стратегії підприємства" |
68 |
70 |
138 |
19 |
МРВНзЛ |
"Упаковка - інструмент маркетингу для ефективного збільшення обсягу продажів продукції" |
67 |
71 |
138 |
20 |
Клієнт понад усе |
"Застосування нейронних мереж на базі CRM в маркетинговій інформаційній системі готелю, як інструмент розробки ефективної бізнес-стратегії" |
72 |
65 |
137 |
33 |
Зовнішнє середовище |
"Аналіз зовнішнього середовища підприємства ТОВ "Дніпропрессталь" |
67 |
70 |
137 |
37 |
Лояльність SMM |
"Управління купівельною лояльністю споживача засобами SMM" |
70 |
67 |
137 |
76 |
075 МКЛ |
"Особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку консалтингових послуг" |
69 |
68 |
137 |
71 |
Дитячий маркетинг |
"Маркетингове забезпечення розвитку підприємств - виробників дитячих іграшок" |
66 |
70 |
136 |
2 |
Інтернет-маркетинг 1 |
"Інтернет-маркетинг підприємства" |
70 |
66 |
136 |
13 |
Якісний сервіс |
"Визначення рівня задоволеності пасажирів АТ "Укрзалізниця" |
66 |
70 |
136 |
89 |
Хто Кого |
"Маркетингові інновації готелів в "епоху COVID-19" |
64 |
72 |
136 |
106 |
Маркетингова стратегія 2 |
"Маркетингові стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку зерна" |
70 |
65 |
135 |
25 |
Медичний маркетинг |
"Маркетингова цінова політика підприємства медичної галузі" |
72 |
62 |
134 |
107 |
Автомобільний ринок |
Збутова діяльність торговельних підприємств на автомобільному ринку України під час пандемії COVID-19" |
68 |
66 |
134 |
48 |
WEB ANALYTICS |
"WEB-аналітика, як дієвий інструмент сучасних маркетингових інформаційних систем" |
62 |
70 |
132 |
64 |
Millennium |
"Упаковка як елемент товарної політики шоколадної фабрики Міllennium" |
65 |
66 |
131 |
42 |
Довкілля |
"Особливості та перспективи розвитку екологічного маркетингу на підприємстві" |
64 |
66 |
130 |
59 |
Маркетинговий потенціал |
"Маркетинговий потенціал як адаптаційна складова економічного розвитку підприємства" |
63 |
67 |
130 |
77 |
Комунікаційна політика |
"Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства" |
66 |
64 |
130 |
81 |
Політичні PR-технології |
"Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу політичної партії" |
62 |
68 |
130 |
96 |
Стратегічний маркетинг |
"Маркетингова стратегія розвитку підприємства на ринку" (на прикладі ТОВ "Імпорт-Офіс України") |
65 |
65 |
130 |
112 |
Маркетинг 1 |
"Формування маркетингової стратегії підприємства" |
70 |
60 |
130 |
116 |
Маркетинг зірок |
Таргетована реклама як ефективний засіб маркетингової діяльності Інтернет-магазину "Cosmonova" |
60 |
70 |
130 |
88 |
Епоха маркетингу |
"Маркетинг в антикризових програмах туристичних операторів" |
56 |
72 |
128 |
84 |
МММС |
"Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства на ринку ландшафтного дизайну" |
65 |
63 |
128 |
79 |
Маркетинг XYZ |
"Проектування маркетингових інструментів впливу на поведінку кінцевого споживача кондитерських виробів" |
63 |
64 |
127 |
9 |
ЯКВ |
"Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства" |
62 |
65 |
127 |
87 |
Меркурій |
"Планування і проведення комунікаційної кампанії підприємства" |
60 |
65 |
125 |
44 |
Маркетингові технології |
"Маркетингові технології ресторанної індустрії в українських реаліях як інструмент досягнення конкурентних переваг на прикладі закладу швидкого харчування MCDONALD'S у м. Херсон" |
50 |
70 |
120 |
30 |
Електронний бізнес |
"Удосконалення логістичної діяльності підприємства електронної торгівлі" |
57 |
62 |
119 |
97 |
Бюджет розвідки |
"Аналіз структури бюджету розвідкових маркетингових досліджень за їхньою функціональністю" |
58 |
61 |
119 |
3 |
Спонсорський маркетинг |
"Спонсорство в системі маркетингових комунікацій підприємства" |
58 |
60 |
118 |
82 |
Управління брендом |
"Управління брендом логістичного підприємства" |
60 |
58 |
118 |
72 |
Маркетинг мінімаркетів |
"Маркетингова діяльність мережі мінімаркетів" |
