РЕЄСТРАЦІЙНА ФОРМА АБІТУРІЄНТА СПЕЦІАЛЬНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТ
Кафедра здійснює підготовку фахівців за спеціальністю «Менеджмент», «Фінанси, банківська справа та страхування».
Навчальний процес повністю забезпечений відповідними методичними розробками та посібниками. Підготовка фахівців ведеться за програмами, які відповідають сучасним світовим стандартам. Використовується найновіша навчально-методична література з ринкової економіки, маркетингу, менеджменту та інших дисциплін.
До викладання окремих дисциплін залучаються тренери-консультанти бізнес-шкіл, представники практичного бізнесу. Студентам надається можливість оволодіти двома іноземними мовами для вільного спілкування за кордоном та роботи з іноземною літературою, а також комп'ютерною технікою на рівні сучасних вимог. Проходження виробничої та переддипломної практики можливо як на провідних вітчизняних, так і на зарубіжних підприємствах. Крім традиційних форм навчання широко використовуються методи активного навчання - виконання імітаційних вправ, аналіз конкретних ситуацій, що виникають на практиці в діяльності менеджерів різного профілю, організація ролевих та ділових ігор тощо. Широко застосовуються програмні комплекси для вирішення типових проблем менеджменту.
Митрофанова Ганна Яківна
д.е.н., професор, професор кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля
Академія | Репозитарій |
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..ua
Професійна діяльність
2020 — 2023 - завідувач кафедри менеджменту, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2019 — по теперішній час - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (NAQA), Україна
2019 — по теперішній час - голова Комітету якості академічних стандартів Університету імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2018 – 2020 - завідувач кафедри інноваційного менеджменту та міжнародної логістики, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2015 – 2018 - проректор із забезпечення якості вищої освіти, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2014 – 2015 - проректор з науково-педагогічної роботи, організації та контролю за навчально-виховним процесом, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2008 – 2014 – начальник навчально-методичного центру, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2006 – 2014 – доцент кафедри міжнародної економіки та економічної теорії, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
2003 – 2006 – старший викладач кафедри міжнародної економіки та економічної теорії, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
2001 – 2003 – старший викладач кафедри економічної теорії, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
2000 – 2001 – старший викладач кафедри інформатики та математичних методів в економіці, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
1994 – 2000 – асистент кафедри інформатики та математичних методів в економіці Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
1993 – 1994 – інспектор відділу кадрів та канцелярії, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
1992 – 1993 – вчитель фізики міської фізико-математичної школи № 111, Дніпро, Україна.
Освіта
2018 – 2020 - отримання кваліфікації «Магістр з менеджменту», Університет Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2015 – 2017 - отримання кваліфікації «Спеціаліст з філології», Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2015 – Захист докторської дисертації за спеціальністю 08.00.01 – економічна теорія та історія економічної думки, Національний гірничий університет, Дніпро, Україна.
2006 – Отримання вченого звання доцента кафедри міжнародної економіки та економічної теорії, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2005 – Захист кандидатської дисертації за спеціальністю 08.00.01 – економічна теорія та історія економічної думки, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
1997-1999 – отримання кваліфікації «Спеціаліст з фінансів», Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
1989-1994 – отримання кваліфікації «Спеціаліст з фізики», фізик-викладач, Дніпропетровський національний університет, Дніпро, Україна
Кожушко Світлана Павлівна
Доктор педагогічних наук, професор
Author ID: 57216845109 | 0000-0002-6383-5182 | AIE-4532-2022 |
Академія | Репозитарій |
Заслужений працівник освіти України, Заслужений викладач Університету імені Альфреда Нобеля, нагороджена Почесною грамотою Верховної Ради України, має інші відомчі та обласні нагороди.
Фахова освіта:
- Спеціальність «Англійська мова та література», кваліфікація – філолог, викладач, перекладач.
- Магістр з готельно-ресторанної справи.
Наукова, навчальна та громадська діяльність
Член спеціалізованих вчених рад з присудження вченого ступеня «доктор філософії», галузь знань Освіта/Педагогіка за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями).
Член редколегії фахових журналів: «Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія» та «Англістика та американістика» (Дніпровський національний університет).
Автор понад 180 наукових, навчальних та навчально-методичних творів (монографії, наукові статті надруковані у вітчизняних та закордонних фахових виданнях, виданнях, що входять до наукометричних баз Scopus та WebofScience, підручники, посібники тощо).
Має 14 Свідоцтв про інтелектуальну власність на наукові та науково-методичні праці, видані Державною службою інтелектуальної власності України.
Під керівництвом Кожушко С.П. захищено три наукові роботи на здобуття наукового ступеня «Доктор філософії».
Основні наукові інтереси: підготовка майбутніх фахівців туристичної галузі до професійної взаємодії, туризм як важіль розвитку країни та регіонів.
Кожушко С.П. є членом Наукової ради Мережі знань Національної туристичної організації України
Учасник Громадської спілки «Асоціація індустрії гостинності України»
Бере активну участь у розвитку Дніпра та Дніпропетровської області як туристичних дестинацій, активно взаємодіє з обласними та міськими структурами, пов’язаними з туризмом, зокрема з КП «Агентство Розвитку Дніпра». Ініціювала створення та координувала діяльність Школи гідів та лабораторії індустріально-космічного туризму, що функціонує при кафедрі міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу.
Читає таки курси: «Географія туризму (туристичне краєзнавство», «Туристична політика», «Рекреологія та рекреаційні комплекси». «TourismGeography» (англомовний курс), Іноземна мова для аспірантів та здобувачів.
Постійно бере участь у конференціях та семінарах різних рівнів, в тому числі міжнародних. За останні роки виступала з доповідями та презентаціями на наукових конференціях за кордоном: м. Сучава (Румунія), Бодрум (Туреччина), Батумі (Грузія), Ізмір (Туреччина). Кападокія-Невзехір (Туреччина)
Постійно підвищує свій фаховий та педагогічний рівень.
Останні заходи з підвищення кваліфікації:
- стажування за програмою «Evaluation of internal education: challenges and perspectives» (2-5 травня 2018 р. Сучавський університет, Румунія);
- стажування на кафедрі технології і організації ресторанного господарства Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ за темою «Сучасні освітні тенденції при викладанні дисциплін циклу професійної підготовки» (20 листопада 2018 р. По 20 травня 2019 р.);
- Курс практичної гостинності від HiltonHotel, Kyiv (10-14 червня 2019 р.).
- стажування з методики викладання іноземних мов при Центрі наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України (жовтень-листопад 2020, Дніпровське відділення) ;
- стажування за програмою «Сучасний досвід та інновації в сфері обслуговування» (17.08.2020 - 25.09.2021, Батумі, Грузія);
- підвищення кваліфікації з дисципліни «Географія туризму» (01.11.2022 -05.11.2022, Національний університет біоресурсів і природокористування України, Навчально-науковий інститут неперервної освіти і туризму)
Бойко Любов Григорівна
Доцент
Освіта:
Запорізький національний технічний університет (2019). Ступінь магістра зі спеціальності «Туризмознавство».
Бердянський державний педагогічний інститут (1986). Освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста зі спеціальності «Педагогіка і психологія», викладач психології і педагогіки, інспектор-методист.
Аспірантура Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки «Формування професійної спрямованості майбутніх економістів в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін» 13.00.04. – Теорія та методика професійної освіти.
Стаж роботи: 35 років
Підвищення кваліфікації:
1. Київський національний торговельно-економічний університет. Дисципліна «Основи туризмознавства». Відгук про роботу стажиста від 16.12 2016 року.
2. Класичний приватний університет, Педагогіка вищої школи. Свідоцтво 12СП № 009919 від 14.10.16 р.
3. Донбаський державний педагогічний університет. «Методика викладання навчальних дисциплін» Сертифікат № 180 СТ від 11.04.17 р.
4. Підвищення кваліфікації від Reikartz Hotel Group «LEVEL UP разом з REIKARTZ» з 18 по 31 жовтня 2021 року (30 годин або 1 кредит ECTS). Сертифікат про стажування.
Міжнародне стажування:
Освітній міжнародний туристичний центр «ETTS» (ліцензія № 2508), Болгарія 2018 рік.
Стажування у готельному комплексі «Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club» (м. Золоті Піски, Болгарія) у строк з 1 червня 2019 року до 30 червня 2019 року, в обсязі 45 годин або 1,5 кредити ECTS. Сертифікат про стажування, Ухвала Вченої Ради Університету ім. А. Нобеля, протокол № 1 від 27 лютого 2020 р., п. 11.
Міжнародний семінар «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації за участю Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZEvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12 травня 2021 року). Сертифікат № 2612 (тривалість 6 годин або 0, 2 кредити ECTS)
Онлайн-стажування «Моделі і технології виховання в міжнародних освітніх практиках університетів» 13-25 травня 2021 року на освітній онлайн-платформі SKLAD. Сертифікат № 00465 (тривалість 72 години або 2, 4 кредити ECTS).
Участь у професійних заходах:
1. Участь у Туристичному бізнес-форумі, Запоріжжя, 2017, 2018 року.
2. Участь у 25 Міжнародному туристичному салоні UITM, 2018 «Україна – подорож та туризм» (Київ, 28-30 березня 2018 р.).
3. Участь у практичному тренінгу «Регіональний туризм: подія, заклад, територія» (Організатори Агентство розвитку Дніпра та «Київський діалог»), 22 квітня 2018 р.
4. Участь у 27 Міжнародному туристичному салоні UITM, 2021 (Київ, 5-6 жовтня 2021 р.
5. Участь у Круглому столі за темою: «Розвиток внутрішнього туризму у Дніпропетровській області» с.Волоське Дніпровського району, 8 грудня 2021 року
Участь у професійних об’єднаннях
З 2017 року член Мережі Знань Національної туристичної організації України
З 2020 року до цього часу є членом Асоціації Індустрії Гостинності України
Монографії:
- Потенціал туристичної галузі України: формування та розвиток: монографія / В.О. Ткач, С.П. Кожушко, К.І. Чумаков та ін. (О.С. Камушков, Г.І М’ясоїд, Л.Г. Бойко). – Дніпро: ЛІРА, 2018. – 224с.
- М’ясоїд Г.І., Бойко Л.Г. Тенденції розвитку міжнародного ринку туристичних та готельних послуг, Moderní aspekty vědy ("Сучасні аспекти науки"): Vol. XІI. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. str. 278, 2021, Vol XII, p. 240-260. http://perspectives.pp.ua/public/site/mono/monography-12.pdf
Викладає освітні компоненти:
Освітній ступінь бакалавр, спеціальності 242 Туризм та 241 Готельно-ресторанна справа
- Нобелівські студії: Готельно-ресторанна справа
- Нобелівські студії: Туризм
- Організація туризму: Історія туризму
- Основи індустрії гостинності
- Організація туризму: Екскурсознавство. Організація екскурсійної діяльності
- Психологія міжособистісного спілкування в туризмі та індустрії гостинності
- Організація масових заходів, дозвілля та анімацій.
Освітній ступінь магістр, спеціальність 242 Туризм
- Екскурсологія
- Туризмологія
Євтушенко Ольга Анатоліївна
Кандидат економічних наук
Академія | Репозитарій |
2017 - захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук.Тема дисертації– «Управління фінансовим забезпеченням відтворення основних засобів машинобудівних підприємств» (спеціальність – 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
у 1996 р. – закінчила Дніпропетровський державний університет за спеціальністю «Фінанси і кредит».
у 1994 р. – закінчила Дніпропетровський державний університет за спеціальністю «Фізика».
Дисципліни: «Контролінг», «Реінжиніринг», «Вступ до фаху», «Ризик-менеджмент», «Державне та регіональне управління», «Міжнародний менеджмент» (практичні заняття), «Операційний менеджмент», «Логістика».
Момот Володимир Євгенович
Доктор економічних наук, професор
Академія | НАН | Репозитарій |
З 2009 року веде заняття в рамках програми МВА у Міжнародній школі бізнесу УАН.
З 2004 по 2014 рік був членом Науково-методичної комісії з менеджменту МОН України. 3 2006 по 2014 рік був членом експертної ради з менеджменту й торгівлі МОН України.
У 2004 році захистив дисертацію на здобуття наукового ступеню доктора економічних наук за спеціальністю 08.06.01 – Економіка, організація і управління підприємствами за темою «Стратегія підприємства в умовах невизначеності середовища господарювання (методологічний аспект)»; рішенням ВАК від 13.04.05 присуджено науковий ступінь доктора економічних наук.Рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти та науки України від 16.02.2006 р. присвоєно вчене звання професора кафедри менеджменту.
У 2002 році отримав другу вищу освіту зі спеціальності «Менеджмент організацій».
У 1994 році захистив кандидатську дисертацію на здобуття наукового ступеню кандидата фізико-математичних наук за спеціальністю 01.02.05 – Механіка рідини, газу та плазми.
У 1987 році закінчив Дніпропетровський державний університет за спеціальністю «Двигуни літальних апаратів».
Литвиненко Олена Миколаївна
Кандидат економічних наук, доцент
Академія | Репозитарій |
Науковий стаж складає 10 років. Закінчила факультет “Міжнародної економіки” Дніпровського національного університету за спеціальністю “Управління трудовими ресурсами і економіка праці”.
Працює викладачем в Університеті імені Альфреда Нобеля з 2006 року.
Значну увагу приділяє використанню сучасних технічних засобів викладання. Постійно підвищує свій професійний рівень, а саме: вдосконалює зміст лекційного матеріалу та практичних занять з дисциплін, що викладаються. Працює над дисертацією.
Дисципліни: корпоративна культура, управління персоналом, основи менеджменту, менеджмент, бізнес-комунікації, курсове проектування.
Коло наукових інтересів: корпоративна культура, управління персоналом, мотивація персоналу.
Болгар Тетяна Миколаївна
Доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України, професор кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля
Академія | Репозитарій | ID: 0087022 / |
0000-0003-1066-249X |
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Освіта:
2019 – отримання вченого звання професора кафедри міжнародних фінансів, обліку та оподаткування;
2017-2019 – отримання кваліфікації «Магістр з філології», Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
2017 – отримання звання академіка Академії економічних наук України зі спеціальності «Фінанси»;
2016 – Захист докторської дисертації зі спеціальності 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит, Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, Україна;
2011 – Отримання вченого звання доцента кафедри фінансів та банківської справи;
2009 – Захист кандидатської дисертації зі спеціальності 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит, Українська академія банківської справи НБУ, Суми, Україна;
2000 – отримання кваліфікації спеціаліста «Економіст з обліку та аудиту», Академія управління, бізнесу та права, Дніпропетровськ, Україна
1986 – отримання кваліфікації «Інженер-механік», Харківський політехнічний інститут, Кременчуцька філія, Україна.
Професійна діяльність
2019 – по теперішній час – професор кафедри менеджменту, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
2017 – 2019 – завідувач кафедри міжнародних фінансів, обліку та оподаткування, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
2016 – 2017 – професор кафедри фінансів та банківської справи, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, Полтава, Україна;
2008 – 2016 – завідувач кафедри фінансів, банківської справи та обліку, Кременчуцький інститут Університету імені Альфреда Нобеля, Кременчук, Україна;
2000 – 2008 – методист, викладач, старший викладач кафедри фінансів та банківської справи, Кременчуцький інститут Університету імені Альфреда Нобеля, Кременчук, Україна.
Крамаренко Галина Олександрівна
Доктор економічних наук, професор
Академія | НАН | Репозитарій |
ID: 0944614 / |
Академік Академії економічних наук України.
Очолює наукову школу з питань розробки фінансово-економічних проблем, фінансового забезпечення соціальної політики.
Приймає участь у Міжрегіональному науково-методичному семінарі «Реалізація основних принципів Болонської декларації у вищих навчальних закладах».
Під керівництвом Г.А.Крамаренко розробляються сучасні навчальні плани, створюються підручники і навчальні посібники нового покоління. Розроблені та опубліковані магістерські програми, навчально-методичні видання відповідають інноваційним процесам у вищій освіті.
Приймає активну участь у Всеукраїнському конкурсі наукових і дипломних робіт студентів за напрямом підготовки спеціалістів спеціальності «Фінанси та кредит».
Керує науковою школою «Проблеми та перспективи становлення фінансової системи України».
Галина Олександрівна – автор близько 100 наукових і науково-методичних видань, серед яких 8 монографій, 9 підручників та навчальних посібників.