67 |
50 |
117 |
86 |
Взула-Забула |
"Інноваційні шляхи удосконалення політики просування продукції ТМ "WINGS" на ринку взуття |
60 |
56 |
116 |
113 |
Фокус |
"Фокусування інтернет-маркетингу підприємства |
55 |
60 |
115 |
80 |
Поведінка споживачів |
"Маркетингові технології управління поведінкою споживачів продукції меблевого підприємства" |
54 |
60 |
114 |
29 |
Міла |
"Маркетингове забезпечення функціонування підприємств Львівської області на внутрішньому і зовнішньому ринках" |
53 |
60 |
113 |
63 |
Коти прекрасні |
"Дослідження ринку вершкового масла" |
46 |
65 |
111 |
41 |
КВБЗ |
"Напрями підвищення конкурентоспроможності ПРАТ "Крюковський вагонобудівний завод" |
48 |
62 |
110 |
108 |
Маркетинг закладу вищої освіти |
"Удосконалення маркетингу закладу вищої освіти" |
65 |
44 |
109 |
14 |
ПІВНІЧ |
"Internet-інструменти для просування власного контенту і товарів онлайн" |
64 |
44 |
108 |
17 |
МарМен |
"Дослідження маркетингу віртуальних інноваційних продуктів" |
58 |
49 |
107 |
56 |
Світло |
"Вимірювання знань та ставлення споживачів до товарів" |
50 |
57 |
107 |
55 |
Комплекс маркетингу |
"Комплекс маркетингу в умовах діджиталізації" |
53 |
50 |
103 |
46 |
Онлайн школа 977 |
"Розробка маркетингової стратегії приватного закладу освіти" |
51 |
50 |
101 |
47 |
ОЦМДБ |
"Особливості цифровізації маркетингової діяльності банку" |
50 |
50 |
100 |
69 |
URBN_21 |
"Розробка бізнес-моделі і SMMв галузі бджільництва" |
40 |
60 |
100 |
58 |
Юпітер |
"Визначення знань і ставлення споживачів до товарів" |
55 |
44 |
99 |
66 |
Стартап маркетинг |
"Сучасні комп'ютерні технології як основа системної маркетингової діяльності стартапів" |
57 |
41 |
98 |
8 |
Укрпромжитлобуд |
"Діджиталізація системи маркетингових комунікацій" |
56 |
40 |
96 |
117 |
Культура торгівлі |
Сучасні аспекти торговельного обслуговування в магазині" |
60 |
34 |
94 |
28 |
Маркетинг ТП |
"Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств" |
47 |
45 |
92 |
40 |
OBOLON |
"Управління товарним асортиментом ПРАТ "Оболонь" м. Олександрія" |
49 |
43 |
92 |
111 |
Маркетингова діяльність |
"Маркетингові аспекти діяльності "Яготинський маслозавод" на ринку молока та молочної продукції" |
27 |
65 |
92 |
24 |
Туризм |
"Реклама в Інтернеті та PR в туристичному бізнесі" |
59 |
31 |
90 |
105 |
Товарна політика |
"Теоретичний та практичний аспект формування товарної політики підприємства" |
34 |
52 |
86 |
104 |
Маркетинговий механізм |
"Маркетинговий механізм в підвищенні ефективності управління підприємством" |
43 |
40 |
83 |
16 |
УМ |
"Управління маркетинговою інформаційною взаємодією" промислового підприємства з партнерами та споживачами |
26 |
56 |
82 |
70 |
Ринок спецій |
"Ринок спецій та прянощів в Україні: сучасний стан" |
34 |
48 |
82 |
93 |
Sustainable fashion |
"Маркетингове забезпечення сучасних викликів індустрії моди" |
41 |
39 |
80 |
95 |
Маркетинг 2 |
"Ефективність методів і показників маркетингу персоналу в сучасних умовах" |
48 |
32 |
80 |
83 |
Яхта |
"Управління маркетинговою політикою компаній в країнах Євросоюзу та України" |
51 |
29 |
80 |
68 |
Онлайн середовище |
"Вплив інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів в Інтернет-середовищі |
34 |
46 |
80 |
57 |
Поттер |
"Дослідження складових маркетингової стратегії проштовхування підприємства" |
46 |
33 |
79 |
62 |
Фермер |
"Формування системи управління маркетинговою діяльністю фермерських господарств" |
38 |
40 |
78 |
6 |
Стратегія здоров’я |
"Стратегічне маркетингове управління ПАТ "МОНФАРМ" м. Монастирище Черкаської області" |
30 |
40 |
70 |
11 |
Кактус |
"Підвищення ефективність діяльності підприємства і перспективи її підвищення в умовах сучасної економіки" |
32 |
37 |
69 |
110 |
Вдосконалення маркетингової діяльності |
"Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства" |
30 |
39 |
69 |