Вареник Вікторія Миколаївна
к.е.н., доцент, завідувач кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля
Академія | Репозитарій | ID: 0053224 / |
0000-0002-2320-4642 | Профіль |
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Професійна діяльність
2019 – 2020 завідувач кафедри фінансової аналітики та міжнародного аудиту, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2014 – 2019 Доцент кафедри міжнародних фінансів, обліку та оподаткування Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2013 – 2014 Доцент кафедри міжнародних фінансів та банківської справи Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2012 – 2014 Заступник керівника напряму підготовки «Фінанси і кредит» по денній і заочній формі навчання Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, Україна
2010 – 2012 Заступник керівника напряму підготовки «Фінанси і кредит» по денній формі навчання Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
2007 – 2010 Заступник директора Інституту міжнародних фінансів по денній формі навчання, Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
2006 – 2007 Старший викладач кафедри фінансів та банківської справи, Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
2004 – 2006 Викладач кафедри фінансів та банківської справи, Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
Освіта
2016 – 2017 отримання кваліфікації «Спеціаліст з філології», Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна;
2014 присвоєно вчене звання доцента кафедри міжнародних фінансів та банківської справи 12ДЦ № 040123 від 31.10.2014 р.
2013 Отримання диплому кандидата наук зі спеціальності економіка та управління національним господарством ДК № 011098 від 25.01.2013 р.
2012 Захист кандидатської дисертації за спеціальністю 08.00.03 – Економіка та управління національним господарством, Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
1999 – 2004 Вища освіта: Дніпропетровський університет економіки та права, спеціальність – фінанси, магістр, Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
Пестовська Зоя Станіславівна
к.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля
Академія | Репозитарій | ID: 1257775 / |
0000-0001-9536-8008 | Профіль |
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Професійна діяльність
2020 - по теперішній час доцент кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2017-2020 доцент кафедри міжнародних фінансів, обліку та оподаткування Університету імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2016-2020 заступник завідувача кафедри міжнародних фінансів, обліку та оподаткування Університету імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2010-2012 заступник керівника спеціальності «Фінанси та кредит» (заочна форма), Університет Альфреда Нобеля, Дніпропетровськ, Україна
2007-2010 заступник директора Інституту міжнародних фінансів (заочна форма), Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
2007-2017 старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Дніпропетровського університету економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
2003-2007 заступник декана фінансово-економічного факультету Дніпропетровського університету економіки та права, Україна
2003-2007 викладач кафедри фінансів та банківської справи Дніпропетровського університету економіки та права, Дніпропетровськ, Україна
1998-2003 асистент кафедри обліку та аудиту Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту
Загальний науково-педагогічний стаж 22 роки.
Основні дисципліни (2019-2020 н.р.): «Accounting», «Money and Credit», «Statistics», «Payment and credit relations in foreign economic activity of enterprise», «Бухгалтерський облік», «Фінанси, гроші та кредит», «Аудит», «Страхування», «Фінансовий ринок», «Облік у банках».
Освіта
2019 - отримання вченого звання доцента кафедри міжнародних фінансів, обліку та оподаткування, Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2017 - захист кандидатської дисертації за спеціальністю 00.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), Університет Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2016-2017 отримання кваліфікації «Спеціаліст з філології, Університет Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна
2011-2014 здобувач наукового ступеня кандидата наук, Дніпропетровський університет економіки та права
1998-2000 отримання кваліфікації «Магістр економіки зі спеціальності Облік і аудит», Дніпропетровський державний університет залізничного транспорту
1991-1997 отримання кваліфікації «Спеціаліст з обліку та аудиту», Дніпропетровський державний університет залізничного транспорту
Піскова Жанна Валентинівна
Кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля
Професійна діяльність
2018-2019 завідувач кафедри економіки та фінансів Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ
2010-2017 доцент кафедри оподаткування та соціального забезпечення Університету митної справи та фінансів м. Дніпра
2008-2010 доцент кафедри «Облік і аудит» Дніпродзержинського державного технічного університету
2002-2008 старший викладач кафедри «Облік і аудит» Дніпродзержинського державного технічного університету
2001-2002 Завідувач денного економічного відділення Технолого-економічного технікуму Дніпродзержинського державного технічного університету
Освіта
2012 присвоєно вчене звання доцента кафедри податків 12ДЦ № 032915 від 30.11.2012 р.
2008 отримання диплому кандидата наук зі спеціальності економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) ДК № 048758 від 08.10.2008 р.
2008 Захист кандидатської дисертації за темою: «Вдосконалення організаційно-економічного механізму зниження ресурсоємності продукції металургійних підприємств» за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), Національний гірничий університет Міністерства освіти і науки України, Дніпропетровськ, Україна
1989-1995 Вища освіта: Технологічний університет «Поділля», спеціальність – економіка і управління в побутовому і житлово-комунальному обслуговуванні у міському господарстві, інженер-економіст, Хмельницький, Україна
Викладає курси:
«Контролінг», «Аналіз діяльності компанії», «Логістика», «Реінжиніринг бізнес-процесів», «Економічні та фінансові основи управління підприємством», «Управління малим та середнім бізнесом»
Патенти на винаходи та корисні моделі:
- Свідоцтво № 71241 від 31.03.2017 р. про реєстрацію авторського права на твір (Стаття «Формування системи показників фіскальної ефективності податків: теорія і практика»)
- Свідоцтво № 75370 від 18.12.2017 р. про реєстрацію авторського права на твір (Стаття «Ділова гра «Організація бухгалтерського обліку» як елемент тренінгу та апробація спеціальних компетенцій студентів»)
- Свідоцтво № 75418 від 18.12.2017 р. про реєстрацію авторського права на твір (Стаття «Методичні новації вивчення організації і методики податкового контролю доходів фізичних осіб для запровадження у навчальний процес»)
- Свідоцтво № 81774 від 26.09.2018 р. про реєстрацію авторського права на твір (Розвиток системи оподаткування природокористування та природоохоронної діяльності в Україні)
- Свідоцтво № 81775 від 26.09.2018 р. про реєстрацію авторського права на твір (Методичні новації проведення ділової гри «Оподаткування підприємства» для підготовки студентів-податківців митної служби).
Заволока Юлія Миколаївна
к.е.н., доцент
0000-0002-3616-1725 | Академія | ID: 0040672 / |
Професійна діяльність
Освіта
2014 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри міжнародних фінансів та банківської справи 12ДЦ № 039721 від 23 вересня 2014 р.
2011 р. Отримання диплому кандидата наук зі спеціальності економіка та управління національним господарством ДК № 066802 від 31.05.2011 р.
2011 р. Захист кандидатської дисертації за спеціальністю 08.00.03 – Економіка та управління національним господарством, Полтавська державна аграрна академія, Полтава, Україна
1997 – 2003 рр. Вища освіта: Кременчуцький державний політехнічний університет, спеціальність – економіка підприємства, спеціаліст з економіки підприємства, Кременчук, Україна
Професійні досягнення та нагороди
2016 р. Почесна грамота Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля за сумлінну працю, професіоналізм, вагомий внесок в освітянську діяльність, активну громадську позицію, вболівання за честь та гідність інституту.
2015 р. Грамота Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля за сумлінну працю на освітянській ниві, формування інтелектуальної еліти та виховання свідомих громадян України, вболівання за честь та гідність інституту.
2014 р. Грамота Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля за багаторічну працю, професіоналізм, відданість своїй справі, вболівання за честь та гідність інституту та з нагоди Дня працівників освіти.
Загальний науково-педагогічний стаж 12 років та 8 місяців.
Викладає курси «Фінанси, гроші та кредит», «Фінансова система», «Фінансовий ринок», «Монетарна політика», «Контроль та безпека банківської діяльності».
Участь у семінарах, тренінгах, вебінарах:
2020 р.
Онлайн-семінар – «Цифрові інструменти Google для науковців» 19 листопада 2020 р.
Вебінар «Використання онлайн-тестів під час дистанційного навчання», сертифікат 03 листопада 2020 р.
Онлайн-конференція «Змішане навчання. Від теорії до практики», 25-26 вересня 2020 р. диплом 26 вересня 2020 р.
Міро Ірина Миколаївна
Викладач кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Професійна діяльність
2020 - по теперішній час – Викладач кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля
Освіта
2019 - по теперішній час – Аспірантура: Університет імені Альфреда Нобеля, спеціальність – менеджмент. Дніпро, Україна
2004 – 2009 – Вища освіта: Дніпропетровський університет економіки та права, спеціальність – фінанси, магістр. Дніпропетровськ, Україна
Міжнародні проєкти
2020– по теперішній час – Участь у міжнародній програмі (Університет Уельсу Трініті Сент-Девід, Великобританія).
Викладаю курси
Business planning and startups, Design thinking in Business, Staff recruitment, Communications Management, HR Management, Основи менеджменту, Стратегічний менеджмент
Наукові публікаціїза останні 5 років – всього 5, з них:
1 стаття у наукових фахових виданнях (у т.ч. Web of science);
4 тез доповідей на конференціях (у т.ч. за кордоном)
Професійний розвиток (останні науково-дослідні проєкти, конференції)
Міжнародні проєкти:
2021-2022
- Washington State University "International relations and global leadership", сертифікат №CVM201672/00054-22 від 21.04.22, 30 годин
- English language course, СертифікатволодіннямовоюрівеньB2, 05.05.2021- 20.01.2022. 120 годин
- YEP, USAID, Міністерство цифрової трансформації України, «Підприємницький університет» і курс «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами», сертифікат EU-21-22/1-087 від 25.01.22, 50 годин
Участь у семінарах, тренінгах, вебінарах:
2021-2022
- "Розвиток навичок викладачів в умовах онлайн та змішаного навчання". Університет імені Альфреда Нобеля, сертифікат №2802 від 08.10.21, 2 години
- Проєкт“BUSINESS PODCASTS” від компанії “ЕПІЦЕНТР К”, Сертифікат від 10.12.2021, 14 годин
- "Досконалість у викладанні та навчанні" Університет імені Альфреда Нобеля, сертифікат №3018 від 09.02.22, 2 години
4."International experience in the field of publishing. Successful publications in Scopus and Web of Science" Сертифікат№ АА3475 від11.02.22. 30 годин
- Рада молодих учених при МОН України, "Зимова школа волонтерства для молодих учених", сертифікат №1261 від 19.01.22-16.02.22, 60 годин
- "Удосконалення навичок викладачів зі створення презентацій та візуального супроводу навчальних занять" Університет імені Альфреда Нобеля, сертифікат №3159 від 18.02.22, 2 години
- "Web of science core collection базовий та розширений пошуки" сертифікат від 15.03.22, 1 година
Захарова Світлана Геннадіївна
Кандидат наук з державного управління, доцент, гарант ОП Готельно-ресторанна справа
Освіта: закінчила Київський технологічний інститут легкої промисловості; Гуманітарний університет «Запорізький інститут державного та муніципального управління» за спеціальністю «Адміністративний менеджмент»; Класичний приватний університет за спеціальністю «Готельне господарство», «Державна служба», «Освітні, педагогічні науки»; Харківську державну академію дизайну і мистецтв, магістр за спеціальністю «Концептуальний дизайн».
Захистила кандидатську дисертацію за темою «Державно-приватне партнерство в системі регулювання туристичної галузі України» у спеціалізованій вченій раді Д 17.127.03 в Класичному приватному університеті (м. Запоріжжя) за спеціальністю «Механізми державного управління»(2010 р.).
Доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи (2015 р.)
Викладає дисципліни: Менеджмент туризму та готельно-ресторанної справи, Технологія готельної справи, Проектування об’єктів готельно-ресторанного господарства, Дизайн, Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві.
Є автором конспектів лекцій, має понад 53 наукових та навчально-методичних видань, у тому числі статті у наукометричній базі Scopus і Web of Science, співавтором навчального посібника «Організація підприємницької діяльності в туризмі» з грифом «Рекомендовано МОН України», 4 колективних монографій.
Керує підготовкою кваліфікаційних бакалаврських робіт.
Здобувачі вищої освіти отримували дипломи I-III ступенів на Міжнародному фестивалі «Литовська феєрія», м. Вільнюс (2017-2018 рр.), Міжнародному фестивалі творчості «Веселка миру», Словаччина (2018 р.), ІІ ступеня на Всеукраїнській олімпіаді з дизайну (2017 р.).
Пройшла підвищення кваліфікації від Reikartz Hotel Group «LEVEL UP разом з Reikartz», 2021 р.
Міжнародне стажування:
Участь у гранті «Research on Business Development Potential in Imereti Region», Akaki Tsereteli State University, м. Кутаїсі, Грузія, 2019 р.
Distance online educational programme «Modern experience and innovations in thr service sector» 2020.
Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників «Разом із Визначними Лідерами Сучасності: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу». The project is a joint initiative of Kharkiv Institute of Trade and Economic KNUTE (Kharkiv Ukraine) and Hotel «Black Sea Star» (Batumi Georgia), 2021.
Міжнародний освітній грант від International Historical Biographical Institute (Dubai – New York – Rome – Beijing).
Визнання:
Член клубу готельєрів України з 2007 року, «Асоціації Гостинності» України з 2021 року.
Як гарант ОП успішно пройшла акредитацію спеціальності Готельно-ресторанна справа (сертифікат 3095, до 01.07.2027 р.).
Експерт Національного агентства з якості вищої освіти за спеціальностями 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм».
Нагороди:
Почесна грамота Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, наказ департаменту №208 р від 03.05.2018 р.
Почесна грамота Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, наказ департаменту №134 р від 15.04.2019 р.
Писарькова Валерія Ростиславівна
доктор філософії з економіки, доцент
ResearcherID: HCH-7416-2022 | 0000-0002-8058-7854 | Профіль науковця |
Академія |
Освіта: закінчила Державний вищий навчальний заклад «Український державний хіміко-технологічний університет» за спеціальністю «Економіка».
Захистила дисертацію на здобуття ступеня доктора філософії за темою «Теоретико-методичні підходи до формування конкурентного імунітету регіону» у разовій спеціалізованій вченій раді ДФ 08.084.029 в Українському державному університеті науки і технологій (м. Дніпро) за спеціальністю 051 «Економіка»(2024 р.).
Викладає дисципліни: Рекрутинг персоналу, Мотивація персоналу, Кроскультурний менеджмент, Основи міжкультурних комунікацій (англомовний курс), Організація туризму (технології туристичної діяльності), Інформаційні системи та технології в готельному і ресторанному бізнесі, Інформаційні системи в менеджменті (Google Sheets).
Є автором конспектів лекцій, методичних вказівок, має понад 40 наукових та навчально-методичних видань, у тому числі статті у наукометричній базі Web of Science та навчальний посібник, є співавтором 9 монографій.
Міжнародне стажування: За грантовою програмою PROM Programme «International scholarship exchange of PhD candidates and academic staff» у Вроцлавському економічному університеті (Польща), 2022 р.
Підвищення професійного рівня: XX Міжнародна школа-семінар «Сучасні педагогічні технології в освіті», Харків, 2023 р.; «Цифрові інструменти Google для освіти». Базовий, середній та поглиблений рівень. ТОВ «Академія цифрового розвитку», 2023 р.
Кузьменко Оксана Василівна
Кандидат економічних наук, доцент
ID: 57225296516 | Профіль науковця | Академія |
0000-0003-2086-8758 | Профіль науковця | Репозитарій |
ID: 0060142 / |
Освіта: закінчила Університет імені Альфреда Нобеля за спеціальністю «Товарознавство і комерційна діяльність» і Дніпропетровську державну фінансову академію за спеціальністю «Фінанси».
Захистила кандидатську дисертацію в Університеті імені Альфреда Нобеля за темою «Стратегічне управління ресурсним потенціалом підприємства» (2013). Спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».
Доцент кафедри товарознавства і торговельного підприємництва (2015).
Викладає дисципліни: Підприємництво (Товарознавчі аспекти), Підприємництво (Е-commerce), Основи екології та безпеки споживчих товарів, Комерційна діяльність, Підприємництво: Автоматизація бізнесу, Торговельне підприємництво
Є автором конспектів лекцій, має понад 70 наукових та навчально-методичних видань, у тому числі статті у наукометричній базі Scopus і Web of Science, є співавтором навчального посібника з грифом «Рекомендовано МОН України», 7 монографій, 1 патента на корисну модель та понад 10 свідоцтв на реєстрацію авторського права на праці наукового характеру.