18 |
Пошта країни |
"Маркетингова комунікаційна політика АТ "Укрпошта" та шляхи її вдосконалення" |
21 |
47 |
68 |
101 |
ЕРУДИТ |
"Методи вибору цільового ринку підприємства" |
40 |
28 |
68 |
1 |
Інтернет-маркетинг 2 |
"Дослідження використаних сучасних інформаційних технологій Інтернет-маркетингу в електронній комерції" |
35 |
32 |
67 |
26 |
Видавничий маркетинг |
"Маркетингова діяльність у галузі книговидавництва" |
40 |
25 |
65 |
98 |
Інтернет-маркетинг 3 |
"Роль інтернет-реклами в просуванні товару на ринок В2С" |
34 |
31 |
65 |
115 |
Прогресивні активні |
"Формування стереотипів поведінки споживача" |
43 |
19 |
62 |
15 |
Збут |
"Організація стимулювання збуту на підприємстві" |
17 |
32 |
49 |
-
РЕЦЕНЗІЇ
Рецензія 1_ Автомобільний ринок
Рецензія 1_ Благодійний нейромаркетинг
Рецензія 1_ Вдосконалення маркетингової діяльності
Рецензія 1_ Видавничий маркетинг
Рецензія 1_ Екологiчний маркетинг
Рецензія 1_ Електронний бізнес
Рецензія 1_ Зовнішнє середовище
Рецензія 1_ Інтернет-маркетинг 1
Рецензія 1_ Інтернет-маркетинг 2
Рецензія 1_ Інтернет-маркетинг 3
Рецензія 1_ Клієнтоорієнтованість
Рецензія 1_ Комплекс маркетингу
Рецензія 1_ Комунікації у хлібопекарстві
Рецензія 1_ Комунікаційна політика
Рецензія 1_ Конкурентоспроможність аграрного підприємства
Рецензія 1_ Креативний брендинг
Рецензія 1_ Маркетинг закладу вищої освіти
Рецензія 1_ Маркетинг мінімаркетів
Рецензія 1_ Маркетингова діяльність
Рецензія 1_ Маркетингова стійкість
Рецензія 1_ Маркетингова стратегія 1
Рецензія 1_ Маркетингова стратегія 2
Рецензія 1_ Маркетинговий аудит
Рецензія 1_ Маркетинговий механiзм
Рецензія 1_ Маркетинговий потенціал
Рецензія 1_ Маркетингові інновації 1
Рецензія 1_ Маркетингові інновації 2
Рецензія 1_ Маркетингові технології
Рецензія 1_ Медичний маркетинг
Рецензія 1_ Муніципальний маркетинг
Рецензія 1_ Поведінка споживачів
Рецензія 1_ Політичні PR-технології
Рецензія 1_ Прогресивні активні
Рецензія 1_ Рекламна діяльність
Рецензія 1_ Сенсорний маркетинг
Рецензія 1_ Спонсорський маркетинг
Рецензія 1_ Стратегічна поведінка
Рецензія 1_ Стратегічний маркетинг
Рецензія 1_ Стратегія здоров'я
Рецензія 1_ Таргетована реклама
Рецензія 1_ Товарний асортимент
Рецензія 1_ Торговельні мережі
Рецензія 1_ Управлінння брендом
Рецензія 1_ Iвент-маркетинг банку
Рецензія 1_ Sustainable fashion
Рецензія 2_ Автомобільний ринок
Рецензія 2_ Благодійний нейромаркетинг
Рецензія 2_ Вдосконалення маркетингової діяльності
Рецензія 2_ Видавничий маркетинг
Рецензія 2_ Екологічний маркетинг
Рецензія 2_ Електронний бізнес
Рецензія 2_ Зовнішнє середовище
Рецензія 2_ Івент-маркетинг банку
Рецензія 2_ Інтернет маркетинг 1
Рецензія 2_ Інтернет маркетинг 2
Рецензія 2_ Інтернет-маркетинг 3
Рецензія 2_ Клієнтоорієнтованість
Рецензія 2_ Комплекс маркетингу
Рецензія 2_ Комунікації у хлібопекарстві
Рецензія 2_ Комунікаційна політика
Рецензія 2_ Конкурентоспроможність аграрного підприємства
Рецензія 2_ Маркетинг закладу вищої освіти
Рецензія 2_ Маркетинг мінімаркетів
Рецензія 2_ Маркетингова діяльність
Рецензія 2_ Маркетингова стійкість
Рецензія 2_ Маркетингова стратегія 1
Рецензія 2_ Маркетингова стратегія 2
Рецензія 2_ Маркетинговий аудит
Рецензія 2_ Маркетинговий механізм
Рецензія 2_ Маркетинговий потенціал
Рецензія 2_ Маркетингові інновації 1
Рецензія 2_ Маркетингові інновації 2
Рецензія 2_ Маркетингові технології
Рецензія 2_ Медичний маркетинг
Рецензія 2_ Муніципальний маркетинг
Рецензія 2_ Поведінка споживачів
Рецензія 2_ Політичні PR-технології
Рецензія 2_ Прогресивні активні
Рецензія 2_ Рекламна дiяльнiсть
Рецензія 2_ Сенсорний маркетинг
Рецензія 2_ Спонсорський маркетинг
Рецензія 2_ Стратегічна поведінка
Рецензія 2_ Стратегічний маркетинг
Рецензія 2_ Стратегiя здоров'я
Рецензія 2_ Таргетована реклама
Рецензія 2_ Товарний асортимент
Рецензія 2_ Торговельні мережі
Рецензія 2_ Управління брендом