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (NAQA), Україна.
Член Міжнародного товариства товарознавців і технологів (IGVT) та Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ). Член Громадської організації «Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки СПЕЙСТАЙМ».
Міжнародне стажування: за програмою «Дослідження рівня підготовки студентів як потенційних працівників на ринку праці в епоху Індустрії 4.0», Познанський університет технологій (Польща), 2022 р.; Online course «Teaching Entrepreneurship at University», University of Tarty, (Естонія), 2022 р.
Нагороджена Грамотою департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації (наказ від 22 травня 2023 р. №194-к/тр).
Орлова Вікторія Миколаївна
кандидат технічних наук, доцент
ID: 57216863729 | Академія | 0000-0002-7251-2588 |
Репозитарій | Профіль науковця |
Освіта: закінчила Український державний хіміко-технологічний університет за спеціальністю «Хімічна технологія палива і вуглецевих матеріалів» та Університет імені Альфреда Нобеля за спеціальністю «Товарознавство і комерційна діяльність».
В Українському державному науково-дослідному вуглехімічному інституті Міністерства промислової політики України захистила кандидатську дисертацію за темою «Інтенсифікація процесу газифікації малометаморфізованого вугілля України з використанням металургійних шлаків». Спеціальність 05.17.07 «Хімічна технологія палива і пально-мастильних матеріалів».
Має вчене звання доцента кафедри товарознавства та торговельного підприємництва.
Викладає дисципліни: Управління якістю, Техніка продажів та залучення клієнтів, Технологія організації командної роботи, Біржова діяльність, Хімія та методи дослідження сировини і матеріалів.
Є автором конспектів лекцій, має понад 100 наукових та навчально-методичних видань, у тому числі статті у наукометричній базі Scopus і Web of Science, є співавтором навчального посібника з грифом «Рекомендовано МОН України», 6 монографій, 1 патенту на корисну модель та понад 10 свідоцтв на реєстрацію авторського права на праці наукового характеру.
Здобувачі вищої освіти отримували дипломи I-III ступенів на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей (2017-2023 рр.)
Член Міжнародного товариства товарознавців і технологів (IGVT) та Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ). Член ГО «Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки СПЕЙСТАЙМ».
Міжнародне стажування: за програмою «Дослідження рівня підготовки студентів як потенційних працівників на ринку праці в епоху Індустрії 4.0», Познанський університет технологій (Польща), 2022 р.; Online course «Teaching Entrepreneurship at University», University of Tarty, (Естонія), 2022 р.; за програмою «Забезпечення якості освіти у вищих навчальних закладах» у Вищій школі управління охороною праці в м. Катовіце, Польща (20.09.2018-31.01.2019 рр.).
Рижкова Галина Анатоліївна
Кандидат економічних наук, доцент
ID: 57219985618 | Академія | 0000-0002-2874-1797 |
Профіль науковця | Репозитарій | ID: 0082309 / |
Освіта: закінчила Донецький інститут радянської торгівлі за спеціальністю – Товарознавство і організація торгівлі непродовольчими товарами.
Захистила кандидатську дисертацію в Університеті імені Альфреда Нобеля за темою «Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями підприємства». Спеціальність 08.02.03 «Організація управління, планування і регулювання економікою».
Доцент кафедри товарознавства і торговельного підприємництва (2011).
Викладає дисципліни: Комерційна логістика, Основи бізнес комунікацій, Експертиза товарів, Товарознавство (Непродовольчі товари), Організація та технологія надання послуг. Підприємництво: Рекламна діяльність в бізнесі.
Має понад 80 наукових публікацій, серед яких статті у наукометричній базі Scopus і Web of Science, а також понад 10 свідоцтв про реєстрацію авторського права на праці наукового характеру та 3 патенти на промисловий зразок та корисні моделі.
Модератор Міжнародного проєкту «Стійка міська мобільність»: дослідження міського середовища спільно з Познанською Політехнікою (Польща), Львівською Політехнікою (Україна).
Значну увагу приділяє науковій роботі студентів. Здобувачі вищої освіти отримували дипломи II-III ступенів на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей (2018-2023 рр.) Щорічно готує студентів до участі у Літніх школах на базі Львівської та Познанської Політехніки (Польща).
Ініціювала організацію та є координатором Освітнього центру «Бізнес для бізнесу». Цей проєкт дозволяє більш ефективно взаємодіяти випускникам-підприємцям та викладачам кафедри й таким чином підвищувати рівень якості освіти студентів кафедри – майбутніх підприємців.
Міжнародне стажування: за програмою «Дослідження рівня підготовки студентів як потенційних працівників на ринку праці в епоху Індустрії 4.0», Познанський університет технологій (Польща), 2022 р.
У 2018-2023 рр. підвищувала професійний рівень шляхом навчальних візитів до ЗВО-партнерів у Польщі й Німеччині.
Здійснює бізнес-консультування підприємців у регіоні.
Сергєєва Олена Романівна
Кандидат наук з державного управління, доцент
ID: 57211217906 | Академія | 0000-0003-4346-5425 |
Репозитарій | ID: 0067870 / | Профіль науковця |
Освіта: закінчила Харківський державний університет харчування та торгівлі за спеціальністю «Товарознавство та організація торгівлі продовольчими товарами».
Захистила кандидатську дисертацію у Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при президенті України за темою «Оцінювання рівня розвитку місцевого самоврядування в Україні як фактору становлення громадянського суспільства». Спеціальність 25.00.04 – «Місцеве самоврядування» (2014).
Доцент кафедри товарознавства і торговельного підприємництва (2015).
Викладає дисципліни: Підприємництво: Лідерство та партнерство в бізнесі; Підприємництво: Прикладні методи дослідження якості; Товарознавство (Харчові продукти); Категорійний менеджмент в ритейлі: Бізнес-технології: Публічні закупівлі; Ідентифікація та методи визначення фальсифікації товарів.
Є автором конспектів лекцій, має понад 100 наукових та навчально-методичних видань, у тому числі статті у наукометричній базі Scopus і Web of Science, є співавтором навчального посібника з грифом «Рекомендовано МОН України», 18 монографій, 6 патентів на корисну модель та понад 10 свідоцтв на реєстрацію авторського права на праці наукового характеру.
Здобувачі вищої освіти отримували дипломи II-III ступенів на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей (2019-2023 рр.).
Член Міжнародного товариства товарознавців і технологів (IGVT) та Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ). Член Громадської організації «Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки СПЕЙСТАЙМ».
Міжнародне стажування: За програмою «Дослідження рівня підготовки студентів як потенційних працівників на ринку праці в епоху Індустрії 4.0», Познанський університет технологій (Польща), 2022 р. За програмою «Scientific perspectives and innovations in education: experience of the Czech Republic», Міжнародний економічний інститут, 2021, м. Есеніце, Чехія.
Павлова Валентина Андріївна
Доктор економічних наук, професор
ID: 57211334374 | Академія | 0000-0002-6762-8041 |
Профіль науковця | НАН | Репозитарій |
ID: 0011772 / |
Освіта: закінчила Донецький інститут радянської торгівлі за спеціальністю «Економіка торгівлі» і Полтавський університет споживчої кооперації України за спеціальністю «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» з кваліфікацією викладач спеціальних дисциплін за фахом «Товарознавство та комерційна діяльність».
Захистила докторську дисертацію за темою: «Стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємств – виробників споживчих товарів» у спеціалізованій раді Д 11.055.01 Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Міністерства освіти і науки України за спеціальністю 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» (2007 р.).
Професор кафедри товарознавства і торговельного підприємництва (2007 р.)
Викладає дисципліни: Методологія і організація наукових досліджень, Економіка торгівлі, Міжнародна торгівля, Основи підприємництва.
Очолює наукову школу «Дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств».
Науковий керівник науково-дослідної теми «Розробка й удосконалення механізмів управління розвитком та конкурентоспроможністю підприємств (державний реєстраційний номер 0120U002167) 02.2020-02.2025.
Керує підготовкою аспірантів, здобувачів та докторантів.
Має захищених трьох докторів наук та 6 кандидатів наук.
Здобувачі вищої освіти отримували дипломи I-III ступенів на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей (2012-2023 рр.) та І ступеня у Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт ЗВО зі спеціальності «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» (2018-2021 рр.).
Має:
- 7 патентів на корисну модель та понад 30 свідоцтв на реєстрацію авторського права на праці наукового характеру;
- 18 монографій та 5 навчальних посібників з грифом «Рекомендовано МОН України»;
- понад 150 наукових праць, серед яких статті у наукометричній базі Scopus і Web of Science.
Міжнародне стажування. За програмою «Дослідження рівня підготовки студентів як потенційних працівників на ринку праці в епоху Індустрії 4.0», Познанський університет технологій (Польща), 2022 р. Участь в семінарі «Досвід підготовки висококваліфікованого персоналу в ESEI International Business School Barcelona», 2019 р., Барселона, Іспанія. Стажування за програмою «Scientific perspectives and innovations in education: experience of the Czech Republic», Міжнародний економічний інститут, 2021, м. Есеніце, Чехія.
Міжнародне підвищення кваліфікації на тему: «Інноваційні форми сучасної освіти з використанням платформ MICROSOFT TEAMS ТА OFFICE 365», 2021, м. Люблін, Польща.
Визнання:
- Член Міжнародного товариства товарознавців і технологів (IGWT).
- Член Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ).
- Керує Дніпровським осередком УТТТ.
- Член Громадської організації «Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки СПЕЙСТАЙМ».
- Член Громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян»
- Член підкомісії 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність науково-методичної комісії 5 з бізнесу, управління та права сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України.
Член редакційної ради та редколегії наукових журналів «Academy review», «European vector of economic development» та редакційної ради наукового журналу «Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology».
Нагороди: за вагомий особистий внесок у розвиток освіти та багаторічну сумлінну працю була нагороджена Почесною грамотою Кабінету Міністрів України (постанова КМУ від 15 травня 2003 р., № 5493), знаком Асоціації навчальних закладів України недержавної форми власності «За розбудову освіти» (наказ від 14 травня 2003 р., №15), Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України (2008 р, № 132926) та Почесною відзнакою голови Дніпропетровської обласної ради (2010 р., № 446), Золотою медаллю «Професійна слава України» (2010 р., № 0606), Подякою від міського голови (2012 р., № 259-рк), грамотою науково-методичної комісії МОН України (18 листопада 2013 р. управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради (12 квітня 2014 р.), Почесною грамотою Національної Академії наук України (2018 р.), Відзнакою «Українська берегиня» (2018 р.), Грамотою департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації (наказ від 22 травня 2023 р. №194-к/тр).
2023-2024 навчальний рік
Протокол №2 (2 квітня 2024 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
Протокол №1 (25 березня 2024 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
2022-2023 навчальний рік
Протокол № 13 (19 квітня 2023 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
Протокол № 12 (13 березня 2023 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
2021-2022 навчальний рік
Протокол № 11 (28 березня 2022 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
Протокол № 10 (2 грудня 2021 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
2020-2021 навчальний рік
Протокол № 8 (25 листопада 2020 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
Протокол № 7 (6 жовтня 2020 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
Протокол № 9 (5 березня 2021 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
Протокол № 8 (25 листопада 2020 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
Протокол № 7 (6 жовтня 2020 р.) засідання групи зі змісту та якості освіти кафедри менеджменту
2019-2020 навчальний рік
2018-2019 навчальний рік
Вікторія Смирна
Всім привіт!
Я була студенткою Університету імені Альфреда Нобеля прекрасні три роки з 2015 по 2017, і однозначно хочу сказати, що це найкращий час мого навчання!
Свій вибір я зупинила на спеціальності «Менеджмент», кафедра інноваційного менеджменту та міжнародної логістики.
Вся програма навчання, дисципліни й самі викладачі дають відмінно підготовлений і дійсно потрібний матеріал.
Університет однозначно має низку переваг серед інших вишів. Той факт, що виш приватний дає тільки велику зацікавленість всього викладацького складу в навчанні студентів і підготовки високоосвічених фахівців.
Викладачі — чесні, доброзичливі й завжди готові допомогти. Всі лекції були корисні та цікаві.
Також в університеті досить багато стипендіальних програм, різних заходів і тренінгів.
На цей час здобуваю другу освіту в Польщі та хочу сказати, що рівень і якість освіти в Нобеля набагато вище, а хороші умови та комфортна атмосфера ті ж, але за меншу вартість.
Якщо ти молодий абітурієнт, який все ще не визначився чи ж батько і все ще сумніваєтеся у виборі, зі свого досвіду можу сказати, що університет Альфреда Нобеля це відмінний вибір! Уже не раз радила своїм друзям цей навчальний заклад і у всіх позитивні відгуки.
Бажаю удачі!
Смирна Вікторія, випуск 2017 року,
Sales and logistics specialist - TMM Express Sp. z o.o. Варшава Польща
Лиходій Кристина Віталіївна
Хотілося б подякувати всім викладачам кафедри, особливо Володимиру Євгеновичу, за професійний і креативний підхід до навчання!!!
Заняття завжди проходили організовано, були розглянуті реальні приклади та знання, які я застосовувала на практиці. Нам детально розповідали про тонкощі управління, вчили правильно вибирати нішу для бізнесу, проводили порівняння, показували помилки.
Почавши працювати у сфері менеджменту, мені вдалося досить швидко зрозуміти суть робочого процесу і відмінно справлятися зі своїми робочими обов'язками.
Лиходій Кристина, випуск 2015 року, приватний підприємець
Тетяна Махиня
Університет імені Альфреда Нобеля для студентів — це місце, де життя вирує з неймовірною силою, розкриваються таланти та народжуються надії. Так, на протязі всього періоду навчання в цьому університеті вся наша «відривна» група отримала якісні знання, можливість для самореалізації, а студенти, своєю чергою, застосовуючи на практиці свої здібності, прославляють ім'я провідного вищого навчального закладу України та найпопулярнішого Вишу Дніпра, з успіхом розвивають славні традиції, звичаї Університету.
Всі наші одногрупники протягом багатьох років продовжують спілкуватися і радитися з викладачами Вишу з приводу багатьох робочих моментів, направляють своїх знайомих, колег і підлеглих починати або продовжувати навчання на певних кафедрах Університету, а також висловлюють подяку всьому педагогічному колективу Вишу.
Період навчання в Університеті — це, безумовно, дорога у життя, нові знайомства, гідне виховання, тому що, на мій погляд, саме Вишу розвинув в мені ті якості, якими я зараз володію, як керівник відділу продажів компанії ТОВ «Максфуд Плюс» виробництво рибних консервів ТМ «Морской Пролив» і, сподіваюся, збережу в майбутньому. Попри те, що після закінчення Вишу пройшло вже кілька років, всі хлопці нашої групи готові ділитися своїм досвідом, готові, зробити все від нас залежне, щоб Університет імені Альфреда Нобеля розвивався зараз і в майбутньому. Наш улюблений університет навчив мене життя і, звичайно ж, подарував кращих і вірних друзів. Саме тут я отримала не тільки професійну освіту, а й підтримку в становленні особистості».
Спасибі Університету за стиль, сучасність, за кращих педагогів, за новизну і простоту в подачі навчальних матеріалів, спасибі за колег, друзів, за зв'язки у світі бізнесу!
Тетяна Махиня, керівник відділу продажів компанії ТОВ «Максфуд Плюс» виробництво рибних консервів ТМ «Морский Пролив», випуск 2016 року
13 листопада 2024
Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі
4 листопада 2024
Засідання наукового клубу «Менеджер» до Міжнародного дня проєктного менеджера
1 листопада 2024
Побудова бізнесу в Instagram: практичні аспекти від Миколи Тягло
30 жовтня 2024
Люди чи роботи? який вплив автоматизація має на бізнес?
29 жовтня 2024
Лідерство: від глобального до локального
28 жовтня 2024
Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху
25 жовтня 2024
Банкрутство та неплатоспроможність у бізнесі: досвід Рози Ромашко
24 жовтня 2024
Time management: ключ до особистого та професійного успіху
24 жовтня 2024
Можливості сервісу YouControl для перевірки юридичних та фізичних осіб
24 жовтня 2024
Проєкт без бюджету або де знайти гроші
18 жовтня 2024
Відеозустріч з Оленою Мешал: відверто про професію
17 жовтня 2024
HR- практики ПриватБанку: реалії та виклики сьогодення
17 жовтня 2024
Погляд зсередини: роль керівника та команди у світі продажів
16 жовтня 2024
Маркетинг і продажі: як організувати команди для зростання бізнесу
15 жовтня 2024
14 жовтня 2024
2 жовтня 2024
30 вересня 2024
Захоплива зустріч студентів-менеджерів з Даниїлом Бернером
17 квітня 2024
13 квітня 2024
«Коли робота це і є життя» історія Climatech
4 квітня 2024
Кейс створення підприємства і формування його доходів і витрат у програмі FinMap
25 березня 2024
Міждисциплінарні кейси серед 1 і 2 курсів
22 березня 2024
Серія міждисциплінарних кейсів серед студентів різних курсів на кафедрі менеджменту
19 березня 2024
Трансформація логістики у сучасному ритейлі від практика
1 березня 2024
Зустрічі кафедри менеджменту з фахівцями-практиками продовжуються!
16 лютого 2024
ТОП 3 викладачі кафедри менеджменту
4 січня 2024
Участь першокурсників спеціальності «Менеджмент» у конкурсі «Пика шахрая»
26 грудня 2023
Вітаємо стипендіатів Президентського Фонду «Україна»!
13 грудня 2023
7 грудня 2023
5 грудня 2023
Фінансовий контролінг на підприємстві: привілей чи необхідність
23 листопада 2023
Виїзне заняття четвертокурсників менеджерів та фінансистів до SOFTSERVE
18 листопада 2023
Викладачі кафедри менеджменту – ментори із платіжної безпеки
17 листопада 2023
Секрети бізнесу спільно з Board Дніпро
17 листопада 2023
Обов’язкове медичне страхування – де взяти гроші в Україні?
15 листопада 2023
Дебати серед четвертокурсників
13 листопада 2023
13 листопада 2023
10 листопада 2023
Марафон менторів з платіжної безпеки завершено
9 листопада 2023
6 листопада 2023
Можливості YouControl для системи економічної безпеки підприємства
2 листопада 2023
Святкуємо міжнародний день проєктного менеджера
2 листопада 2023
Марафон менторів з платіжної безпеки набирає обертів!
1 листопада 2023
Марафон менторів із платіжної безпеки: розробка стінгазети та Хелловінська місія проти шахраїв
31 жовтня 2023
Марафон менторів з платіжної безпеки розпочато!
20 жовтня 2023
Роль команди в успіху бізнесу: досвід наших випускників
20 жовтня 2023
«Практичні сесії експертів» на кафедрі менеджменту: зустрічі цього тижня
19 жовтня 2023
«Практичні сесії експертів» на кафедрі менеджменту: події другого тижня
18 жовтня 2023
Students Nobel Business Hub з Board Дніпро
16 жовтня 2023
Науковий клуб «менеджер»: знайомимося з дослідженнями Клаудії Голдінг
12 жовтня 2023
«Практичні сесії експертів» на кафедрі менеджменту тривають!
10 жовтня 2023
«Практичні сесії експертів» на кафедрі менеджменту продовжуються!
9 жовтня 2023
Кафедра менеджменту розпочинає «Практичні сесії експертів»!
22 вересня 2023
Idea bank в гостях у клубі «Financial and Accounting Life»
12 квітня 2023
15 листопада 2022
11 листопада 2022
Українські бухгалтери – найпрофесійніші у світі!
5 жовтня 2022
Колесо балансу успішного менеджера або «Менеджмент» як початок твого успіху
19 лютого 2022
Школа майбутнього менеджера – управляємо податками
18 лютого 2022
Андрій Хорольський про проєкти в житті науковця
18 лютого 2022
Тетяна Шелест про бізнес та досягнення цілей
18 лютого 2022
Ксенія Блюмська-Данько про імідж та бренд
17 лютого 2022
16 лютого 2022
Марина Соболь про бізнес та красу
16 лютого 2022
Едем Хаурмаджи про виробництво якісної продукції в Україні
15 лютого 2022
"Класичний рекрутмент та шляхи пошуку кандидатів" від Ольги Іванової
15 лютого 2022
Юрій Нестеренко про клієнтоорієнтованість та розвиток
10 січня 2022
Вітаємо випускників – менеджерів та фінансистів з отриманням дипломів магістра!
9 грудня 2021
Досвід 4 курсу передано 1 курсу
3 грудня 2021
2 грудня 2021
Презентація американської логістичної компанії 1776
18 листопада 2021
Тиждень дебатів в науковому клубі «Менеджер»
18 листопада 2021
Як вибудувати бренд роботодавця
15 листопада 2021
Святкуємо міжнародний день бухгалтера разом!
10 листопада 2021
Четверта зустріч Nobel Case Club
10 листопада 2021
Школа «Digital Finance» набирає обертів!
10 листопада 2021
Вітаємо з Міжнародним днем бухгалтера!
8 листопада 2021
Святкуємо міжнародний день проєктного менеджера грою
29 жовтня 2021
27 жовтня 2021
Новий сезон у школі «Digital Finance»
8 жовтня 2021
«Стань студентом на один день» з бакалаврами-фінансистами!
6 жовтня 2021
1 жовтня 2021
АТ «УКРСИББАНК» в гостях у клубі «Financial and accounting life»
22 вересня 2021
Американський бухоблік – в Україні!
20 вересня 2021
16 липня 2021
Вітаємо з Днем бухгалтера та аудитора України!
8 липня 2021
Наші «Інноваційні фінанси» – в Одесі!
16 червня 2021
Вітаємо з перемогою в Освітньому марафоні від Епіцентру!
20 травня 2021
Кафедра менеджменту вітає всіх причетних з Днем банківських працівників!
24 травня 2021
Кейс-клуб Університету імені Альфреда Нобеля – в дії!
20 травня 2021
«Фінансовий марафон: Focus on the Future» стає все більш насиченим подіями!
20 травня 2021
«Фінансовий марафон: Focus on the Future» продовжується в офлайн та онлайн форматі!
18 травня 2021
Черговий етап «Фінансового марафону: Focus on the Future» в Університеті імені Альфреда Нобеля!
13 травня 2021
Черговий етап «Фінансового марафону: Focus on the Future» в Університеті імені Альфреда Нобеля!
17 травня 2021
5 травня 2021
«Фінансовий марафон: Focus on the Future» в Університеті імені Альфреда Нобеля продовжується
29 квітня 2021
Черговий етап «Фінансового марафону: Focus on the Future» в Університеті імені Альфреда Нобеля!
27 квітня 2021
«Фінансовий марафон: Focus on the Future» в Університеті імені Альфреда Нобеля стартував!
21 квітня 2021
Секрети віртуальних організацій від Григорія Монастирського
21 квітня 2021
Повштовх до розвитку від Олени Асланової
17 квітня 2021
Секрети бізнесу від Дмитра Харченка
16 квітня 2021
Тиждень цікавих зустрічей продовжується або як знайти своє місце під сонцем?
14 квітня 2021
Другий тиждень менеджменту. Майстер-клас від Андрія Здесенка
22 березня 2021
22 березня 2021
5 березня 2021
Воркшоп «Народження гривні» для учнів КЗО НВО №28
23 лютого 2021
Етичні дилеми у фінансах – чи є однозначне рішення
23 грудня 2020
Управління залученістю здобувачів під час проведення офлайн і онлайн занять
21 грудня 2020
«Neo generation» серед переможців Всеукраїнського конкурсу студентських команд LoNG-2020
20 грудня 2020
Таємниці успішних випускників розкрито
18 грудня 2020
Науковий клуб «менеджер». Яким буде світ після коронавірусу?
12 грудня 2020
Школа майбутнього менеджера. Будуємо бізнес-модель
11 грудня 2020
Зустріч з головним бухгалтером торгового дому «Вега Україна»
10 грудня 2020
Онлайн-зустріч зі старшокласниками 10-11 класів комунального закладу освіти НВК 111 м. Дніпро
10 грудня 2020
Участь фінансистів у всеукраїнському дебатному турнірі «IX Кубок Одеси»
8 грудня 2020
5 грудня 2020
Фінансисти та обліковці – учасники Ethics Challenge від CFA Society Ukraine
4 грудня 2020
Засідання клубу «Financial and accounting life» – обговорюємо діджитал технології в фінансах
2 грудня 2020
OneMinuteConference від MEREZHA
30 листопада 2020
28 листопада 2020
18 листопада 2020
Викладачі беруть участь у всеукраїнському освітньому проєкті «Teach Me Online»
16 листопада 2020
Секрети успішної співбесіди з роботодавцем від французького фахівця майбутнім менеджерам
13 листопада 2020
Важливі заходи Національного банку України
12 листопада 2020
Викладачі на тижні аудиту від UGEN Challenge AUDIT
16 жовтня 2020
13 жовтня 2020
Дізнаємось про можливості кар’єри для фінансистів та менеджерів в АТ «Укрсиббанк»
1 вересня 2020
Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах карантину в день знань
28 серпня 2020
Спеціальність «Менеджмент» в новий рік з проєктом від YEP
12 травня 2020
Секрети ефективного рекрутингу від практиків
6 травня 2020
25 квітня 2020
Тиждень менеджменту 21-25 квітня 2020 (он-лайн формат)
25 квітня 2020
Майстер-клас: «Сучасні мотиваційні підходи в управлінні» (онлайн)
24 квітня 2020
«Шо робити», як вижити в кризу — від Бітрікс24
24 квітня 2020
Експертна панель з розвитку професійних компетентностей фахівців у сфері менеджменту
24 квітня 2020
Онлайн-зустріч з Ганною Гришиною, директором з маркетингу лінії магазинів EVA
23 квітня 2020
22 квітня 2020
Науковий клуб «Менеджер»: карантин з користю?
21 квітня 2020
Онлайн майстер-клас «Успішне працевлаштування: як знайти компанію своєї мрії»
30 березня 2020
Семестр за кордоном здобувачів спеціальності «Менеджмент»
24 лютого 2020
24 лютого 2020
Науковий клуб «Менеджер»: чи потрібен емоційний інтелект сучасному менеджеру?
22 лютого 2020
Школа майбутнього менеджера: маніпуляції і способи протистояння
3 лютого 2020
31 січня 2020
18 січня 2020
Школа майбутнього менеджера працює без канікул
27 грудня 2019
Таран Сергій, здобувач спеціальності "Менеджмент" – лауреат конкурсу «Студент року Дніпропетровщини»
14 грудня 2019
Школа майбутнього менеджера: переговори та комунікації
4 грудня 2019
День кафедри інноваційного менеджменту та міжнародної логістики в КЗО НВК №99
28 листопада 2019
27 листопада 2019
26 листопада 2019
Віннікова Еліна, здобувач спеціальності «Менеджмент» отримала іменну стипендію міського голови
19 листопада 2019
Майбутні менеджери долучаються до мистецтва
18 листопада 2019
Обрано Голову Студентського парламенту
14 листопада 2019
Забезпечуємо якість освіти разом
11 листопада 2019
Майстер-клас для учнів школи №19 – розвиваємо soft skills
8 листопада 2019
6 листопада 2019
Майбутні менеджери навчаються на реальних кейсах
6 листопада 2019
Школярі цікавляться сучасним менеджментом
5 листопада 2019
Red Bull #ДійШвидко – поради професіоналів майбутнім менеджерам
1 листопада 2019
Зустріч здобувачів спеціальності «Менеджмент» з бізнес-тренером Наталією Шинкаренко
31 жовтня 2019
Досвід побудови бізнесу від програми «Жінки в бізнесі» UKRSIBBANK BNP Paribas Group
22 жовтня 2019
Емоційний інтелект – необхідна навичка сучасного менеджера
18 жовтня 2019
Професійний розвиток здобувачів спеціальності «Менеджмент» в інноваційних галузях
18 жовтня 2019
Науковий клуб «Менеджер»: як вижити в VUCA-світі?
17 жовтня 2019
Розвиваємо емоційний інтелект з «Цитрус»
16 жовтня 2019
Nobel team, вперед до перемоги в конкурсі LoNG-2019!
15 жовтня 2019
Анатомія бізнесу. Продовження…
4 жовтня 2019
Досвід практиків майбутнім менеджерам: коучинг в управлінні
27 вересня 2019
День Еразмус+ для здобувачів спеціальності «Менеджмент»
23 вересня 2019
Майбутні менеджери – перші кроки до професії
12 вересня 2019
03 вересня 2019
Професори Університету відзначені Грамотами Верховної Ради України
16 травня 2019
15 травня 2019
03 травня 2019
Вивчаємо дисципліну «Управління персоналом» на прикладі діяльності мережі аптек «Лінда-Фарм»
23 квітня 2019
25 березня 2019
Науковий клуб «Менеджер»: як ефективно боротися з хронофагами?
14 березня 2019
13 березня 2019
І знову менеджери вивчають «Анатомію бізнесу»
28 лютого 2019
Науковий клуб «Менеджер»: як управляти X, Y, Z?
26 лютого 2019
Менеджери опановують ораторське мистецтво з Дмитром Бузовським
10 грудня 2018
30 листопада 2018
Участь студентів спеціальності «Менеджмент» у серії майстер-класів
27 листопада 2018
«Школа майбутнього менеджера» набирає обертів
23 листопада 2018
«Лінда-фарм» ділиться секретами організаційної культури
19 листопада 2018
Участь студентів Університету в Економічному форумі DEF'2018
27 жовтня 2018
«Школа майбутнього менеджера» розпочинає свою роботу
24 жовтня 2018
Як ми вивчали «Анатомію бізнесу»
23 жовтня 2018
Абітурієнту - 2019! Велика Британія в Університеті імені Альфреда Нобеля!
19 жовтня 2018
Чергове засідання професійного клубу «Формула успіху»
17 жовтня 2018
21 вересня 2018
Щирі вітання від кафедри інноваційного менеджменту та міжнародної логістики.
26 квітня 2018
02 квітня 2018
30 березня 2018
21 березня 2018
Засідання наукового клубу «Менеджер»: досліджуємо ризики
14 березня 2018
Про виробничу практику доповідають студенти четвертого курсу спеціальності «Менеджмент»
18 січня 2018
06 грудня 2017
Таланти спеціальності «Менеджмент»
27 листопада 2017
День кафедри інноваційного менеджменту та інноваційної логістики для абітурієнтів
14 листопада 2017
Засідання наукового клубу «Менеджер»
09 жовтня 2017
Досвід провідних компаній України майбутнім менеджерам
05 жовтня 2017
Можливості міжнародної мобільності для майбутніх менеджерів
25 вересня 2017
Фестиваль для лідерів в освіті
30 червня 2017
22 травня 2017
Workshop - майстер-клас на тему «Управління торговельним підприємством: системний підхід»
05 травня 2017
18 квітня 2017
Cемінар-практикум від адвокатського об`єднання «ФІНЕКС» для студентів-менеджерів
11 квітня 2017
Науковий гурток «Менеджер» - досліджуємо реформу шкільної освіти в Україні
06 квітня 2017
Найкращій шлях розвитку професійних компетентностей – досвід професіоналів
29 березня 2017
27 лютого 2017
Досвід професійного зростання для майбутніх менеджерів
27 січня 2017
25 січня 2017
21 січня 2017
22 грудня 2016
Визначено переможців І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з менеджменту
16 грудня 2016
"Стань студентом на один день" - для старшокласників 67-ї СЗШ Дніпра: мрії збуваються
12 грудня 2016
Науковий гурток «Менеджер» - досліджуємо мотивацію
05 грудня 2016
Науково-просвітницький проект «Тайни планети Нобеля: світовий Нобелівський рух»
26 листопада 2016
18 листопада 2016
15 листопада 2016
Перше засідання наукового гуртка «Менеджер»
08 листопада 2016
31 жовтня 2016
До надзвичайних ситуацій готові!
20 жовтня 2016
Майбутні менеджери долучаються до мистецтва
17 жовтня 2016
Першокурсники спеціальності «Менеджмент» знайомляться з майбутньою професією
07 жовтня 2016
Студентське життя – не тільки навчання
16 квітня 2016
Історії успіху випускників ДУАН
Зустріч у форматі Workshop була організована кафедрою «Інноваційного менеджменту та міжнародної логістики».
Вареник Вікторія Миколаївна
Завідувач кафедри, к.е.н., доцент
Євтушенко Ольга Анатоліївна
Кандидат економічних наук
Пестовська Зоя Станіславівна
Кандидат економічних наук, доцент